Gjest Iril Skrevet 7. september 2010 #901 Del Skrevet 7. september 2010 Uff, nei, jeg er så treig, så jeg aner ikke. Tipper vi ender med Brio, men jeg har ikke sett noen av de nye fargene, så aner ikke. Vil ikke ha en stygg vogn heller.. Men har bestemt meg for vognpose da, det blir Voksi Classic Retro. Hadde egentlig tenkt rosa, men nå har jeg ombestemt meg, og vi skal ha denne grønne. Synes den er så utrolig søt, og alle skryter av Voksi-posene, så får det heller være at den er litt dyr. I dag har jeg vært hos jordmoren og hørt på hjertet igjen. Det er alltid så utrolig koselig! Fikk også fylle ut et skjema om psykisk helsetilstand, det var visst for å forebygge barselsdepresjon, men på mitt ser det jo ut som om jeg er omtrent på randen av selvmord. Hun skjønte godt at det ble sånn når jeg er såpass sliten som jeg er pga. bekkenet, så hun ble ikke sjokkert, heldigvis. Har uvanlig vondt i dag, så ligger i senga med en svæær dyne bak, en svær dyne over meg og en svær dyne brettet sammen under knærne. Når jeg ligger sånn er det heldigvis ikke så ille, og pus ligger under dyna og varmer meg på tærne. Hun er forresten blitt veldig glad i å kose med magen, hver morgen kommer hun inn og jeg ligger på siden, og hun ligger med hodet inntill magen. Skulle nesten tro hun skjønner at det bor noen der inne, hun flytter seg ikke når frøkna sparker heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #902 Del Skrevet 7. september 2010 Lurer på det samme som Jesse.. har dere bestemt dere for vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. september 2010 #903 Del Skrevet 7. september 2010 Veldig stilig vognpose! Vi skal kjøpe brukt vi, av ei som mamma kjenner, så vet enda ikke hvordan den ser ut. Men får vel kanskje ta turen snart og se på det, og få kjøpt det (vippestol, vognpose, bilsete og bæresele) Åh, så koselig at pus kommer og legger seg inntil magen din :rødme: Vi har en katt som flyttet til mamma og de når vi flyttet sist gang, da vi ikke kan ha dyr her, og han er ikke interessert i oss lenger, så har ikke fått noen respons fra han på magen enda når vi har vært der Ikke bra at du har så vondt idag Håper du får noen bedre dager snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. september 2010 #904 Del Skrevet 7. september 2010 Vi har ingen å arve av, så her må alt kjøpes nytt. Er de første i vennegjengen som får barn, og søsteren min sine er så store at klær og ting etter dem er gitt vekk for lenge siden. Men det går greit det også, blir koselig å handle! Ang. vogn tenker vi ennå, men jeg tror det blir Brio Happy. Må bare se 2011-modellen først og finne ut om de har gjort noen endringer vi ikke liker. Burde vel vært litt kjappere og kjøpt 2010-modellen, men den har vel ingen lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. september 2010 #905 Del Skrevet 7. september 2010 Har to venninner med Brio happy vogne, og de er superfornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. september 2010 #906 Del Skrevet 8. september 2010 Spennende å se hvilken vogn dere ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. september 2010 #907 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har forresten ikke fått time av manuell-terapauten ennå, synes de er treige. Men han ringte for å høre litt om plagene mine, og da sa han vel egentlig at det var usannsynlig at han kunne gjøre meg noe særlig bedre. Om jeg var heldig kunne det forebygges så jeg ikke ble så ekstremt mye verre, men for å være ærlig skjønner jeg ikke hvordan det skal kunne bli verre. Da blir jeg 100% fastlåst i sengen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2010 #908 Del Skrevet 8. september 2010 Vår pusi ble også sånn med magen :rødme: Og når jeg var dårlig så kom hun bestandig å la seg ved siden av meg og passet på meg Fine dyret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. september 2010 #909 Del Skrevet 8. september 2010 Puser er kos! :rødme: Jeg pleier vanligvis aldri ha kattene i sengen, men nå som jeg tilbringer hele dagen her, må jeg nesten bare. Ellers blir jeg så ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2010 #910 Del Skrevet 8. september 2010 Koselig med puse-selskap :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. september 2010 #911 Del Skrevet 9. september 2010 Pusene våre er så sære. De ligger bare og troner i vindusposten, null medfølelse her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. september 2010 #912 Del Skrevet 10. september 2010 Kjipe puser, Tusle! I dag er jeg jammen 26 uker! Har sovet usedvanlig godt i natt, våkner jo fremdeles hver gang jeg snur meg, men sovnet igjen med én gang, og det hjelper. Bare to ganger oppe for å tisse også. Mannen og jeg ukeshandler hver fredag, og i dag kom vi oss ut døra før 11. Det har ikke skjedd på leeeenge. Måtte belønne meg selv med å handle en genser, og da fant jeg en fleece-jakke jeg likte også. Frem til nå har jeg gått med mannen sin, fordi mine egne klær fra i fjor høst er alt for store. Ble litt overrasket da jeg måtte ha jakken i to str. mindre enn før, men klager ikke på det.. Nå er jeg selvsagt helt ødelagt i bekkenet, siden jeg har gått mer enn to skritt i dag, men det var verdt det. Skal ligge på sofaen resten av dagen og se på at mannen rydder og gjør klart til middagsgjester i ettermiddag. Fårikål! Håper dere får en super helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 10. september 2010 #913 Del Skrevet 10. september 2010 for 26 uker!! Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. september 2010 #914 Del Skrevet 10. september 2010 for 26 uker og riktig god helg til deg, Iril Slapp godt av på sofaen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2010 #915 Del Skrevet 10. september 2010 26 uker alt jo!! Håper du har fått slappet godt av på sofaen, og at middagsbesøket blir kjempe koselig. Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2010 #916 Del Skrevet 10. september 2010 26uker Så deilig med fårikål.. har hatt lyst på det lenge nå, men orker ikke stelle istand å lage det, for matlukt blir jeg mett av, og ender med å måtte pirke i maten og da føles det bare bortkastet. Kos dere med deilig mat og middagsbesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. september 2010 #917 Del Skrevet 10. september 2010 26 uker God helg Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 10. september 2010 #918 Del Skrevet 10. september 2010 Hurra for 26 uker Gøy at du er akkurat 10 uker lengre enn meg Håper dere koser dere masse i kveld. Du har vært utrolig uheldig som har fått så mye plager, men synes til gjengjeld du takler det utrolig bra. Tror jeg hadde klagd mye mer.. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. september 2010 #919 Del Skrevet 10. september 2010 Fårikål var godt altså, er så mett at det gjør vondt.. Og fordelen med å ha middagsgjester med små barn er at de drar hjem såpass tidlig at jeg også holder ut uten å bli utslitt. Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden på sofaen! Du har vært utrolig uheldig som har fått så mye plager, men synes til gjengjeld du takler det utrolig bra. Mener du det? Jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å klage, er omtrent flau. Sitter hos jordmoren og ber om unnskyldning for at jeg klager, men samtidig kan jeg jo ikke lyve, føler jeg.. Jeg er så redd for at folk skal tro jeg er utakknemlig, jeg er jo ubeskrivelig heldig som i det hele tatt får oppleve det å gå gravid, og jeg vet jo veldig godt at det ikke er noen selvfølge at man får fullføre svangerskapet, eller i det hele tatt komme langt nok til at barnet overlever en tidlig fødsel. Så når jeg ligger i sengen hele dagen, blir jeg så rørt og føler meg så heldig når frøkna sparker og dytter der inne. Og når mannen sier: "Jeg må jo passe godt på deg, for inni magen din ligger jo datteren min.." kan egentlig ingenting være trist og leit mer. :rødme: Dette er tungt og vanskelig, men det er definitivt verdt det! Eneste er at jeg føler nå at det ikke blir flere barn, og det er litt trist å tenke på. Men det kan jo være jeg ombestemmer meg når jeg bare har fått dette litt på avstand. Nå skal jeg i hvert fall nyte dette, og glede meg til frøkna kommer. Bare 14 uker igjen nå! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 10. september 2010 #920 Del Skrevet 10. september 2010 Forresten, i dag kommenterte svogeren min at jeg må ha gått ned veldig mye siden jeg ble gravid. Jeg ser jo det på vekta, men føler selv at det ikke synes i det hele tatt. Svigermor kommenterte det også. Jeg synes det er så rart, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå