Gjest Iril Skrevet 26. juli 2010 #701 Del Skrevet 26. juli 2010 Er helt utslitt om dagene, kommer sterkere tilbake snart, ellers blir det bare klaging her i dagboken min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 26. juli 2010 #702 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvil deg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 #703 Del Skrevet 26. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 26. juli 2010 #704 Del Skrevet 26. juli 2010 Når jeg står? Er leeenge siden jeg har stått, her må alt stå-arbeid gjøres av mannen. Alt annet arbeid også for den del. Jeg har superdårlig samvittighet, men han sier at jeg må bruke det jeg orker på f.eks. handleturer og sånt, så jeg slipper å være innesperret i leiligheten hele tiden og bruke opp energien på husarbeid. Har laget middag to ganger siden jeg ble gravid, og tatt ut av oppvaskmaskinen én gang, ellers har han gjort alt.. Off! Forstår det! en du står jo når du handler, pusser tennner osv, er de små tingene som teller:) Snakk med fysio om det du, håper det kan bli litt bedre iallefall! Jeg var jo helt stiv, og klarte bare ligge en periode, men ja, håper de finner en god løsning til deg:) Mannen din er snill ja. Jeg er personlig så vant til å klare alt alene, og trosser alle serter, og skal gjøre det meste selv. .. Men Håper som sagt du får nyte fine været, varmen og noe goe mat nå so det er spesielt ille da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juli 2010 #705 Del Skrevet 27. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. juli 2010 #706 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er lov å klage litt i sin egen dagbok altså. Det skjønner vi kjempegodt. Håper formen din kommer seg om ikke så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. juli 2010 #707 Del Skrevet 27. juli 2010 :klem: :klem: Håper du snart blir bedre, kjære deg. Dette har et ikke vært et lett svangerskap så langt. PS: Du kan klage så mye du vil, hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 27. juli 2010 #708 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Endret 27. juli 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #709 Del Skrevet 27. juli 2010 Skulle gjerne gjort alt dette for deg Iril; og så etterpå servert litt helt til du , men det får bli med en - God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. juli 2010 #710 Del Skrevet 29. juli 2010 Så snille dere er! Lov å klage litt, ja - men føler det ikke blir bare litt.. Er så redd for å klage for mye, for da blir det bare syting og klaging og sånn vil jeg ikke være. Men jeg klistrer på meg et smil til alle jeg treffer og snakker om hvor koselig det er å være gravid.. Føler ikke at det er noen vits å dra de samme løgnene til dere akkurat. Er jo supertakknemlig for frøkna i magen og at jeg får oppleve dette, men jeg er seriøst helt utslitt. Går rundt med klump i magen og gråten i halsen hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juli 2010 #711 Del Skrevet 29. juli 2010 Sørg for å få nok hvile og drikke! Og la dårlig samvittighet om eventuelle skitne gulv glatt få passere. Dette er ikke tiden for å bekymre seg for slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. juli 2010 #712 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff, det er ikke greit å være så sliten. Men husk, du må prøve så godt det lar seg gjøre å lade batteriene, når den lille kommer til verden trenger hun en frisk og opplagt mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. juli 2010 #713 Del Skrevet 31. juli 2010 Bare innom med en Håper du føler deg bedre snart, og at energinivået stiger litt.. Bare pass på deg selv, og slapp av så mye du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 1. august 2010 #714 Del Skrevet 1. august 2010 til dere, og for 20 uker! Tenk at jeg er halvveis! :dåne: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 1. august 2010 #715 Del Skrevet 1. august 2010 Hurra for 20 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 1. august 2010 #716 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) dobbelpost. Endret 1. august 2010 av vingle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. august 2010 #717 Del Skrevet 1. august 2010 Halvveis i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 2. august 2010 #718 Del Skrevet 2. august 2010 Har lest litt i dagboken din en stund, siden vi er ganske likt på vei men ikke skrevet noe før... Ville bare si at jeg kjenner meg mye igjen i det du skriver, du har ikke hatt et lett svangerskap, og det hadde ikke jeg heller med min første, og heller ikke dette har vært noe særlig. Jeg har vært så utmattet at jeg såvidt har klart å ta en dusj, men jeg har hatt god hjelp av et jerntilskudd. Kanskje det kan være noe? Vet ikke om du har fått sjekket blodprosenten på en stund, men det er veldig vanlig å trenge jern i svangerskapet for det skal mye til å få det store behovet dekket gjennom kosten. Bare et tips! OG - Jeg er sikker på at du får energien litt tilbake bare tiden går litt. Er mange mange som ikke blir bra før de er godt over halveis Jeg var i toppform med min første etter uke 25 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. august 2010 #719 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Heisann, snikleser melder seg Så trist at du ikke får nye graviditeten din Håper det kommer seg litt, og at siste halven blir superfin EDIT: skulle så klart stå nyte graviditeten, og ikke nye Endret 3. august 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 3. august 2010 #720 Del Skrevet 3. august 2010 Heisann Ruccola! SummerJoy: Skulle nesten ønske det var manglende energi som var problemet mitt, men jeg har egentlig mer enn nok energi og lyst til å gjøre ALT! Men det går jo ikke når jeg ikke klarer å hente posten engang pga. smerter i bekkenet.. Det er frustrerende, fordi de første ukene av svangerskapet var jeg totalt asosial pga. kvalme, og nå er jeg totalt asosial pga. bekkenet. Og det ser ikke ut til å bli bedre heller, så da kan jeg vel se frem til et helt svangerskap i senga. Sannsynligvis finnes det mange som har det verre enn meg, og jeg er selvsagt glad og lykkelig for at jeg i det hele tatt har fått bli gravid, men jeg er så sliten at det gjennomsyrer alt jeg tenker og gjør. Og da er det ikke lett å være positiv, selv om jeg prøver så godt jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå