Gå til innhold

Arnie og Maiken!....

Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha det fint du da!!!!

hei! Jeg kom på noe! Når vi er inne i en tråd, og det bare begynner å boble.. noe har trigget en ufattelig lyst til å spinne videre på et innfall.... hehe.... Da kan vi bare gi et tegn... et blunk eller noe, og dra hit for å slippe det løs?.... Kan finne på en ny overskrift også da kanskje... Dette var jo et pek til flørtekameratene det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe: Dere to asså!....  :kul:  :engel:

Ææææhhh... hva med oss..??

Både idag og igår har jeg da vært særdeles opptatt med jobb, og lite aktiv åp KG - og det er vel dagesvis siden jeg var innom Setningsleik-tråden og herjet... så jeg skjønner vel ikke helt hva du sikter til ...?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skal man ha å meske seg med vettu Jugger :sjarmor:

Og ett bittelite fredagsrykte er jo ikke å forakte...

Ny trend på KG? Ukas ryktedrypp, kanskje? For å sprite opp littegrann, nå som alle har blitt så flinke på ikke-klikkeri og enkelte av oss (!!!) har skjønt litt mer av ordet avsporing...

Har ikke fått hverken det ene eller det andre av freddagsdose i dag :( Nesten ikke ihvertfall...

Feel free...bruk tråden vår til avsporing så det riktig kiler i hjernebarken! Raus i dag! Raus og usedvanlig...saklig :o Tilnærmet normal :o :o

måjobbeendamer...svuuusj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normal

:o :o :o

HVAHHH???

Jeg synes ærlig talt at vi skal holde oss for gode til å ty til den slags nedverdigende karakteristikker om oss selv og hverandre.

Makan, Maiken - stygt overtramp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MAIKEN...!!!

Nei, det gjør jeg ikke. Og anyway:

Jeg vilikke ha "normale" spm. OK? VILIKKE!

Har du tenkt å kutte ut det ordet snart, eller...?

Hvis du ikke er snill, tyter jeg gjennom kablene og gir deg en real DASK!!

Og... har du tenkt over hvor arrogant de tar seg ut, folk som stiller slike spm i hytt og pine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skjelve*

Trodde jeg nettopp så skræmmern!!!!! Var vel vinden som smalt gjennom huset og slamret igjen en dør! Puh...noengang opplevd sånt eller? Hjertebank deluxe!!!

Jo, arrogant med lett hevede øyenbryn? Var det DET du mente?

*DASK???* Hva mener du med *DASK???*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg mener med... *DASK*...?

Hehe... :sjarmor: ... sikker på at du har lyst til å vite...?

Er du ikke skræmd nok allerede?

Spørs om du ikke kom til å *erkeskjelve* i så fall... med hjertebank og hele pakka...

Nå...? Skal du sitte der med lett hevede øyenbryn lengre nå, eller skal du kommer her og ... se hva jeg mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Jugger kaller oss "flørtekameratene", mener du?

Pøh - han om det. Og det er jo år og dag siden jeg her inne på en mer eller (antagelig) mindre seriøs diskusjon "sto over" å cyber-daske deg på rumpa - fordi jeg ikke syntes jeg kjente deg godt nok - var redd for å få en cyberblåveis eller noe slikt.

Så.. jeg tør å daske. Tør du å *bli* dasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å spørre Maiken om hun *tør* fremstår som et bord dekket av uendelig mye snaddermat, fireretters måltider, en Faustino 1, yoghurt og masse torskehoder ville gjort for et svært sultent, romlende-i-maven-sultent menneske.

Om jeg TØR?

OM jeg tør?

om JEG tør?

Snupåflisa da vel...tør du???

*flørterdaikkenå*

:hever øyenbrynene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stirrer erkestivt tilbake.

Stirrer... mens jeg med langsomme bevegelser går til sofaen, holder blikket ditt ... mens jeg legger ei sort skinn sofapute midt i, og dasker til den med flathånda... et tørt, skarpt smell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o ER det rart jeg lurer/sprer rykter dah??????

Ingen røk uten en fyrstikk eller to tenker jeg vi sier!!!!

Og MEG om det forresten Arnie??? Ser ut som det er DERE om det da!.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...