Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, men jeg synes det er så drit å skulle tolke de ikke-digitale, så den kostnaden tar jeg. Det som ble veldig dyrt var da pakken fra billige-tester.no kom en dag for sent og vi måtte kjøpe en pakke på apoteket. Nesten 400 kr for 7 tester.. :ler:

På billige-tester.no betaler jeg 199 for 7 tester, så tenker at det får bare gå. Vi har jo sex annenhver dag uansett, så det er kanskje ikke så nøye, men ja. Synes denne prøvingen er så slitsom at jeg bare må tillate meg de tingene jeg føler gjør det lettere. Høres kanskje fjernt ut, men.. :sjenert:

Krysser fingrene for det, ja, for dette holder jeg nesten ikke ut lenger! :sukk: (Hører med til historien at vi har ventet flere år på å få "lov" til å begynne prøvingen pga. min sykdom, og at vi har to spontanaborter bak oss, så jeg er ikke sånn som begynner å syte etter kort tid som prøver.)

Takk,Mirabella76! :)

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Krysser fingrene for det, ja, for dette holder jeg nesten ikke ut lenger! :sukk: (Hører med til historien at vi har ventet flere år på å få "lov" til å begynne prøvingen pga. min sykdom, og at vi har to spontanaborter bak oss, så jeg er ikke sånn som begynner å syte etter kort tid som prøver.)

Så leit å høre om at dere har hatt en tøff start på prøvingen :sukk:

Er ikke lett å høre på alle dem som snakker om hvor lett de ble gravide når en er prøver selv, og da må det vere ekstra ille for dem som da i tillegg har en sånn historie bak seg :tristbla:

Men nå er vi kommet til 2010, og det er vårt år får vi tro!

Prøverenes år! :nigo::jepp:

(Satser på en skikkelig babyboom i 2011 :fnise: )

Ønsker deg ihvartfall en superkoselig påske Iril, og sender med en goooooood :klemmer: og et ønske for bedre tider :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre om at dere har hatt en tøff start på prøvingen :sukk:

Er ikke lett å høre på alle dem som snakker om hvor lett de ble gravide når en er prøver selv, og da må det vere ekstra ille for dem som da i tillegg har en sånn historie bak seg :tristbla:

Nei, men man må bare prøve så godt man kan å ikke la det vonde bli altoverskyggende. Vi har et vennepar som ble gravide i første syklus etter p-pilleslutt, og de maser veldig på at vi må få barn. Sier hele tiden at det er bare å sette igang å lage, det er så enkelt atte..

Jeg orker ikke fortelle dem at det ikke er så enkelt, men kanskje jeg gjør det når vi endelig får barn. Skjønner jo at de som aldri har måttet forholde seg til problemer av noe slag når det gjelder prøvingen ikke går rundt og tenker på at andre gjør det.

2010 skal være året, ja! Jeg har fremdeles et håp om å få føde i 2010 jeg da.. :fnise:

Ha en superduper påske du også! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man vet heldigvis at det ikke er slemt ment, som du sier, de har ikke hatt problemer med å bli gravide og tenker ikke på at andre kanskje har det problemet. Derimot tror jeg ikke det er alle som hadde klart å forstå det slik som deg :) Vi krysser fingerene for denne PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for denne pp, ja! :jepp:

CD18:

Fremdeles negativ EL-test her, men jeg har veeeeeeldig ømme pupper. Klarte selvsagt å forsove meg til tempingen i morges, fordi jeg sovnet ikke før 3-tiden, så aner ikke hvordan dagens temp. var. Blir spennende å se i morgen.

Masse EL-slim fremdeles, og økt sexlyst. MÅ da komme EL snart, jeg begynner å bli utålmodig.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD19:

Smilyface på EL-testen! :hoppe:

Hadde nesten gitt opp å få positiv EL-test, så jeg ble veldig overrasket, og hoppet rundt her så man skulle trodd det var en annen test som var positiv.. :fnise:

Da blir sannsynligvis denne syklusen like lang som den forrige, 33 dager. Og det jeg skrev i IKM-tråden for April stemmer også, EL 1. april og IKM 14. April. Da har mensen bare å holde seg unna altså! :nei:

Blir jeg gravid denne syklusen skal jeg feire med å gi vekk den ene pakken med digitale EL-tester jeg har liggende til noen her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi nok EL ganske likt. Tror jeg får det ganske snart nå. Har vært veldig vanskelig å finne ut denne gangen. Finner ikke EL med billigstripsene, så satser på at du sender meg pakken du har igjen om ca. 14 dager :lur: (med mente jeg at jeg håper det klaffer nå :jepp:)

Håper du får en god og fruktbar påske. Blir spenennde å se om det klaffer denne gangen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bare klaffe denne syklusen, for mannen har begynt å fantasere om påskeegget som skal bli en julegave.. :fnise: Han er jo litt skjønn, må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bare klaffe denne syklusen, for mannen har begynt å fantasere om påskeegget som skal bli en julegave.. :fnise: Han er jo litt skjønn, må jeg si.

:rødme: :rødme: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! :rødme:

CD21:

Tempen steg betraktelig i dag, og EL-slimet er borte, så da var vel EL i går, én dag tidligere enn forventet. Blir jeg gravid denne syklusen da blir termin på julaften.. :fnise:

Kjenner det er vanskelig å ikke ha for høye forhåpninger denne syklusen, må ta meg litt i nakken ellers blir jeg bare skuffa. Nå er det 14 laaaaaaaange dager før jeg kan teste, evt. få mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Legger igjen et lite spor i boka di!

Krysser fingrene for at en liten spire er i anmarsj hos deg! :)

Her ventes el rundt 9 april, da starter vi første pp.

ønsker deg ei riktig god påsker :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sniker litt her :hallo:

Blir spennende å se om det har klaffet for dere denne PP! :) *Krysser fingra* Vi har IKM ca likt, så forhåpentligvis sitter begge to med TB om et par uker ;)

Ha en god påske :sol::kaklehone:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så store forhåpninger om denne syklusen, men vi får. Er ikke engang overbevist om at jeg har hatt EL, selv om alt tyder på det. Men kroppen har lurt meg før.. :sukk:

God påske til deg også! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å bli mer positiv, så fremover nå skal jeg tenke at; de aller fleste blir gravide, så det skal jammen jeg bli også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å bli mer positiv, så fremover nå skal jeg tenke at; de aller fleste blir gravide, så det skal jammen jeg bli også! :jepp:

Helt riktig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD23:

Tempen i morges bekreftet EL, men jeg er fremdeles ikke overbevist. Har pleid å ha lange sykluser der tempen hopper opp og ned og EL-slim kommer og går, så jeg er selvsagt redd denne skal være sånn. I så fall får jeg vel mensen om en mnd. eller to.. :gjeiper:

Men når jeg tenker meg om, har denne syklusen lite til felles med de som ble så lange, så jeg krysser fingrene for at den ikke blir det. Klaffer det ikke, blir det Pergo igjen neste syklus! :tommel:

Vet at jeg virker litt overhysterisk på dette med EL, men var så frustrert og oppgitt da syklusene varte og rakk i evigheter uten EL, men konstante tegn på at EL nærmet seg. Det har jeg aldri hatt før, så ble superstressa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg virker litt overhysterisk på dette med EL, men var så frustrert og oppgitt da syklusene varte og rakk i evigheter uten EL, men konstante tegn på at EL nærmet seg. Det har jeg aldri hatt før, så ble superstressa.

Synes ikke du virker overhysterisk. Skjønner deg godt. Jeg har og relativt lange sykluser. De varer 5-6 uker. Da blir man opptatt av å treffe når eggløsningen først kommer. Hvor lange har dine lengste vært? Min første var på 76 dager, men den tells vel egentlig ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...