Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Innom og hilser på, siden du var så hyggelig og var innom meg! :)

Jeg tror jeg må rappe de linkene du har først i boken din, de var kjekke!! Jeg kan jo ingenting om disse babylangingsgreiene enda, så trenger all den info jeg kan få!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Innom og hilser på, siden du var så hyggelig og var innom meg! :)

Jeg tror jeg må rappe de linkene du har først i boken din, de var kjekke!! Jeg kan jo ingenting om disse babylangingsgreiene enda, så trenger all den info jeg kan få!! :ler:

Langer du babyer Cypress???

JEG TAR TO!!!! :skratte::skratte::skratte:

Er så kjekt med sånne skriveleifer som plutselig betyr noe helt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Herlig!

Kan lite om babylaging jeg heller, og i hvert fall ingenting om å ha dem. Også kommer den midt på vinteren da, det var egentlig dårlig planlagt.. Hvordan skal den overleve når det sikkert er 100 minus ute?? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kommer den midt på vinteren da, det var egentlig dårlig planlagt.. Hvordan skal den overleve når det sikkert er 100 minus ute?? :dåne:

Vet ikke om dette var noe intern som var ment på annet vis, men svarer på det for det. Husker det var ei her inne som skrev det positive med å få baby på vinteren. Den første tiden er hektisk, og om vinteren har man en unskyldning til å bli inne og kose seg :jepp: Og når ting har gått seg til, kommer våren :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke noe internt. ;) Går sikkert bra med vinterbaby, er bare jeg som synes det virker litt ekstra skummelt. Men folk har da fått baby på vinteren før og de har vel overlevd. Lurer mest på hvordan vi skal overleve med å ha temperaturen på soverommet passelig for baby, vi foretrekker jo omtrent minusgrader når vi sover.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Nei, ikke noe internt. ;) Går sikkert bra med vinterbaby, er bare jeg som synes det virker litt ekstra skummelt. Men folk har da fått baby på vinteren før og de har vel overlevd. Lurer mest på hvordan vi skal overleve med å ha temperaturen på soverommet passelig for baby, vi foretrekker jo omtrent minusgrader når vi sover.. :sjenert:

Venninna mi sov med vinduet åpent, og hadde da på sønnen en sånn tynn lue når han sov, brukte ullpysjamas og satte sengen lengst bort fra vinduet.

Gikk helt fint det :)

Barn sover jo ute i vogner i flere minus, så tror ikke du skal bekymre deg så mye over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an når man bor et sted med 30-40 minus om natten? Tror kanskje ikke jeg tør det, men får nok overleve på et vis. I verste fall får mannen eget soverom. :fnise:

Nå er det endelig helg, og når mannen kommer hjem fra jobb, reiser vi på hytta, kommer tilbake på tirsdag. Håper dere alle får en gooooooood helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med at babyen kommer på vinteren - jeg og ville ha vært livredd for å ikke kle på den nok. Hadde sikkert fått panikk når vi måtte dra fra sykehuset - da må jo den lille ut i kulden, og det er jo skummelt :ler:

Men som Becky sier, vinteren kan jo være en fin unnskyldning til å holde seg innendørs litt lengre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå er vi tilbake! Har kost oss veldig, men nå er det tilbake til den harde hverdagen med eksamenslesing. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi - måtte innom å lese litt om deg også :)

Så morsom å se tickeren som sier 15mm og 8 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker! :hoppe:

Begynner å bli litt lei av lesingen, men har jo ikke så mye valg. Har tatt meg en pause sammen med pusen i sengen nå, mannen ligger ved min side og sover, så dette er en god morgen! :fnise:

Nå kan jeg jo forresten stryke ut noe på listen min! :strix:

Embryoet beveger seg: 19. mai 2010

Det går fremover, bare en liten uke igjen før Lille Mirakel er et foster i stedet for et embryo!

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh det høres ut som en koselig morgen! :rødme:

Ta deg pauser med eksamenslesingen, når det begynner å bli sånn at man blir lei så er det best å bare ta en pause. Det gjorde iallfall jeg :fnise: Fikk jo ikke noe inn i hodet uansett når jeg bare ble sittende å tenke på helt andre ting mens jeg leste...

Ikke lenge igjen til du er ferdig med eksamensperioden iallfall!

Også :hoppe: for 9 hele uker!!! :hoppe: Det går fort fremover her!!

Ha en fin dag Iril :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en koselig morgen :klemmer:

Håper lesingen går fint :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror at neste gang jeg er gravid, skal jeg prøve å ikke ha eksamensperiode og flytte samtidig. :fnise:

Er så lei og så kvalm og så sliten. Tror det går rakt åt helvete i morgen, om jeg i det hele tatt kommer meg dit. :sukk:

Nå tar jeg kvelden i hvert fall.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...