Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Ååååååh! :rødme:

Dette er det beste jeg har vært med på i hele mitt liv, og det var til og med utvendig UL! :hoppe:

Så et bittelite hjertet som slo, og den ble målt til å være omtrent 8 mm, og terminen min stemte akkurat i forhold til målene. Og det var bare 1, heldigvis. Mannen gråt og gråt, og det var helt fantastisk!

:strix: :strix: :strix:

Så heldig du er.... :sjenert:

Akkurat nå er jeg inne i enn "syns synd på meg selv" periode fordi mannen jobber så mye og jeg er alene hjemme med alle tankene.

Men jeg er alikevel veldig glad på dine vegner Iril!

Må vere en helt utrolig følelse å se et lite hjerte banke :rødme:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh så fantastiske nyheter å våkne opp til! :rødme: Skjønne mannen din og skjønne lille hjertet som banker inni deg, så godt at dere begge fikk denne fantastiske gaven :klemmer: Sååå glad på dine vegne!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Ja, det var helt magisk. Kan ikke beskrives med ord engang! Jeg var så nervøs at jeg nesten kastet opp mens vi satt og ventet, men når vi først kom inn var jordmoren så hyggelig og søt at det var ingenting å grue seg for.

Da hun sa vi skulle prøve utvendig fikk jeg først litt panikk, men tenkte "Jaja, hun har sikkert sett masse mager før, så det går nok bra.." og det gjorde det. Hun traff rett på, måtte ikke lete engang, og der var lille blinkehjertet! :hjerte:

Akkurat nå er jeg inne i enn "syns synd på meg selv" periode fordi mannen jobber så mye og jeg er alene hjemme med alle tankene.

Det er lov det, det burde jo vært dere som var på UL og så et bankende hjerte. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Iril

Mhm! :rødme:

Må jo vise frem, men måtte ha hjelp fra mannen til å klippe bort navnet mitt og sånn. Ikke akkurat mye man ser så tidlig, men det er da vakkert likevel..

post-34244-1272989732,6109_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå gleder jeg meg masse til jeg også skal på UL :hoppe:

Nesten så jeg vil ringe og flytte timen litt så ikke det blir så lenge til.. :gjeiper:

Meeen, jeg får vel prøve å holde ut i 2 uker til.. :)

Ser man like godt på utvendig som innvendig så tidlig forresten? :) Trodde de bare tok innvendig så tidlig jeg, men så deilig å slippe det da!

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Ja, hun sa at så lenge hun fikk se livmora, kunne de ikke se noe mer på innvendig.

Men jo lenger man venter, jo mer ser man jo. Jeg vurderer å ta en ny i uke 12 eller deromkring. Da ser det jo mer ut som en faktisk baby. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Det er bare det gråe som er "inni" streken som er babyen altså, det svarte er fostersekken, tror jeg.. :fnise: Hele 8 mm stor, helt utrolig at den synes engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Men han er jo nesten en cm!! Tenk, det er ikke lenge siden han var så liten at han ikke syntes!!

Jeg mente selvsagt at det var den søsteste grå klumpen jeg hadde sett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Ja, helt sært å tenke på at dette er kommet av en "usynlig" sædcelle og en nesten like "usynlig" eggcelle. Og at så mye allerede er bestemt; kjønn, utseende, talenter, mye av personligheten osv osv. Det er helt fantastisk å tenke på, selvsagt er det et mirakel! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint UL-bilde :hjerte:

Helt merkelig å tenke på det som du sier, hva dette egentlig er laget av :fnise:

Det er jo ikke rart man tenker at det er vanskelig å bli gravid - det er jo litt av et mirakel :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så gøy!! :)

Utrolig moro at de kunne se det på utvendig ul!

Tenker det er en befrielse å få bekreftet at det er som det skal være :)

nå gleder jeg meg til mandag :) håper på samme gode resultat! blir nok innvendig ul igjen, men torsdag i forrige uke så de ingenting..

vurderer nå sterkt å ta med Mannen faktisk :hjerte::)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Iril.

Jeg har endelig lest litt i dagboken din. Har jo fulgt deg ute i den store KG-verden, og siden du har termin en uke før meg er det ekstra spennende å følge deg. Gratulerer så masse med flott UL! Var det en del av oppfølgingen mht pergo, eller var det privat? Jeg er så nysgjerrig på hvordan det står til å magen min, men synes på en måte at jeg burde klare å vente til ordinær UL... Men ble litt ekstra gira av å lese dette.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Var det en del av oppfølgingen mht pergo, eller var det privat?

Jeg hadde fått UL hos gynekologen som skrev ut Pergo om jeg hadde villet det, men var så misfornøyd med ham at vi valgte å ta det privat. Var hos verdens søteste og hyggeligste jordmor, hun var bare helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...