Havfrua Skrevet 7. oktober 2010 #1101 Del Skrevet 7. oktober 2010 Kjenner også igjen følelsen av å ta til tårene for de mest dumme ting. Noen ganger blir man nesten litt redd seg selv vettu, og jeg skal love deg at jeg hadde en mann som skjønte svært lite til tider sist jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. oktober 2010 #1102 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, det med navelen er jo ikke akkurat noe å grine for. I dag skulle jeg ha vært hos jordmor, men hun ringte for å si i fra at heisen var ødelagt og spørre om jeg ville bytte time så jeg slapp å gå 6 etasjer trapp, og det hadde jeg ikke klart engang, så det var snilt. Satser på at heisen er i orden igjen på tirsdag. I morgen er det fredag igjen! :dåne: Synes ukene går så fort, plutselig er det helg igjen, og ny uke. I morgen tar vi fatt på de siste 10 ukene, bare 7 uker igjen så er hun klar til å komme ut. Jeg som nettopp ble gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 8. oktober 2010 #1103 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg som nettopp ble gravid! Sukk! Hadde bare mitt svangerskap gått like fort... Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. oktober 2010 #1104 Del Skrevet 8. oktober 2010 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #1105 Del Skrevet 8. oktober 2010 30 uker ja! :dåne: Ting har vært mye lettere de siste ukene, selv om smertene er like ille/verre, så er humøret mye bedre. Begynner å lure på om jeg rett og slett var deprimert og at det begynner å gå over? I hvert fall er det deilig! Frøkna ligger langt nede i bekkenet, og det føles merkelig at hun styrer på "nedi der". Håper det er hodet som ligger der og ikke føttene. I tillegg sparker/dytter hun mot ribbeina mine på høyre side, og det er ikke direkte godt akkurat. Tenk at hun er så lang at jeg kan kjenne henne både helt nede i bekkenet og i ribbeina samtidig, det er ganske utrolig.. Også har det klikket for meg, i følge min mann, for jeg er begynt å glede meg så vannvittig til jul! Juletre, julepynt, pinnekjøtt, (julebrus), SNØ!! Kan nesten ikke vente! Men altså, 30 uker! :strix: :strix: God helg, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #1106 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hipp Hurra for 30 uker!!!! Herlighet som tiden flyr ja! Blir veldig spennende fremover.... Det er lov å glede seg til jul i oktober synes jeg... Elsker pinnekjøtt, så det gleder jeg meg ti! Og alle julesangene, presangene man skal pakke inn og gi bort, julemarsipan med sjokoladetrekk.... Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 #1107 Del Skrevet 8. oktober 2010 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #1108 Del Skrevet 8. oktober 2010 Julepressanger ja! I år tror jeg mannen må handle det meste alene, men det går nok bra. Vi har heldigvis ikke så mange vi skal handle til, for vi har liten familie og kjøper bare gaver til noen få venner. Men tror vi burde prøve å bli ferdig i løpet av november. Gleder meg til å pakke inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #1109 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er kjempe moro å høre på julesanger, ta en kopp med gløgg og pakke inn gaver mens det er kaldt og mørkt ute og man joddler med på sangene Gleder meg masse til det! Har lyst å kjøpe en del av gavene selv, ikke la mannen gjøre all innkjøp, så jeg prøver å ta en titt på blant annet ebay og play.com for å se om jeg får noen tips. Så langt skal jeg hvertfall gi "Secret life of Bees" DVDen til noen søstre, den er så fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. oktober 2010 #1110 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hurra for 30 uker! Gjør deg klar til siste innspurt. Håper de siste ukene farer pent med deg og at du kommer i mål med alle gjøremål til jul før hun melder sin ankomst. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2010 #1111 Del Skrevet 8. oktober 2010 30 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. oktober 2010 #1112 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hipp hurra for 30 uker!! Vi har akkurat 8 uker i mellom vi Veldig gøy framover nå når babyen blir større og større og kroppsdelene blir mer tydelige jeg blir bokset i lysken og sparket på høyresia jeg også Det er vist den mest vanlige posisjonen. Og den mest optimale i forhold til fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. oktober 2010 #1113 Del Skrevet 8. oktober 2010 30 uker!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #1114 Del Skrevet 8. oktober 2010 jeg blir bokset i lysken og sparket på høyresia jeg også Det er vist den mest vanlige posisjonen. Og den mest optimale i forhold til fødselen! Næmmen, så praktisk da. Håper virkelig hun holder seg der nå da, selv om jeg synes følelsen av at hun presser seg ned i bekkenet er litt ubehagelig noen ganger. Kjenner sparkene så godt inni kroppen, og det er bare helt sært. Jeg klarer ikke helt skjønne hvordan jordmoren skal kunne kjenne utenpå magen hvordan hun ligger inni, for jeg synes bare alt kjennes hardt ut. Kjenner noen klumper som kanskje er føtter eller noe av og til, men det blir jo bare ren gjetting. Kanskje jeg er for tykk til at det går an å kjenne..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2010 #1115 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg forundrer meg også over hvordan jordmor kan kjenne på magen og si sånn og sånn ligger babyen... Da vi var til UL idag kjente jordmor på magen min og kunne fortelle noe jeg også trodde selv, at toppen av livmoren er *her* også dyttet hun rundt. Utrolig hvordan de får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #1116 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kom deg inn i din egen dagbok du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2010 #1117 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tenke seg til å være frekk når man kommer på besøk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. oktober 2010 #1118 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kom deg inn i din egen dagbok du!! Tenke seg til å være frekk når man kommer på besøk til deg Hva skjer.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. oktober 2010 #1119 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. oktober 2010 #1120 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hun er treig med oppdateringene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå