Gå til innhold

Hvor lenge holder menn


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Alt fra 2-3 minutter til en time. Men sånn normalt sett kanskje 20 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunnelsen lyyyser av innlegget ditt :)

Synes ikke det lyser misunnelse av dette innlegget...

:fnise: Nei, jeg er nok ikke misunnelig på de typene der. Trodde ikke det var bare meg av hetero menn som bare ønsker å tømme seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, jeg er nok ikke misunnelig på de typene der. Trodde ikke det var bare meg av hetero menn som bare ønsker å tømme seg?

Jeg hadde ikke hatt lyst å hatt sex med en mann som holdt på inn og ut i 45 min....

Jada ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke har hatt noe på en stund og hennes utseende gir full tenning kan jeg nesten komme bare hun puster for hardt ut gjennom nesen. Er det bare ei som skal tidtrøytepules kan det hende at det hele blir så kjedelig at det trekker mot halvtimen eller timen før jeg kniper øynene sammen, stønner og faker det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om penetrering uten stopp som kanskje er bare noen få minutter. Merker det på min. Han klarer ikke å penetrere i ett, men ellers kommer han ikke før laaangt etterpå hvis han får stoppe et par sekunder først

Så jeg tror det er uten stopp det menes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du verden jeg er glad min ikke holder på i 45 minutter før han blir ferdig...tror jeg hadde dødd av kjedsomhet.

Altså, jeg tviler på at han holder i 45 minutter uten pauser, uten småstopp, uten forandringer i stillinger - bare inn/ut i 45 minutter.

For du vet vel at det er det som menes ved at menn kommer i løpet av noen få minutter. Det betyr nemlig ikke fra man starter å ha sex til man har fått utløsning.

Jeg kan fint ha sex en times tid, men da bytter vi jo stillinger, han slikker meg, jeg suger ham, men selve inn-ut fort og gæli` varer han jo ikke så lenge - 4-5 minutter kanskje.

Å, det er langt ifra kjedelig! Men ja, vi bytter ofte stilling når vi holder på så lenge, men tar jo ikke pauser...vi bare omarrangerer oss, så er det på'n igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

men min nåværende kjæreste kan(som oftest) fint holde seg 45 min.

Fytti hælsike! 45 minutter med ut/inn pumping???

Nei, min sex skal være kreativ og variert. Sug, slikk, onaner, pul, dele fantasier, snakke dirty, fingre, litt rompesex m.m.

Gjerne sex i en time, men toppen 5 min ut/inn fittepuling på slutten, så sprute dama der hun vil ha det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørke sannhet er at det tar en mann 45 min med inn og ut, fordi dama ser ut som et hespetre.

5 min med inn og ut høres mye bedre ut. Når det er sagt, da er damen så fin som hun skal være for partneren sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørke sannhet er at det tar en mann 45 min med inn og ut, fordi dama ser ut som et hespetre.

5 min med inn og ut høres mye bedre ut. Når det er sagt, da er damen så fin som hun skal være for partneren sin del.

Mener du seriøst at en mann bare kan holde 45 min hvis dama er stygg? Det er jo bare for dumt. For min del kan jeg love deg at det ikke er sant. I tillegg er det jo ikke slik at det er vanskelig for ham å komme, og at det er derfor vi holder på så lenge. Han vil selvfølgelig, men klarer å ha kontroll over seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir jo ytterst individuelt. Man kan like gjærne spørre hvor fort kommer en kvinne...

For min del så merker jeg at f.eks dagsformen har mye å si.

2 minutter hørtes veldig fort ut, men det er helt mulig å komme i mål på fem minutter, jeg tipper mitt gjennomsnitt er på 10-12 minutter og jeg synes vel det passer ganske bra.

Det er jo selvfølgelig avhengig av hvor frenetisk penetreing man driver med og om det er vaginal eller analsex som praktiserees.

For min del merker jeg at de gangene jeg har har sex lenge, slik som anntydet - tretti minutter til en time så kjeder jeg meg og mister litt av tenningen.

Idet man begynner å tenke på alt mulig annet og prøve å tyne tiden bare for å pule lenge så er sexen ikke lenger spennende eller speiselt godt.

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder nesten aldri heller på så lenge men han kan hvis han vil. Det som var poenget mitt. Hadde deriomot kjæresten min bare holdt i 5 min hadde jeg bedt han gå til legen, er jo unormalt kort!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåte_mona

Med bare penetrering holder min mann ut alt mellom 10 sekunder til 1-2 minutter..

Har vi sex hver dag holder han litt lengre ca 40 sec gjenomsnittlig..Er det en dag eller to siden sex holder han kun opptil 10-15 sekunder...

Dette gjør meg ingenting siden jeg selv blir så tennt av å kjenne at han blir større og nærmer seg og da kommer jeg også..Jeg tenner også på at han spruter og kommer fort..mmmmmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk sett kan jeg være stiv i flere timer ved onanering. Pumpe ut og inn i evigheter er helt bortkastet...men starte med noen meldinger tidlig på dagen...gå halveis kåt i noen timer...spise mat og hele tiden erte hverandre...lang massasje (er alltid stiv når jeg masserer)...variert samleie...da kan det ta noen timer uten at det blir kjedelig... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med bare penetrering holder min mann ut alt mellom 10 sekunder til 1-2 minutter..

Har vi sex hver dag holder han litt lengre ca 40 sec gjenomsnittlig..Er det en dag eller to siden sex holder han kun opptil 10-15 sekunder...

Dette gjør meg ingenting siden jeg selv blir så tennt av å kjenne at han blir større og nærmer seg og da kommer jeg også..Jeg tenner også på at han spruter og kommer fort..mmmmmm:)

Kan du komme på 10 sek??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kan også holde på veldig lenge hvis han vil, han er veldig god til å holde igjen(aldri opplevd en som er flinkere til det). Men som regel holder vi på i 10-20 minutter, passer fint for meg da rekker jeg å komme ett par ganger før han gjør det :) Jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...