Gjest ~Milla~ Skrevet 18. august 2010 #761 Del Skrevet 18. august 2010 Kjempe fin pose Hvilke vogner har dere sett på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. august 2010 #762 Del Skrevet 18. august 2010 Utstyrsliste må en ha Så flott vognpose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. august 2010 #763 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, den er veldig rosa og fin den posen! Kjempe fin pose Hvilke vogner har dere sett på? Brio Happy og Simo Duo. Sistnevnte finnes jo i lilla..... men mannen vil ha Brio, og det tror jeg at jeg vil ha også. Da blir det i så fall svart eller brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2010 #764 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har hørt mye blandet kritikk av Brio, men Simo sine skal visst være ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. august 2010 #765 Del Skrevet 19. august 2010 Har hørt mye negativt om Simo også, så derfor er det vanskelig å velge. Uansett hvilken vogn man snakker om, vil noen elske den og andre hate den, så man må bare finne ut hva man liker selv, tror jeg.. Simo-vogna er i alle fall tung, og det er kanskje ikke det jeg burde satse på, men uff.. Vanskelig å velge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #766 Del Skrevet 19. august 2010 OMG Er vognpose sååå dyrt . De slenger virkelig på prisen når det handler om baby og bryllup. Det er jo bare en omsydd dyne. Når dette er sagt, så var vognposen du muligens velger kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. august 2010 #767 Del Skrevet 19. august 2010 Det finnes billigere altså, har sett ned i 500 kr omtrent. Men Voksi-poser er svindyre, ja, uten at jeg aner hvorfor.. Siden jeg ikke har fått noe godt svar på det, klarer jeg omtrent ikke forsvare kjøpet.. Denne f.eks. burde da være like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #768 Del Skrevet 19. august 2010 Det finnes billigere altså, har sett ned i 500 kr omtrent. Men Voksi-poser er svindyre, ja, uten at jeg aner hvorfor.. Siden jeg ikke har fått noe godt svar på det, klarer jeg omtrent ikke forsvare kjøpet.. Denne f.eks. burde da være like bra? Forsvare og forsvare. Trenger mannen din å vite hvor mye billigere det kan være? . Noen ganger skriker ting til deg og man bare MÅ ha det. Takk for tips til vognpose forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. august 2010 #769 Del Skrevet 19. august 2010 Her i huset er det jeg som er mest økonomisk, og jeg er ekstrem. Har fremdeles litt vondt i magen fordi jeg kjøpte ny mobil nettopp, til tross for at jeg fikk mer for iPhonen jeg solgte enn jeg ga for den nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #770 Del Skrevet 19. august 2010 Kan ikke si noe annet enn at jeg kjenner meg igjen. Tror du du ender opp med å kjøpe vognposen? Den rosa altså. Hvorfor være superøkonomisk hvis man aldri kan unne det man ønsker seg? Hva er ellers vitsen med å være sparsom? Etterlate seg en god arv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. august 2010 #771 Del Skrevet 19. august 2010 Det er vel ikke alt man trenger å si høyt.... Mannfolka har ikke godt av å få vite alt når det kommer til shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 20. august 2010 #772 Del Skrevet 20. august 2010 Vi har bare felles kontoer, så tror nok han hadde merket det om det forsvant mer til vognposen enn jeg sa.. Vi får se hva det blir til, hadde vært best om jeg kunne funnet en eller flere butikker som har de aktuelle posene inne, så kunne jeg fått kjent på dem. Har tenkt å ha lammeskinn inni uansett. Og ikke trenger jeg å bestemme meg ennå heller, har jo gooooood tid, jeg.. I dag er jeg 23 uker! Synes det er så rart å tenke på at det utrolig nok nærmer seg så langt i svangerskapet at de prøver å redde henne om hun skulle bli født. Kjenner ei jente født 24+3, og det er jo bare 10 dager til for oss.. Men hun skal selvsagt være der inne leeeeeenge ennå! Synes hun begynner å få et mer fast "sove"-mønster. Vet jo ikke om hun er våken eller ikke når jeg ikke kjenner bevegelse, men tidspunktene for når jeg kjenner bevegelser er omtrent de samme hver dag. Spesielt aktiv er hun mellom 5 og 7 om morgenen, da sparker hun så mye at jeg våkner av det, og det er bare superkos! Kan fremdeles ikke tro at jeg er så heldig at jeg får oppleve dette. Trass i bekkensmerter og oppkast er det helt fantastisk å være gravid! Spesielt siden jeg har trumfkortet "Jeg bærer din datter!" som funker veldig bra på mannen. Skaffet meg vafler til frokost i morges, til og med.. Å kjenne barnet mitt inne i magen min er ca en milliard ganger mer fantastisk enn jeg noensinne kunne forestilt meg. Er helt forelsket i henne allerede, jeg! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #773 Del Skrevet 20. august 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. august 2010 #774 Del Skrevet 20. august 2010 Koselig lesing Iril :rødme: Hurra for 23uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2010 #775 Del Skrevet 20. august 2010 Skaffet deg vafler til frokost tilogmed Din luring! Hvorfor brukte aldri jeg det trikset? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. august 2010 #776 Del Skrevet 21. august 2010 Tror han bare var lykkelig over at jeg endelig ba om noe i stedet for at han måtte overtale meg til å spise.. Jeg begynner å lure på om sommeren er over og høsten virkelig er kommet. Det regner og regner og regner.. Hva skjedde med sommerdagene som alltid kommer i slutten av august? Jeg skal egentlig ikke klage, for jeg har hatt en suuuuuuper sommer, selv om den også har vært tung pga. kvalmen og bekkenet og alt det. Men jeg er blitt brun for første gang i mitt liv, og har gått rundt i forelskelsesrus fordi mannen min er så bra! :rødme: Nå er jeg egentlig klar for høst, vi skal jo bruke den til redebygging. Alt som må gjøres klart før frøkna kommer, føles som om det er uendelig mye. Men vi har god tid på oss, så det blir nok ikke stress. I alle fall håper jeg alle får en fiiiiin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 #777 Del Skrevet 21. august 2010 Hei, Iril! Jeg er så heldig at jeg har en god og varm vognpose; nemlig den jeg selv lå i som barn! En god, gammeldags en med saueull og skinn. God som ny! Vi har også valgt vogn; det blir Basson. Tror vogna heter " Parma " om jeg ikke husker feil. Har dere kjøpt første bilsetet enda ? Lurer veldig på hvilken vi skal velge der. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. august 2010 #778 Del Skrevet 21. august 2010 Vi skal ha Britax Babysafe. Har sjekket en del rundt, og Britax har den tryggeste løsningen for festing av basen når man ikke har Isofix. Det er egentlig det eneste vi bryr oss om, har ikke tenkt å bære setet noe særlig uansett, så hvor tungt det er og sånn aner jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 #779 Del Skrevet 21. august 2010 Vi skal ha Britax Babysafe. Har sjekket en del rundt, og Britax har den tryggeste løsningen for festing av basen når man ikke har Isofix. Det er egentlig det eneste vi bryr oss om, har ikke tenkt å bære setet noe særlig uansett, så hvor tungt det er og sånn aner jeg ikke.. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. august 2010 #780 Del Skrevet 21. august 2010 I dag gikk vi tilfeldigvis innom en butikk som hadde Basson-vogna, den dere har kjøpt, og siden du nevnte den, måtte jeg jo titte. Den var faktisk veldig fin, så nå har vi et nytt alternativ.. Den har jo "knekk-håndtak", det har ikke Brio, det er det eneste negative jeg finner med Brio. Så nå må jeg google denne litt, for den var veeeeeldig fin...... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå