*Lollipop* Skrevet 5. mai 2010 #281 Del Skrevet 5. mai 2010 For en nyyydelig bilde!! Det er virkelig et mirakel ja, at det går an å få til noe sånt :rødme: Også mååå jeg jo bare for 7 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. mai 2010 #282 Del Skrevet 5. mai 2010 Så nydelig bilde Iril. Me like! Du har en flott og spennende tid i møte... Håper bare at noen av oss andre prøvere også vil kunne oppleve noe lignende snart :rødme: Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. mai 2010 #283 Del Skrevet 5. mai 2010 Nå har jeg lest igjennom hele dagboken din Iril og må bare gratulere så mye med mirakel i magen. Fantastisk! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2010 #284 Del Skrevet 5. mai 2010 Takk! :rødme: 7 uker, ja! Må bare nok en gang beklage manglende aktivitet i andres dagbøker, føler av en eller annen grunn jeg ikke helt klarer å følge med. Håper selvsagt at dere alle bli gravide straks, og at dere som er det har det like supert som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. mai 2010 #285 Del Skrevet 5. mai 2010 for 7 uker ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. mai 2010 #286 Del Skrevet 5. mai 2010 Måtte bare innom med en på gode Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2010 #287 Del Skrevet 5. mai 2010 Jaa! Har hatt noen dager med mindre kvalme nå, men i dag er den visst tilbake for fullt. Orket bare bittelitt av middagen mannen laget, selv om det var såååå godt. Kan forøvrig meddele at kavring med melk er det ekleste jeg har kastet opp til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2010 #288 Del Skrevet 5. mai 2010 *Buffy*: Ditt innlegg kom mens jeg skrev ja. Takk for klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. mai 2010 #289 Del Skrevet 5. mai 2010 Kan forøvrig meddele at kavring med melk er det ekleste jeg har kastet opp til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. mai 2010 #290 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, usj, den kvalmen er noe herk..har hatt det bedre i et par dager jeg også nå, ble faktisk bedre etter jeg begynte med B6-vitaminer som jeg fikk anbefalt av legen. Også har Sea-band armbåndene hjulpet meg litt føler jeg. Men jeg klarer ikke spise mye av gangen, så blir sulten hele tiden. Det er så slitsomt!! Men,men..vi får bare trøste oss med at det er et godt tegn Iril Måtte forresten bytte om på UL-timen min, så skal nå på mandag isteden, blir spennende om jeg får se noe like herlig som det du fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 6. mai 2010 #291 Del Skrevet 6. mai 2010 Så spennende Jesse! Når skulle du egentlig? Sea-band er sånne rundt håndleddet, ikke sant? Jeg klarer ikke ha noe rundt håndleddene, så det utgår. Ellers prøver jeg alle tips jeg kommer over, uten hjelp så langt. Til nå har jeg bare vært kvalm om kvelden, men de siste dagene har den vært der hele tiden. Festlig, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. mai 2010 #292 Del Skrevet 7. mai 2010 Så spennende Jesse! Når skulle du egentlig? Sea-band er sånne rundt håndleddet, ikke sant? Jeg klarer ikke ha noe rundt håndleddene, så det utgår. Ellers prøver jeg alle tips jeg kommer over, uten hjelp så langt. Til nå har jeg bare vært kvalm om kvelden, men de siste dagene har den vært der hele tiden. Festlig, må jeg si. Skulle egentlig den 21.mai, så blir litt over en uke tidligere For første gang i mitt liv håper jeg helga går fort Ja, det er sånne rundt håndleddet ja.. Jeg snakket med legen min og med jordmor på jobb (ei som er der for å følge opp gravide tre ganger i løpet av svangerskapet) om ingefærkapsler, da jeg hadde lest litt rundt på nettet om at det kanskje ikke var så bra, og begge to sa at så lenge man ikke bruker det over lang tid,eller tar mer enn 1g om dagen så er det ingen fare (Gro Nylander anbefaler jo også det i boka si), så kanskje du kan prøve det hvis ikke du har gjort det? (De siste dagene så er det disse tre tingene, altså Sea-band, ingefærkapsler og B6 vitaminer som har reddet meg. Jeg har vært i helt for j**** form den siste uka, men etter jeg begynte med disse tingene så ble det betraktelig bedre! Om det er tilfeldig at jeg ble bedre vet man jo ikke, men jeg har en tro på at det hjelper ihvertfall ) Det er helt forferdelig med den kvalmen asså, men nå er det ikke SÅ lenge til vi er i 2. trimester, og da blir ting bedre håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. mai 2010 #293 Del Skrevet 7. mai 2010 Måtte krype til korset og prøve Sea-Band i dag, det hjalp litt da jeg leste at de skal sitte litt lenger opp enn akkurat nederst på håndleddet. Det står at de skal virke etter få minutter, men foreløpig merker jeg ingenting annet enn at de klør.. Nå er det helg, men helgen skal brukes på lesing. Har eksamen på mandag, er nervøs for hvordan det skal gå, men det er 500 meter fra der jeg bor, så i verste fall får jeg bare gå hjem. Er nydelig vær her vi bor nå! God helg til alle som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2010 #294 Del Skrevet 7. mai 2010 Håper armbåndet funker på kvalmen din Og eksamen går nok så bra så! Du gjør ditt beste og mer enn det kan man jo ikke kreve Koooos deg i godværet og gooood helg!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. mai 2010 #295 Del Skrevet 7. mai 2010 Får håpe de virker for deg også! Og goood helg Iril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. mai 2010 #296 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er så usannsynlig deilig med helg og finvær altså. I går var det til og med varmt nok til at vi kunne sitte ute i skyggen og grille! Ikke at jeg fikk i meg noe særlig mat, men koselig var det likevel! Sea-bandene har ikke funket så langt i hvert fall, synes mest de klør. Sov med dem i natt, likevel har kvalmen vært verre enn noensinne. Kanskje de sitter feil? Jaja. I dag er siste innspurt med eksamenslesing, kom på i går kveld at jeg har glemt å handle inn til matpakke og drikke, så får sende mannen ut etterpå. Penner har jeg også glemt, lurer på hvordan dette skal gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. mai 2010 #297 Del Skrevet 9. mai 2010 Lykke til med eksamen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. mai 2010 #298 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk! Har ikke veldig høye forhåpninger, men tror da i det minste jeg står.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. mai 2010 #299 Del Skrevet 9. mai 2010 Vil bare ønske deg masse lykke til på eksamen imorgen Iril Det går nok bra, men skjønner at det blir vanskeligere når du ikke får i deg noe særlig næring og må slite med det både under forberedelsene og på selve eksamen. Har likevel troen på deg jeg! Du har i det minste en skjønn grunn for å være ikke helt ved dine fulle fem :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. mai 2010 #300 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Masse lykke til på eksamen imorgen Iril! Det går nok kjempefint! Bare pass på å ha med kjeks eller bananer eller ett eller annet du kan smågomle på hvis du er blir kvalm at du ikke orker ordentlig matpakke underveis. Jeg blei skikkelig sulten under min eksamen, og det var ikke noe godt å være kvalm og sulten samtidig! Konsentrasjonen forsvant helt.. Ang. de sea-bandene så vet jeg ikke, hvis du tar pekefinger, langfinger og ringfinger og legger fra håndleddet og ned (akkurak der hånda starter), så skal kula ligge midt på der pekefingeren treffer. Også midt på sena. Det tok litt tid før jeg fant det helt riktige punktet, jeg opplevde ikke at det klødde, men jeg fikk blåmerker i starten når de lå feil Ha en fortsatt fin søndag Endret 9. mai 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå