Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Jeg synes tickeren min går alt for sakte og kjempefort samtidig! :fnise:

Er jo utålmodig etter å komme til 12 uker, samtidig som jeg har litt panikk for alt vi må rekke før Mirakel kommer. Først nå begynner det å gå opp for meg at det sannsynligvis kommer en helt ordentlig baby, som vi må ta med oss hjem og ha ansvaret for alene. Vi vet jo ingenting om babyer, vi har kun sett én nyfødt baby, alle andre har vært noen mndr gamle. Tenk om vi kler på den feil eller gir den for lite mat eller den ikke får sove eller den ikke liker oss eller .... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Tror nok dette er tanker de fleste har! :Nikke:

Og iallefall de som ikke er vant til å ha unger rundt seg.. Men jeg har sett folk som aldri har tatt i en baby før, få til alt med en gang :fnise: Tror det er det som kalles foreldreinstinkt. Man vet bare hva man skal gjøre stortsett :Nikke:

Ja tiden frem til uke 12 er laaaang... Altfor lang :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo verdens skjønneste nevøer, som mannen min er helt fantastisk med. De "adopterte" ham som onkel første gang de traff ham, og når jeg snakker med dem får jeg streng beskjed om at hvis jeg kommer på besøk uten mannen kan jeg bare dra igjen.. :ler:

Så jeg er egentlig helt sikker på at mannen min kommer til å bli en fantastisk pappa, har aldri møtt noen som er så flink med unger som han. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Åj Iril, ser vi har fått fryktelig like signaturer! :hakeslepp:

Om jeg har hermet etter deg, så må jeg bare beklage, har virkelig ikke sett det før nå!

Men ser vel kanskje slike ting, og ubevisst tror man hadde det i sitt eget lille hode når man legger det inn..... :sjenert:

Jeg har måttet forandre min så mange ganger, og føler jeg hele tiden har finpusset på den, skiftet et ord og en setning her og der, og følte jeg hadde funnet noe som passet meg...

Om du synes jeg skal skifte så gjør jeg det altså... :sjenert:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er du gal!? Det er jo ikke akkurat så mange å velge mellom, og min er jo rosa! Hadde vi hatt HELT like hadde det bare vært koselig det også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Nei, er du gal!? Det er jo ikke akkurat så mange å velge mellom, og min er jo rosa! Hadde vi hatt HELT like hadde det bare vært koselig det også! :kose:

tenker på teksten på boka, og teksten over tickeren også..... :sjenert:

Aner ikke hvordan vi har klart det - vi er tydeligvis litt like vi to :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å føle at det er skummelt :klemmer: Jeg syns det er skummelt opptil mange ganger og jeg er jo ikke gravid enda engang :fnise: Du blir nok en helt fantastisk mamma Iril :rødme: Med en gang du får det lille mirakelet ditt så skal du se at alt kommer av seg selv. Det er selvfølgelig noen utfordringer, men de kommer man seg igjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så at du er ganske "ny-gravid" og ville bare stikke innom.

Gratulerer så mye med graviditeten :blomst: Ikke sant det er rart å tenke på, at du har noe som vokser inni deg som dere skal ta vare på om få måneder?? Jeg er fortsatt lit sånn :sjokkert: for min egen del.

Du kommer sikkert til å klare det kjempefint :) Man går jo ni måneder gravid for en grunn, tenker jeg ;)

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forrsten få slenge meg på kommentarene om at du kommer til å bli en god mamma når den tid kommer. Det er jeg sikker på :) Selv jeg som har jobbet mye med barn (barnehage, barneskole, ungdomsskole), vet alt som kommer. Det kan man umulig gjøre. Learning by doing, lærte vi på lærerskolen. Dette kommer til å gå kjempebra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Håper ikke det hørtes blærete ut: "selv jeg som.."

Har dårlig tid nå. Fikk ikke tenkt sånn igjennom hvordan jeg skrev ting. Alt er ment på best mulig måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pusla! :vinke: Og takk, føles ganske sært ja. Men det er helt fantastisk fint også, blir helt rørt av å tenke på det! :rødme:

Becky: Nei, det hørtes ikke blærete ut i det hele tatt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er! :klemmer:

I morgen er jeg 6 uker, halvveis i 1. trimester, og jeg liker å tenke at faren for at noe skal gå galt minker for hver dag som går. Vet ikke om det stemmer, men jeg håper det i hvert fall! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt akkurat som deg når det gjelder den faren! Vet heller ikke om det stemmer, men det er jo en god tanke å ha... og nå er du jo godt igang til å nærme deg de magiske 12, så du skal se at vips så har tiden gått så fort at du er høygravid! Har iallfall hørt at mange syns tiden går så sakte i begynnelsen, men så bare suser tiden avgårde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er! :klemmer:

I morgen er jeg 6 uker, halvveis i 1. trimester, og jeg liker å tenke at faren for at noe skal gå galt minker for hver dag som går. Vet ikke om det stemmer, men jeg håper det i hvert fall! :sjenert:

Ja, det må jo bare det. Tenk at du er halvveis til 12 uker :rødme:

Ser du for den hvordan reka di ser ut? :fnise: Tenk så mye som er bestemt allerede nå, om hvordan den vil se ut/bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spydde jeg nettopp halvparten av middagen i en bakebolle (den var nærmest) og halvparten i kjøkkenvasken, og fikk veldig dårlig samvittighet, siden mannen måtte vaske opp dette. Men søte mannen min sa bare: "Nå slipper vi i det minste å kjøpe flere tester for å sjekke at du virkelig er gravid..." :ler:

Synes det er veldig uvirkelig å skulle tenke på hvordan den ser ut, men jeg håper den får mannens øyne, for han har så nydelige øyne. Han har laaaaange øyevipper som alle kvinner misunner, så om Mirakel er ei jente må hun i hvert fall arve de.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...