Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg ikke tar helt feil er der en type julebrus uten sukker også. På Rema lurer jeg på om det var.

Så du får lete litt i butikkene når tiden er inne for det :jepp:

Jeg også hadde hatt en ussel jul uten JULEBRUUUUUS!

(Er forresten ikke lenge til det begynner å komme juleting i butikkene nå. I fjor var jeg på studietur første uka i oktober. Vi var rundt Mjøsa et sted, husker ikke navnet.

Stoppet innom et kjøpesenter for å tisse, og der holdt de jammen meg på å stille ut juleartikler!! Jeg er veldig glad i julen, men det syns jeg er alt for tidlig altså! Jeg syns det er passelig med midten av November på det som er direkte jul. -starten av November tidligst, men oktober er litt :nei: i mine øyner altså! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha julebrus uten sukker, jeg vil ha julebrus fra Hamar og Lillehammer Bryggeri! :snurt:

Skal nok overleve uten hvis jeg må, det er ikke det som er verst liksom. Men julebrus er bare én gang i året, og jeg er sååååå glad i. Pleier ikke drikke mye uansett, men nå får jeg jo ikke noe.

Jeg jobbet i butikk et år, og vi måtte pusse opp hele butikken. Hadde "nyåpning" 10. oktober, og da kom julevarene også. I følge butikksjefen var vi seine da.. :fnise: Så i lokalavisen her at Plantasjen hadde begynt med julevarer i midten av september, og de mente de var seine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er vi 29 uker på vei, og i følge tickeren min er Baby 40 cm lang og veier 1,4 kg! :dåne: Selv har jeg gått opp 0,1 kg denne uka.. Kanskje vekta mi er ødelagt? Jeg måtte jo teste det, men den klarte å veie både 1, 2 og 3 kg mel helt riktig.. :fnise:

Ukene går skremmende fort for tiden. Sånn helt plutselig er det fredag og helg igjen. Denne helga har vi ingen planer, annet enn å rydde litt. Får besøk av mannens foreldre om noen uker, og da er det greit å spre ryddingen over tid, for vi er så ekstremt treige.. :sjenert: (Og jeg skal uansett mest se på.. :fnise: )

Håper dere får en fin helg alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser fort!!

Her er tøtta estimert til å bli en plass mellom 3300 og 3500 når hun blir født, og hun var rundt 1500 for en ukes tid siden. Så, hun skal på 7 uker bli over dobbelt så stor! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy at du er akkurat 10 uker lengre enn meg :jepp: . Fredagene kommer fortere og fortere nå.

I går hadde jeg så vondt i bekken og rygg at jeg omtrent ikke klarte å gå. Tenkte på deg da. RESPECT sier jeg bare :5: . Du er tøffere en toget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser fort!!

Ja, skjønner ikke at det går an. Babyverden.no sier 35 cm og 1350 gr. i uke 29, men det er uansett nesten omtrent det samme. Jeg kjenner at det begynner å bli trangere for henne uansett, for det er mindre spark og mer bevegelser. Bortsett fra når jeg ligger på siden og hun kanskje blir klemstret litt da, for da sparker det som bare det der inne.. :fnise:

Gøy at du er akkurat 10 uker lengre enn meg :jepp: . Fredagene kommer fortere og fortere nå.

I går hadde jeg så vondt i bekken og rygg at jeg omtrent ikke klarte å gå. Tenkte på deg da. RESPECT sier jeg bare :5: . Du er tøffere en toget!

Åååh! :klemmer: Må bare si at om du må gå og få deg krykker. Jeg fikk på sykehuset, trengte egentlig ingen henvisning eller noe. Måtte betale 300 kr i depositum bare. Skulle ønske jeg hadde gjort det tidligere, for nå kan jeg i det minste være med mannen på butikken uten at tårene spretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! :vinke: Tror ikke jeg har lagt noen spor her inne.. :sjenert: Så det gjør jeg nå! Håper du har en fin dag uten plagsomme smerter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Husker du nevnte for en tid tilbake at du hadde " vondt i tissen "....Mente du på skambeinet ? Jeg har øøøøøømt skambein!! :sukk:

Kjente småen sparka innover i dag morges...ikke noe godt! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siebaeo! :vinke:

Ja, mente skambeinet, Sequax, men det er så stygt ord at jeg ikke vil si det. :fnise: Symfysen heter det visst i de mer dannede kretser. Det er helt vannvittig vondt i hver fall. Men nå som jeg har fått krykker klarer jeg å gå litt mer, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

På oppdateringsrunde i dag, og kjente deg ikke igjen med det nye (iallfall nytt for meg :fnise:) profilbildet ditt :ler:

Du er jo SÅ langt på vei, snart ferdig jo :dåne: Jeg husker jo enda veldig godt når du ble gravid, og synes ikke det er lenge siden, og så er det jammen meg en stor baby-tass inni magen din allerede :hjerte: Man må bare la seg fasinere av slikt :fnise:

Så synd at du er såpass plaget med bekken, men godt at du har fått tak i noen krykker iallfall. Kjedelig å bli helt hjelpesløs og hjemmesittende :klem:

God søndag Iril, satser på jevnlige besøk i dagboken din igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zia! :klemmer:

Det har gått overraskende fort dette, ja. Føler det selv også, kan ikke tro at jeg faktisk har bare 10 uker igjen snart. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...