Gå til innhold

Høygravid iraner skal ut, av Norge

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marlo

Det er mange som blir sendt ut av landet igjen, til tross for at de kan vente dødstraff i hjemlandet. Hva gjør denne saken anderledes? At hun er høygravid?

Hva skal vi gjøre mener du?

Skal vi kanskje begynne å la ALLE med barn eller som venter barn få opphold i Norge? Hva tror du vil skje da?

Jo, alle som ønsker opphold i Norge vil da få barn for å bruke dette som grunn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det bor folk her fra Tulliban, Krekar (har ikke fulgt med der så vet ikke hva han er), og en god del andre som har begått kriminalitet.

Hva har hun gjort? Selvsagt kan vi ikke ta i mot hele verden, men hvorfor ikke heller sende ut noen som mer eller mindre "fortjener" det enn en som er uskyldig (stod ikke noe om det i artikkelen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Jo, men nå er det engang slik at de bor her.

Det er en helt annen diskusjon i mine øyne, det at Krekar bor her.

Hun ble sendt ut, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jo, men nå er det engang slik at de bor her.

Det er en helt annen diskusjon i mine øyne, det at Krekar bor her.

Hun ble sendt ut, sånn er det bare.

Det er virkelig blitt endel vettuge mennesker her på KG etter hvert. Dette lover godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trajan

Er det ikke slik at folk vil at vi skal kaste ut innvandrere som er her ulovlig. Men når de gjør det så klager dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som blir sendt ut av landet igjen, til tross for at de kan vente dødstraff i hjemlandet. Hva gjør denne saken anderledes? At hun er høygravid?

Hva skal vi gjøre mener du?

Skal vi kanskje begynne å la ALLE med barn eller som venter barn få opphold i Norge? Hva tror du vil skje da?

Jo, alle som ønsker opphold i Norge vil da få barn for å bruke dette som grunn nok.

hei

kanskje du skal lese internasjonale konvensjoner bedre, det er ike lov og returnere folk som risikerer dødstraf problemet her er kanskje om hun kan dokumentere det got nok

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

dette er ike bra, men det er ike bra og bli gravid om en er gift med en anen heller, det spørs om risikoen er så stor da nar hun blir det det er mye propaganda om iran her og

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei

dette er ike bra, men det er ike bra og bli gravid om en er gift med en anen heller, det spørs om risikoen er så stor da nar hun blir det det er mye propaganda om iran her og

hilsen

I Iran er det jo lov for menn, men ikke for kvinner, å ha sex utenfor ekteskap (bare å telle til tre og inngå såkalt "nytelsesekteskap"), så tror ikke du skal begynne å snakke om "propaganda mot Iran", og hva du mener er moralsk riktig av denne kvinnen. Iran er dobbeltmoralens høyborg, og det forstår de fleste som har satt seg litt inn i systemet i dette regimet.

Men man må snart få en slutt på at alle mulige slags mennesker skal kynisk utnytte nordmenns naivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Veldig tynn sak fra NRK. I klassisk stil er det frem med empatikortet, men lite fremkommer utover det.

Tatt i betraktning av Fathia Ahmed Omar-saken så kan det være greit å avvente med å trekke konklusjoner inntil det ligger noe mer håndfast på bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tror det stod i vg eller noe at hun har vært her i 7 år.

Hvorfor blir henne ikke sendt ut før nå? Er det noe de fant ut her og nå eller tar det virkelig så lang tid (flere år, ikke nødvendig 7) for å gjennomføre en utsendelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg. Alle som kommer fra slike land "risikerer dødsstraff". Herregud. Kan ikke Iran og hele Midt-Østen bare sette dødsstraff på alle innbyggere, så slipper resten av verden å måtte håndtere så vanskelige, voldelige folk.

Jeg er lei av innvandrere fra problemland og jeg er utrolig lei av muslimer.

Liker de ikke Norge slik det er? Stikk.

Herregud. Hvor sosialistiske og røde skal Norge bli egentlig? Jeg håper flere blir sendt hjem, og det fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg. Alle som kommer fra slike land "risikerer dødsstraff". Herregud. Kan ikke Iran og hele Midt-Østen bare sette dødsstraff på alle innbyggere, så slipper resten av verden å måtte håndtere så vanskelige, voldelige folk.

Herregud. Hvor sosialistiske og røde skal Norge bli egentlig? Jeg håper flere blir sendt hjem, og det fort!

Ja dette måda være ENESTE mulige syn på disse sakene. Godt sagt Gjest. (Og stakkars de andre tannlåse foraene der det ikke lenger er gjesteposting. De er blitt som et årsmøte i KrF)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet? Risikerer hun dødsstraff, har hun altså forbrutt seg mot iransk lov, og hvilke straffemetoder de praktiserer der, har vi ingenting med. Norge skal ikke være noen frihavn for kriminelle(og hvorvidt en er gravid, er totalt irrelevant; hadde dèt hatt betydning, ville det bare vært til å få barn, da, så kunne de bli værende, hvilket alle med vettet i behold bør skjønne at absolutt ikke er ønskelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:klappe::klappe::klappe:

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glør

Graviditeten er vel relevant, fordi hun er gravid med en norsk mann? Og da skulle vel det ufødte barnet ha krav på statsborgerskap og beskyttelse? Jeg synes også at det er helt horribelt at hun kan ha vært her så lenge som syv år, før saken blir avgjort. Får man tatt slike saker raskt nok slipper man alle disse problemstillingene med tilknytning til landet, nye familieforhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Risikerer hun dødsstraff, har hun altså forbrutt seg mot iransk lov, og hvilke straffemetoder de praktiserer der, har vi ingenting med. Norge skal ikke være noen frihavn for kriminelle(og hvorvidt en er gravid, er totalt irrelevant; hadde dèt hatt betydning, ville det bare vært til å få barn, da, så kunne de bli værende, hvilket alle med vettet i behold bør skjønne at absolutt ikke er ønskelig).

he

na er det slik at vi er forpliktet til og ike sene tilbake folk som risikerer dødstraf

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditeten er vel relevant, fordi hun er gravid med en norsk mann? Og da skulle vel det ufødte barnet ha krav på statsborgerskap og beskyttelse? Jeg synes også at det er helt horribelt at hun kan ha vært her så lenge som syv år, før saken blir avgjort. Får man tatt slike saker raskt nok slipper man alle disse problemstillingene med tilknytning til landet, nye familieforhold osv.

hei

det er et poeng vil jeg si jeg tenkte ike pa det :forvirret:

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Den andre saken med hun som angivelig bodde på gata i Genova, hvor fakta viste seg å være helt annerledes har fått meg til å tvile på om denne saken er riktig fremstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...