Gå til innhold

Anna Lovindas dagbok

Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da er det liksom greit da?

Det ville vært mye enklere om du hadde noe konkret å komme med. Har jeg sagt noe spesielt som har gått innpå deg? I så fall kan vi ta det via PM- ikke her.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo selvfølgelig vært mye enklere for deg...

Jeg har kommet med noe konkret!

Jeg har skrevet flere tusen innlegg og trenger nok ett eksempel. Kan ikke se at du har kommet med noe konkret i denne tråden. "Hva med alle de innleggene....." er ikke konkret.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...dette blir bare for dumt...prøvde å si at det er greit å se seg selvinnimellom, men jeg forventer absolutt ingen ting i den retningen fra deg!

Nå tar jeg helgen og koser meg isteden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mae; du bør være fullstendig klar over by now, at å prøve å fortelle deg at man føler seg såret over dine ord, er noe du bryr deg midt i ræven med. Så der bør du finne et bedre argument, som om det finnes noen.

Men som den fantastiske novellist du er, så klarer du sikkert finne på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amber

Her kommer svaret du etterlyser.

Nå er ikke jeg en av de mest aktive her inne på KG, men det er en ting som gnager meg litt.. JEg har prøvd å lese hele/ alle dagbøkene dine. Men jeg henger ikke helt med...  

Det er ikke rart at du ikke henger helt med. Enkelte ganger er det bare så vidt jeg selv gjør det. Vet ikke hvor mange dagbøker du tror jeg har her inne, så der kan jeg nok ikke gi deg et godt svar.

Du må ha lite å finne på som klarer å lage en slik dagbok med bare tull og tøys.
Dette var da ikke så veldig fint sagt, Amber. Om man har lite eller mye å finne på er et definisjonsspørsmål. Jeg føler meg rett ut overarbeidet for tiden, så i mine øyne har jeg mer enn nok å henge fingrene i.

Eller er du her inne kun for å nettopp bare gjøre narr av en annen person (som vi alle vet hvem er.)  

Hvis du har lest mine innlegg under diverse andre debatter, ser du at det ikke kan være grunnen min. Forøvrig tror jeg det er lurest å la den delen av debatten hvile i fred for nå.

Det er jo mulig du vil være morsom, men isåfall må jeg ha elendig humor, jeg finner det ikke det spor morsomt.  

Vel, som jeg har skrevet før; noen liker mora, andre liker datteren, og atter andre liker bestemora. I say tomato, you say tomatoe. Humor er en individuell ting.

Dette er ikke en hetsetråd. Setter pris på et seriøst svar.

Det er flott at du har gode intensjoner, Amber. Tror jeg har gitt de svarene jeg kan gi. Om de var tilfredsstillende nok, er det bare du som kan bedømme.

Anna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet, orker ikke diskutere denne saken mer nå! Det er heller ikke nødvendig å blåkopiere hverandres innlegg for å gi inntrykk av at det finnes bred støtte for denne heksejakten når det bare er 5-6 stykker som henger etter hverandre gang etter gang.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvis du har lest mine innlegg under diverse andre debatter, ser du at det ikke kan være grunnen min. Forøvrig tror jeg det er lurest å la den delen av debatten hvile i fred for nå.

Gratulerer med dagens mest unnvikende svar!

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Slettet' date= orker ikke diskutere denne saken mer nå!

Mae

Like greit Mae, for diskusjonen dreide seg faktisk ikke om deg denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg at tittelen på denne tråden lett kan bli tatt for å være dagboken min...kanskje jeg skal saksøke for plagiat? Synes forøvrig denne tråden sporet helt av, jeg. Fra å dreie seg helt og holdent om meg, gikk den over til å handle om noen helt andre? Urettferdig! Jeg vil ha hetsetråden for meg selv. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dagboka til A:L, jeg.. Syns den er flott på alle måter. Syns en kan skrive hva pokker en vil i en dagbok. Det er derfor vi har dde. Der kan vi lufte følelser og tanker som ikke er de mest populære på åpne tråder, og dersom en ikke liker dagboka, så kan en jo bare la være åp lese i den. Funker helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi som dette sporet av...

Vil si TAKK til Anna Lovinda for svar!

Jeg har som sagt ikke lest så mange dagbøker her inne, men jeg fulgte med på Minnies dagbok, og så har jeg da lest hele A L sin. Også ble det til at jeg lurte på hvorfor A L ville bruke så mye tid på dette her.. Derfor spurte jeg om A L ikke hadde bedre å finne på... det var ikke så fint sagt jeg er enig i det. Men det var rett fra levra :-?

Men jeg har fått et greit svar jeg, så jeg er fornøyd. Lurer på om alt det med Disney, Guffen osv. er forankret i din virkelighet A L, eller om det er fullstendig oppspinn? Er det metaforer eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...