Gå til innhold

Satans mannfolk!!


*Lavendel*

Anbefalte innlegg

....hvilken idiot fant opp mannen??? Måtte jo være en mann, det er jo klart.... :roll:

...er så irritert nå at det er like før jeg sprekker...satans mannfolk, skulle bare vært til for forplanting, deretter kunne vi bare gravd dem ned....gjør jo like mye nytte for seg under jorda som over jorda..... :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooo... dårlig dag, Lavendel?... Men, slik kan det vel være noen ganger... *irritere seg grønn over de derre Mars-boerne* Vil du fortelle mer? Du står han nok av, kjenner jeg deg rett. (og husk at jeg er en gammel bruker) :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette sa du ikke når du traff han. Disse orden kommer bare når du er lei.

Det er ikke bare hvite dager. Plutselig ligger du i armkroken igjen....

:blunke:

Ha en fin helg videre.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg pleier bare å tilby seksuelle tjenester. Da slipper dere å bli følelsesmessig involvert med oss.

:tunge1:

Ja, ikke sant, typisk mannfolk!!!

Og nei, jeg blir nok ikke blid igjen med det første. Tenk hvor fint vi hadde hatt det her i verden uten mannfolka...bort med Arafat, bort med Osama bin Laden, bort med Idi Amin.....sant......

.....satans fyrer.......det var en idiot som fant på at det skulle være en mann med i bildet....det er jeg helt sikker på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor fint vi hadde hatt det her i verden uten mannfolka...bort med Arafat, bort med Osama bin Laden, bort med Idi Amin.....sant......

...du glemte Trøffelhelten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært fint det skal jeg si deg. Da hadde jeg sluppet å irritere meg over alt verktøyet som ligger og slenger, haglpatroner som strøs over hele huset, klær som ligger i dynger både her og der, oppvask som vokser helt opp til taket hvis ikke jeg er hjemme, ++++++

Forbanna mannfolk. Jævla koppelpunger hele bunten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint det skal jeg si deg. Da hadde jeg sluppet å irritere meg over alt verktøyet som ligger og slenger, haglpatroner som strøs over hele huset, klær som ligger i dynger både her og der, oppvask som vokser helt opp til taket hvis ikke jeg er hjemme, ++++++

Forbanna mannfolk. Jævla koppelpunger hele bunten.

jeg er sexy og snill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...