Becky1 Skrevet 27. april 2010 #221 Del Skrevet 27. april 2010 Nå spydde jeg nettopp halvparten av middagen i en bakebolle (den var nærmest) og halvparten i kjøkkenvasken, Synes det er veldig uvirkelig å skulle tenke på hvordan den ser ut, men jeg håper den får mannens øyne, for han har så nydelige øyne. Han har laaaaange øyevipper som alle kvinner misunner, så om Mirakel er ei jente må hun i hvert fall arve de.. :rødme: Yummy Dere får nok et vakkert barn med laaange øyevipper Den korte tiden jeg trodde jeg var gravid, så så jeg for meg en liten reke (eller egentlig ikke det engang) som jeg hadde sett på bilder. Har og et bilde av hvordan barna våre vil se ut. Spesielt gutten (om vi får det). Veldig koselig å tenke slik :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. april 2010 #222 Del Skrevet 28. april 2010 "Nå slipper vi i det minste å kjøpe flere tester for å sjekke at du virkelig er gravid..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. april 2010 #223 Del Skrevet 28. april 2010 6 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 #224 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) for 6 uker! Da er det bare 34 igjen Endret 28. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 28. april 2010 #225 Del Skrevet 28. april 2010 for 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. april 2010 #226 Del Skrevet 28. april 2010 Hei! Gratulerer så masse med lille mirakel! Og litt for 6 uker! Hehe jeg også håper barna våre arver øyevippene til mannen, for de er nesten helt svarte. Og så kan de arve lengden på mine, for jeg har lange, men dessverre ikke så veldig mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. april 2010 #227 Del Skrevet 28. april 2010 Tusen takk, Tinio! Dette har vært en tung dag. Jeg er så kvalm, og så sulten. Fikk i meg bittelitt ris i dag, men det kom opp igjen i løpet av 15 minutter. Heldigvis får jeg i meg vann uten problemer, men sliter med de vitaminene altså. Begynner å frykte for den kommende eksamensperioden, og det er så trist, for jeg er nødt å bli ferdig en eller annen gang og jeg føler jeg må gjennomføre dette nå. Men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det.. Også vil jeg ikke klage, vil være lykkelig over graviditeten og ikke lei meg, sliten og kvalm. Får dårlig samvittighet når jeg klager. Mannen prøver å være støttende og oppmuntrende, men jeg blir bare irritert når han sier kvalme og oppkast er et godt tegn. Vet at han har rett, men det hjelper egentlig lite når jeg er så sulten at det føles som om jeg er på vei til å besvime. Jeg er ubeskrivelig takknemlig over å være gravid, ikke tro noe annet, jeg er bare så sulten. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. april 2010 #228 Del Skrevet 28. april 2010 Synes det er veldig imponerende at det har gått så lang tid uten at du har uttykt misnøye (ikke klaging). Herlighet, det der høres fælt ut, og det skal du vær så god få lov til å uttykke. Mannen din vet vel ikke hva han skal si. Ikke lett å være "pårørende" alltid heller. Men plager det deg at han sier det, så får du si det til han i klartekst. Det er ikkeno godt å være redd for at andre skal tro at en ikke er takknemmlig når man er så syk. Du har min dypeste medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 #229 Del Skrevet 28. april 2010 Det er lov til å klage - det betyr ikke at man er utakknemlig - absolutt ikke Du har jo knapt fått i deg mat i det siste virker det som - ikke rart du blir utmattet og ser mørkt på ting da. Synes du skal forsette å klage jeg - er det ikke det vi KG-jentene er her for da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. april 2010 #230 Del Skrevet 28. april 2010 Det er lov til å klage - det betyr ikke at man er utakknemlig - absolutt ikke Du har jo knapt fått i deg mat i det siste virker det som - ikke rart du blir utmattet og ser mørkt på ting da. Synes du skal forsette å klage jeg - er det ikke det vi KG-jentene er her for da? Nå kan jeg få brukt jokketegnet: ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. april 2010 #231 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Endret 28. april 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. april 2010 #232 Del Skrevet 29. april 2010 Selvfølgelig er det lov å klage når du har det sånn Iril Kvalme og oppkast kan tømme hele kroppen for energi og det er ikke noe godt. Skjønner at du blir litt stresset mtp eksamen som kommer, men det kommer nok til å gå bra, det har jeg troen på! Forhåpentligvis vil kvalmen gi seg om ikke lenge Håper du får i deg noe mat idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #233 Del Skrevet 29. april 2010 Du har jo knapt fått i deg mat i det siste virker det som Ja, i går fikk jeg i meg først tre Kapteinkjeks som kom opp igjen, så to som ikke kom opp. Så litt ris som kom opp igjen, og til slutt en bitteliten bolle med cornflakes, som heldigvis ble igjen der. Så to kjeks og 30 gram cornflakes da.. De fleste ville vel blitt fortvilet av den situasjonen, men heldigvis føler jeg meg bedre i dag. Er litt mer optimistisk i hvert fall, så får vi se hvordan det går utover dagen! Dere er gode å ha jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. april 2010 #234 Del Skrevet 29. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 29. april 2010 #235 Del Skrevet 29. april 2010 Legger igjen en link her jeg: Gode råd mot kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #236 Del Skrevet 29. april 2010 Takk, Archee. Har dessverre prøvd alle rådene, uten hell. Men det er litt bedre i dag, har fått i meg litt mer mat og blåbærsaft. Når jeg nå ikke er så ekstremt kvalm som i går, blir jeg selvsagt bekymret, så da er jo det også galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 #237 Del Skrevet 29. april 2010 Kikker innom!! Når testet du positivt på gravitest? (hos meg var det 2 dager etter ikm) kjente du noe spesielt de fire-fem første ukene? mente å lese her at kvalmen begynte i uke seks..? du har bestilt privat ul? når kan de se tydelig at det er noe i livmoren? var i dag på ul (er 4+6) og de kunne ikke se noe.. bestilte du ul for å bli beroliget på at ting er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #238 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg testet positivt 11 dager etter eggløsning, 3 dager før IKM (om jeg ikke teller feil). Kjente mye rart, men siden dette er Pergo-baby er det vanskelig å vite når pergo-symptomene sluttet og når graviditetssymptomene begynte. Men hadde mye stikkinger og mensmurringer, og var ekstremt trøtt. Det begynte vel en uke etter eggløsning ca. Kvalmen kom snikende i løpet av uke 4, og var "levelig" til noen dager før uke 6. Nå er det veldig varierende, spyr en del, men overlever det også. 4+6 trodde jeg man skulle se fosterannlegg i hvert fall? Jeg skal når jeg er 6+5, men det er for å sjekke hvor mange som er der inne, fordi pergo øker sjansen for flerlinger. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok i hvert fall ventet til nærmere uke 12, da kan man se litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. april 2010 #239 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg leste at det er en forholdsvis stor økning i sjansen for flerlinger og faktisk. Må si at jeg nesten synes det bare gjør det mer spennende jeg Mulig jeg er naiv, men tvillinger ser jeg egentlig bare som stas (selvom det beste jo er en om gangen tross alt). Derimot blir det hakket værre med 3, men stas det og. Det kjedelige er jo at man da ikke får tid til å knytte det samme båndet til barnet når tiden må deles på tre. Og så har man jo en arm for lite i såfall, så det gjør ting mer utfordrende Hva tenker du om flerlinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 #240 Del Skrevet 29. april 2010 Ok.. han kunne se en graviditetscyste som han kalte det på venstre eggstokk bare.. må vel bare vente og se! beste er vel å klare å slappe av og ikke bekymre seg håper du får i deg litt næring nå da!! heldigvis bare kvalme når jeg får smertetoktene mine foreløpig.. hadde moren din mye kvalme mens hun gikk gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå