O'hara Skrevet 31. august 2010 #841 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har også hatt en epleperiode, men må bare kutte ut litt, for man blir visstnok så hard i magen når man spiser det.. Jeg har ingen slike "diller" jeg, eller, jeg var veldig keen på appelsinjuice de første månedene, spesielt friskpresset. Og jeg har veldig lyst på salami... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #842 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, røde. Grønne har jeg ikke spist siden jeg var barn, liker ikke sure ting.. Har også vannvittig lyst på plommer. Hadde vært digg om jeg får dilla på bare sunne ting, for sjokolade liker jeg ikke, og det er like greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #843 Del Skrevet 31. august 2010 Og jeg har veldig lyst på salami... Jeg også. Kunne drept for en skive nybakt grovbrød med salami og agurk..... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. august 2010 #844 Del Skrevet 31. august 2010 Mmm.. har ikke tenkt på det før nå, men nybakt grovbrød med salami og agurk hørtes innmari godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. august 2010 #845 Del Skrevet 31. august 2010 Jaja, bare noen uker igjen nå, så skal jeg fråtse i salami og morr-pølse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. august 2010 #846 Del Skrevet 31. august 2010 Spekeskinke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. august 2010 #847 Del Skrevet 31. august 2010 Epler er ihvertfall mye bedre enn det jeg har dilla på om dagen; wienerpølse i lompe... Og jeg liker egentlig ikke lompe en gang!! haha.. Godt det meste av det jeg har fått helt dilla på bare har vart en kort periode, for jeg kan virkelig ikke spise pølser hver dag.. (og jeg har tvunget meg selv til å ikke spise det hver dag nå!) Her har mannen fått streng beskjed om at når jeg kommer fra sykehuset bør han sørge for at det ligger en pakke salami, og en agurk i kjøleskapet, for jeg skal fråtse i brød med salami og agurk når jeg har født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #848 Del Skrevet 31. august 2010 Wienerpølse i lompe, ja.. Enig i at epler er bedre da, ja. Er faktisk veldig glad jeg ikke er en av dem som har skikkelig dilla på sjokolade eller chips eller andre veldig usunne ting. Leste på et annet forum ei som spiste tre 200 grams sjokoladeplater hver eneste dag, og var så lei seg fordi hun hadde halvveis i svangerskapet gått opp 13 kg. Jeg tenker at da bør man kanskje la være å spise alt man har lyst på, selv om det sikkert er lett for meg å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2010 #849 Del Skrevet 31. august 2010 Epler er ihvertfall mye bedre enn det jeg har dilla på om dagen; wienerpølse i lompe... Og jeg liker egentlig ikke lompe en gang!! haha.. Godt det meste av det jeg har fått helt dilla på bare har vart en kort periode, for jeg kan virkelig ikke spise pølser hver dag.. (og jeg har tvunget meg selv til å ikke spise det hver dag nå!) Her har mannen fått streng beskjed om at når jeg kommer fra sykehuset bør han sørge for at det ligger en pakke salami, og en agurk i kjøleskapet, for jeg skal fråtse i brød med salami og agurk når jeg har født! Jeg spiste pølser hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #850 Del Skrevet 31. august 2010 Men du la vel ikke på deg 14 kg av pølse hver dag? Pølse er mat i mine øyne, helt ok å spise det samme hver dag. Sjokolade er ikke mat, det kommer som regel i tillegg til mat. Jeg er rar, kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2010 #851 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg la på meg 1,5kg.. Så pølsene gjorde ikke noe skade for meg iallefall... men jeg var veldig streng med meg selv og hva jeg spiste pga at jeg har diabetes.. Ville ikke ha en stor og syk unge, så jeg spiste pølsa, men ikke brødet... lavkarbo svangerskap ble det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #852 Del Skrevet 31. august 2010 Synes pølse uten brød høres helt horribelt ut, men folk får jo dilla på de merkeligste ting.. Verste jeg har hørt om er cornflakes med bernaisse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2010 #853 Del Skrevet 31. august 2010 Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. august 2010 #854 Del Skrevet 31. august 2010 Eller sylteagurk dyppet i o'boy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. august 2010 #855 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har litt sånn smådilla på babygrøt, trodde det var ille nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. august 2010 #856 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg spiste babygrøt til lunsj en laang periode for noen år siden..Syns det var så godt (og jeg var ikke gravid da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2010 #857 Del Skrevet 31. august 2010 Barnemat glassene er også nammis Gleder meg til vi skal begynne med middagsglass til snuppa jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. september 2010 #858 Del Skrevet 1. september 2010 Enig med deg Iril, man bestemmer jo litt selv også, man kan ikke la lystene ta helt overhånd... De kiloene som kommer på, skal jo av igjen..... (Og jeg tror ikke at alle kiloene forsvinner som ved et trylleslag når man begynner å amme....) De første månedene så greide jeg ikke tanken på sjokolade og andre søtsaker, så jeg har vært heldig der. Men frukt, åh, jeg kan spise frukt hele dagen.... Det er ikke spesielt sunt det heller egentlig, for det er mye sukker i frukt, men det er uansett, i mine øyne, bedre enn å spise sjokolade... Men, sylteagurk i o'boy?!? :dåne: Usj, blir kvalm bare ved tanken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. september 2010 #859 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg må påpeke at det er ikke jeg som liker sylteagurk i o'boy, men en bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. september 2010 #860 Del Skrevet 1. september 2010 De første månedene så greide jeg ikke tanken på sjokolade og andre søtsaker, så jeg har vært heldig der. Men frukt, åh, jeg kan spise frukt hele dagen.... Det er ikke spesielt sunt det heller egentlig, for det er mye sukker i frukt, men det er uansett, i mine øyne, bedre enn å spise sjokolade... Tror i alle tilfeller det er bedre å spise noen epler hver dag, enn nesten et kg sjokolade. Det var en periode jeg ikke tenkte noe særlig på hva jeg spiste, var så sulten og lei av oppkast at jeg spiste alt jeg fikk ned. Og det var jo omtrent ingenting, så det gikk greit.. Men, jeg synes det er viktig å gi barnet mitt mest mulig riktig næring allerede nå jeg da, så jeg tenker litt på det, men er ikke fanatisk. Dessuten må jeg innrømme at jeg har veldig lite lyst å bli en av dem som legger på seg 20-30 kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå