Gjest Iril Skrevet 18. juni 2010 #481 Del Skrevet 18. juni 2010 Klager aldri til noen irl, for det får jeg meg liksom ikke til. Kanskje av og til til mannen, men ingen andre. Liker ikke å klage her heller, men jeg er så sliten av denne spyingen.. Sliten av å alltid være sulten og av å aldri kunne spise noe som smaker skikkelig godt. Hadde såååå lyst på en spesiell chips som vi bare har sett et sted som er en times kjøretid herfra, og mannen kjørte vet du ... en time hver vei så jeg skulle få chipsen min. Men den smakte ikke på noen måte slik den pleier, og jeg ble så skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. juni 2010 #482 Del Skrevet 18. juni 2010 Men så søt mann du har da :rødme: . Bare klag så mye du vilher, hvis du ønsker det. Kan ikke love at jeg holder sånn igjen om jeg blir like ille . Husker ikke om du svarte på det, men du har prøvd sinktabletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. juni 2010 #483 Del Skrevet 19. juni 2010 *smelt* Så herlig mann som kjører i to timer for å skaffe potetgull!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. juni 2010 #484 Del Skrevet 19. juni 2010 Ja, mannen min har vært helt fantastisk. Han fortjener virkelig pris for beste mannen i verden! Han har gjort alt for meg, og ikke klaget en eneste gang. Er imponert, hadde jo trodd han skulle være bra, men ikke såååå bra! :rødme: I dag byttet tickeren min fra grønn til gul, det har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. juni 2010 #485 Del Skrevet 19. juni 2010 Åååå, så snill mannen din er Jeg skjønner godt hva du mener med å være så sulten hele tiden men ikke orke noe som smaker godt. Spiser bortimot bare ristet brød for tiden og prøver jeg meg på noe annet, så kommer det som regel opp igjen. Blir utrolig sliten av det - men synes du er kjempe flink!!!! Håper du får en veldig fin helg og får slappet litt av og kost deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 20. juni 2010 #486 Del Skrevet 20. juni 2010 I dag har jeg spist fiskegrateng som faktisk smakte godt! Det var veeeeeeeldig godt! Ingen spying i dag heller, men kvalmen er der.. Litt lei av å bare ligge på sofaen nå, spesielt når det er så fint vær og jeg vil ut og gå eller bade eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. juni 2010 #487 Del Skrevet 20. juni 2010 Så flott at du har fått i deg noe og at det faktisk smakte godt Er rette veien å gå dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. juni 2010 #488 Del Skrevet 20. juni 2010 Gratulerer med fra grønn-til-gul-ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 20. juni 2010 #489 Del Skrevet 20. juni 2010 Så flott at du har fått i deg noe og at det faktisk smakte godt Mhm, det var på tide! Nå har jeg bare lyst på fiskeboller og fiskegrateng, så nå får mannen det festlig fremover.. Takk, Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 21. juni 2010 #490 Del Skrevet 21. juni 2010 Er ikke mannen glad i fiskeboller og fiskegrateng? Synd for ham.. Tickeren din blir flottere og flottere for hver dag :rødme: Ha en fin dag Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. juni 2010 #491 Del Skrevet 21. juni 2010 Neh, da vi ble sammen spiste han det ikke i det hele tatt. Nå spiser han det, men tror ikke det er favorittmaten hans akkurat. Men jeg spiser jo pannekaker bare fordi han liker det, så.. Takk takk! og varmt ute i dag, og jeg har så lyst å gå og bade! Men spørs om det blir noe av da.. Skal i hvert fall ligge ute i hagen med en god bok store deler av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. juni 2010 #492 Del Skrevet 21. juni 2010 Nå har jeg bare lyst på fiskeboller og fiskegrateng, så nå får mannen det festlig fremover.. Du ser nesten halvveis ut på tickeren! Ikke lenge igjen ihvertfall! Rart å tenke på at jeg hadde vært over halvveis hvis vi hadde fått det til på første forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. juni 2010 #493 Del Skrevet 21. juni 2010 Mhm, hadde vi ikke mistet første gang jeg var gravid hadde vi hatt en to-åring nå.. Men sånt orker jeg ikke tenke på, for da blir alt bare trist.. På onsdag er jeg 14 uker, og da er det jo bare 6 uker igjen til halvveis! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. juni 2010 #494 Del Skrevet 21. juni 2010 Tiden går fort her inne hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. juni 2010 #495 Del Skrevet 21. juni 2010 for mat som smakte Mannen din får vel bare bite det i seg og spise det som passer deg best, dere er jo to mot én nå så Syns tiden har fått kjempefort for deg, nesten så du tar meg igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. juni 2010 #496 Del Skrevet 21. juni 2010 Hehe så morsomt å lese om fiskegrateng og fiskeboller! Det var det eneste jeg greide å spise til middag i begynnelsen også! Mannen var drittlei, så da ble det til at vi lagde to forskjellige middager etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. juni 2010 #497 Del Skrevet 21. juni 2010 Ja, er vel en viss fare for at vi ender opp med det også om det vedvarer. Fiskeboller er jo sååååååå godt, skjønner ikke at han ikke vil ha det hver eneste dag! Jeg synes tiden går saaaaaaaaakte, ligger jo stort sett bare på sofaen eller ute i en solseng hele dagen. Har så vannvittig lyst å gå en skikkelig fjelltur, men bekkenet verker jo bare av en tur fra sofaen til badet, så det er vel dessverre uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2010 #498 Del Skrevet 21. juni 2010 Innom med en og for endelig noe mat som smaker godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. juni 2010 #499 Del Skrevet 21. juni 2010 Hadde du hatt en toåring nå er det ikke sikkert du hadde vært gravid igjen nå. Og sjangsen er veldig liten for at akkurat den sædcella hadde truffet om du hadde vært det. Poenget mitt er, hadde du hatt en toåring, hadde du mest sannsynlig ikke fått det kommende barnet. Det er rart å tenke på. Hadde det klaffet en annen mnd, haded det vært et helt annet barn. Hurra for at du begynner å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 22. juni 2010 #500 Del Skrevet 22. juni 2010 I går spiste jeg til og med en halv hamburger uten å spy! Merker jo at jeg fremdeles får i meg alt for lite mat; en og en halv grovbrødskive med leverpostei og en halv hamburger ble det i går. Men det er ikke så lett når matlysten er helt forsvunnet og jeg blir så kvalm av å spise at jeg må tvinge maten ned.. Legetimen min ble utsatt til neste uke, mandag eller noe? Fikk bare mail med dato, så har ikke sjekket når det er. Men søsteren min forsikret meg om at når han hadde sagt at han sendte henvisning til ord. UL gjorde han det også, men at sykehuset her er litt treige med å sende ut brev. Så da får jeg bare fortsette å vente da.. På torsdag skal jeg til jordmor, og der kunne man få akupunktur mot bekkensmerter. Håper jeg får prøve det, selv om jeg i utgangspunktet er skeptisk. Hadde vært så deilig om det funket, for dette blir bare verre og verre og jeg er jo bare så vidt gravid engang.. Men det positive er jo det usannsynlig deilige været vi har her for tiden! Jeg er lysehvit på magen og brun på beina, for det skjer bare ikke at jeg soler meg i bikini, så da har jeg en kort, tynn kjole på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå