Gå til innhold

Paradise Hotel.

Gjest nobilian

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

og dere synest det er så teit å se å¨det at dere må bare bruke den verdifulle tiden deres på å diskutere hvor tragisk det er å se på det.Det er noe som ikke stemmer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg husker jeg så en reklame før en av sendingene, hvor alle gutta satt og måpte - virkelig måpte, som om de så noe de aldri i sitt liv hadde sett og heller aldri trodde de kom til å se... og så får jeg høre senere at det de satt og gapte over var jentene som pole-danset. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dainty

Jeg tror ikke man blir evneveik av å se sånne programmer, men jeg tror kanskje man har litt lite å ta seg til hvis man setter seg ned for følge med på søpla, dag etter dag etter dag.Jeg liker ikke reality, men det har kanskje noe med alderen å gjøre, de fleste seriene er vel laget for folk rundt tjue år.

Det er snakk om totalt fire timer med Paradise-titting i uken for dem som følger med på det. Har ikke du også noen timer i uken hvor du bedriver noe som verken er stimulerende, givende eller nødvendig? Imponerende i så fall!

Hehe, jeg husker jeg så en reklame før en av sendingene, hvor alle gutta satt og måpte - virkelig måpte, som om de så noe de aldri i sitt liv hadde sett og heller aldri trodde de kom til å se... og så får jeg høre senere at det de satt og gapte over var jentene som pole-danset. :ler:

You heard it through the grapevine, eller du så det selv? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det er snakk om totalt fire timer med Paradise-titting i uken for dem som følger med på det. Har ikke du også noen timer i uken hvor du bedriver noe som verken er stimulerende, givende eller nødvendig? Imponerende i så fall!

You heard it through the grapevine, eller du så det selv? ;)

Joda, jeg bruker tid på ting som verken er stimulerende eller givende, men det dreier seg aldri om intrigemakerier, baksnakking, backstabbing og annet fjortisopplegg. Men som jeg sa også; disse showene er antakelig laget for tjueåringer. Jeg er for gammal.

Måpinga så jeg selv på reklame. Grunnen til måpinga ble jeg fortalt. Som sagt så ser jeg jo ikke på dette programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...