Gå til innhold

Hvor lenge holder menn


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at den gjennomsnittlige norske mannen bare holder et par minutter under samleie. Er dette virkelig sant? Det er jo helt forferdelig isåfall, jeg hadde ALDRI klart å komme på bare et par minutter, uansett hvor mye stimulering jeg hadde fått først! Jeg har bare hatt sex med to stk, han første holdt vel 5-10 minutter, men min nåværende kjæreste kan(som oftest) fint holde seg 45 min. Har jeg bare vært veldig heldig med kjæresten min,eller er det at menn kommer så fort bare en myte? Jeg er virkelig nysgjerrig altså, skjønner ikke hvordan kvinner kan bli tilfredsstilt av bare et par minutter med samleie? Ja, selvfølgelig finnes det andre former for tilfredsstillelse(fingring, oralsex), men for meg er det bare ikke det samme i det hele tatt. Så. Er det virkelig sant at de fleste menn kommer etter bare et par minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jason

Hmm jeg opplever det andre veien jeg, kvinnene jeg har sex med kommer veldig raskt når jeg har sex med dem, og jeg personlig syntes det er plagsomt.. For dem trenger som oftest 2 minutter på å bli ordentlig igjen, etter all vibreringen og stønningen osv..

Mine venner syns jenter kommer for treigt...

Vi lever i en syk verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter med penetrering? Jada...

min kan også det, han kan holde seg så lenge han vil.. er ikke det ganske vanlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det handler om hvor lenge de holder og fort de kan komme...

Gjenomsittsmannen(egentlig idiotisk utrykk xD) kommer på få min, men de klarer å holde en god stud hvis de vil/øver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petre

Alt fra 3 minutter til minst en time, alt etter ønske. Jeg kommer veldig lett og ofte, så går på hva vi har tid og "ork" til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen vits å holde på så lenge for å befrukte kvinnen vel? Spiller liten rolle om man holder på i 2 eller 45 minutter? Det er bare å sikte og trekke av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Å du verden jeg er glad min ikke holder på i 45 minutter før han blir ferdig...tror jeg hadde dødd av kjedsomhet.

Altså, jeg tviler på at han holder i 45 minutter uten pauser, uten småstopp, uten forandringer i stillinger - bare inn/ut i 45 minutter.

For du vet vel at det er det som menes ved at menn kommer i løpet av noen få minutter. Det betyr nemlig ikke fra man starter å ha sex til man har fått utløsning.

Jeg kan fint ha sex en times tid, men da bytter vi jo stillinger, han slikker meg, jeg suger ham, men selve inn-ut fort og gæli` varer han jo ikke så lenge - 4-5 minutter kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min kan godt komme på to min, han, men han har ikke noe problem med å holde seg lengder. Blir det for mye av en stilling, kan han også komme farlig nær, det gjelder å ha litt veksling mellom ting. Sånn tror jeg det er for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kan også det, han kan holde seg så lenge han vil.. er ikke det ganske vanlig da?

Nei, det er overhodet ikke vanlig med med inn/ut-pulings i 45 minutter i strekk uten noen form for naturlige pauser (med bytte av stilling osv). :fnise: Hadde jeg hatt så vanskelig for å bli ferdig hadde jeg nok tatt en tur til legen...

PS: Han må bli fryktelig sår med 45 min penetrering? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gjennomsnitt samleie varer ca. 5 min.

Tidsskriftet Journal of Sexual Medicine har gjennom vitenskapelige undersøkelser funnet ut at det perfekte samleiet varer mellom sju og elleve minutter.

Les saken: Så lenge varer det perfekte samleiet

50 medlemmer av fagforbundet Society for Sex Therapy and Research i USA og Canada deltok i forsøket. Det inkluderer psykologer, leger, ekteskaps-/familieterapeuter, sosialarbeidere og sykepleiere som til sammen har sett og snakket med tusenvis av pasienter gjennom årene.

Resultatene viser hva deltakerne oppfattet som tilstrekkelig og ikke tilstrekkelig:

* Tilfredsstillende: 3-7 minutter

* Ønskelig: 7-13 minutter

* For kort: 1-2 minutter

* For lenge: 10-30 minutter

Tidene gjelder kun fra penetrering av vagina med penis og til mannlig seksuell utløsning.

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article503431.ece

Endret av Max Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er overhodet ikke vanlig med med inn/ut-pulings i 45 minutter i strekk uten noen form for naturlige pauser (med bytte av stilling osv). :fnise: Hadde jeg hatt så vanskelig for å bli ferdig hadde jeg nok tatt en tur til legen...

PS: Han må bli fryktelig sår med 45 min penetrering? :klø:

Misunnelsen lyyyser av innlegget ditt :) Self skifter vi stillinger. Han har ikke vanskelig for å bli ferdig, vi liker det sånn. Holder ikke på så lenge hver gang men kan hvis vi/han vil. Er jeg som i tilfellet blir sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel veldig forskjellig fra mann til mann og fra gang til gang. Selv liker jeg korte effektive økter i stedet for langdryge økter der jeg blir sår. Så får man heller ta noen på rappen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Misunnelsen lyyyser av innlegget ditt :) Self skifter vi stillinger. Han har ikke vanskelig for å bli ferdig, vi liker det sånn. Holder ikke på så lenge hver gang men kan hvis vi/han vil. Er jeg som i tilfellet blir sår.

Vi har også sex i 45 minutter, men vi knuller jo ikke sammenhengende i 45 minutter!

Greit, jeg skulle godt ha holdt de optimale 10 minuttene (for det gjør jeg ikke), men som regel i 3-5 minutter rein ut/inn-puling.

Det er nok. Blir det lengre blir både jeg og henne såre.

Jeg kan godt innrømme at jeg gjerne skulle holdt 10 minutter, men 45? Nei, det er jeg ikke misunnelig på.

De gangene jeg holder lengre enn 3-5 minutter er jeg

a) ikke kåt nok

b) for full

c) hatt sex nylig

Er det 3 dager eller mer siden sist knullings kommer jeg garantert etter 3 - 5 minutter inn/ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder nesten aldri heller på så lenge men han kan hvis han vil. Det som var poenget mitt. Hadde deriomot kjæresten min bare holdt i 5 min hadde jeg bedt han gå til legen, er jo unormalt kort!

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er overhodet ikke vanlig med med inn/ut-pulings i 45 minutter i strekk uten noen form for naturlige pauser (med bytte av stilling osv). :fnise: Hadde jeg hatt så vanskelig for å bli ferdig hadde jeg nok tatt en tur til legen...

PS: Han må bli fryktelig sår med 45 min penetrering? :klø:

Synes ikke det lyser misunnelse av dette innlegget...

Det er ikke normalt for en mann å holde i 45 min hvis dere ikke bytter stilling osv. Det har jeg aldri opplevd........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 5 til 60 min. Kommer an på hvor mye oppspart rogn jeg har, stilling, hvor opphissende dama er, alkoholkonsum, blabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 5 til 60 min. Kommer an på hvor mye oppspart rogn jeg har, stilling, hvor opphissende dama er, alkoholkonsum, blabla

Klarer du holde 60 min med inn og ut hele tiden, uten bytte av stilling og pauser?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du holde 60 min med inn og ut hele tiden, uten bytte av stilling og pauser?!

Nei, det gjør jeg nok ikke. Tråden var kanskje utelukkende om hvor lenge man klarte samme stilling i nogenlunde samme tempo, og da må jeg si at jeg er mye nærmere 5 enn 60 min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...