Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #1 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har de to siste ukene hatt "anfall" av vonde mensensmerter. De sitter nede i magen, mest i korsryggen, og stråler av og til nedover beina. Som regel rundt fem ganger per dag, varierer litt. I begynnelsen var det mye mer. Hvert anfall gjør som regel så vondt at jeg må legge meg i fosterstilling en halvtime. Får også mindre anfall der hvor det smerter og jeg blir helt klam i kroppen. Er helt okå i form ellers, litt "sykdomsfølelse" og slapp etter anfallene. Men helt fint i både mage og kropp ellers. Går på ppiller og har ikke tatt pause siden høsten i fjor. Er ikke gravid. Vært hos legen og tatt blodprøver og urinprøve, alt så helt greit ut. Tatt mr av nyrene etter nyrestein, det var helt fint. Vært hos gynekolog, alt så helt fint ut, og hun sa jeg måtte bare fortsette og pause mensen. Hadde et fall på hoften for en måned og tre uker siden, men har ikke hatt noe større problemer etter det enn et stort blåmerke. Noen som har opplevd noe lignende? Forslag? Legen i dag visste ikke han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #2 Del Skrevet 24. mars 2010 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #3 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde nok prøvd med å slippe til mensen alikevel. Det du beskriver her er et problem som mange virker som de får etter å ha utsatt for lenge, og heller en uke med store plager (går ut fra at du har dette siden du har utsatt såpass lenge) enn måneder og år med dette du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #4 Del Skrevet 25. mars 2010 gynekologen sa at kroppen min viste ikke tegn på at den trengte ha mens. snakk om at det kanskje er noen nerver i klem i korsryggen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest around Skrevet 25. mars 2010 #5 Del Skrevet 25. mars 2010 er du sjekket for endometriose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #6 Del Skrevet 18. juni 2010 Hei jeg er en jente på 14år jeg har forsatt ikke fått mensen er det rart jeg har hatt vondt i ryggen i det siste jeg får også slim fra tissen min er det normalt :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå