Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

How`s it hanging, Alabama? ;) all things good?

Alt står bra til. Har fått noe vannvittig såre brystvorter. Det er sånn at jeg automatisk trekker meg unna når samboer nærmer seg.. :fnise:

Ellers kjenner har jeg begynte å tisse litt oftere og så kjenner jeg litt murring nå og da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte: Så herlig!

Ja, men det er litt uvirkelig fortsatt! :overrasket: Vi prater ikke så mye om det enda, vi er nok begge to litt redde for at det ikke skal vare. Men går ikke rundt og bekymrer meg sånn som jeg faktisk gjorde sist gang. Er mye mer rolig nå. :Nikke:

Edit: Synes det er deilig at ingen andre enn samboer og dere vet om det!

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt står bra til. Har fått noe vannvittig såre brystvorter. Det er sånn at jeg automatisk trekker meg unna når samboer nærmer seg.. :fnise:

Å, dette hadde jeg også! Er så innmari vondt, og SPESIELLT om man får "ståpupp" *grøsse*

Stod inne på en butikk på sommeren, og måtte bort i avdelingen med frysedisker. Måtte snu og sende sambo i butikken, for det vaaaar så vondt! :daane:

Sikker på det ikke hadde vert vondere å klippet dem rett av.... :sjenert::hoho:

Alt vi går gjennom for våre små mirakler :rodmer:

Jeg måtte forresten sove med et tynt sjal rundt puppene omtrent hele graviditeten. For jeg ligger inntil kjære, og når han da snur seg raskt i søvne, så sitter puppene liksom fast i ryggen hans et lite sekund! (!!!!!) TRODDE JEG SKULLE DØ! :hoho::skratte: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette hadde jeg også! Er så innmari vondt, og SPESIELLT om man får "ståpupp" *grøsse*

Stod inne på en butikk på sommeren, og måtte bort i avdelingen med frysedisker. Måtte snu og sende sambo i butikken, for det vaaaar så vondt! :daane:

Sikker på det ikke hadde vert vondere å klippet dem rett av.... :sjenert::hoho:

Alt vi går gjennom for våre små mirakler :rodmer:

Jeg måtte forresten sove med et tynt sjal rundt puppene omtrent hele graviditeten. For jeg ligger inntil kjære, og når han da snur seg raskt i søvne, så sitter puppene liksom fast i ryggen hans et lite sekund! (!!!!!) TRODDE JEG SKULLE DØ! :hoho::skratte: :gjeiper:

:ler: Da skal jeg holde meg unna frysedisker!

Da jeg var gravid i vinter, fikk jeg bare skikkelig store, spente og vonde pupper, ikke spesielt såre brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebitt, Lucky, Småkjekset og MAzilla: :klemmer:

I dag er jeg fem uker på vei. Teststreken er blitt sterkere enn kontrollstreken på strimmeltesten og CB digital viste 3+!!! :strix: :strix: :strix: :strix:

Og en annen fantastisk nyhet: Lollipop er blitt gravid!! :bolledeig:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da skal jeg holde meg unna frysedisker!

Da jeg var gravid i vinter, fikk jeg bare skikkelig store, spente og vonde pupper, ikke spesielt såre brystvorter.

Du har jo fordelen med å kunne ha på vinterjakke siden det er snart vinter ;)

Jeg hadde akkurat det samme sist jeg var gravid (mistet) var sånn jeg visste jeg var gravid denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til bryst-problematikken ja :fnise:

Har ikke tenkt på sove-sjal som Ruccola, men har samme problem her - ubehagelig å ligge for nære mannen om han snur seg litt brått :ler:

Nå begynner det generelt å bli ubehagelig å ligge i normale sovestillinger, så litt av sove-kosen, og dermed bryst-problemet forsvinner... :sjenert:

Fantastisk med 5 uker :danser: Dette går jo strålende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo fordelen med å kunne ha på vinterjakke siden det er snart vinter ;)

Jeg hadde akkurat det samme sist jeg var gravid (mistet) var sånn jeg visste jeg var gravid denne gangen ;)

Jeg får pakke meg godt inn så jeg slipper stive nipples.. :fnise:

:hoppe: 5 uker! :hoppe:

:hoppe:

Kjenner til bryst-problematikken ja :fnise:

Har ikke tenkt på sove-sjal som Ruccola, men har samme problem her - ubehagelig å ligge for nære mannen om han snur seg litt brått :ler:

Nå begynner det generelt å bli ubehagelig å ligge i normale sovestillinger, så litt av sove-kosen, og dermed bryst-problemet forsvinner... :sjenert:

Fantastisk med 5 uker :danser: Dette går jo strålende! :hoppe:

Æsj, da. Allerede? Dere får kose masse før dere hopper til køys. :Nikke:

5 uker!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med 5 uker og en test som lyser 3+ :strix:

Jeg testet også med cb med ukeindikator og testet helt til jeg fikk 3+ :fnise:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Hvordan er formen?

Ømme pupper, ikke favoritten min. Holdt på å svime av flere ganger på trening i fjor høst da det innbefattet gulvarbeid. *aaauuu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER SÅ MASSE ALABAMA! :bolledeig: SÅ FANTASTISK AT DET GIKK SÅ FORT DA! :hoppe:

Nå er jeg veldig glad på dine vegne! Kooos deg videre med graviditeten! :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Herlig med 5 uker og en test som lyser 3+ :strix:

Jeg testet også med cb med ukeindikator og testet helt til jeg fikk 3+ :fnise:

Ha en fin lørdag :klemmer:

Lucky, pusilus og aries: :klem:

Puppene er fortsatt ømme, men jeg har begynt å bli litt bekymret.. Spottet litt på fredag. Bare pittelitt, kanskje en dråpe blod iblandet utflod, men hadde det tidlig i graviditeten sist også, sånn halvveis ut i uke sju tror jeg. Det føles også litt annerledes i magen, akkurat som om jeg har mer mensmurring enn gravidmurring. :tristbla:

Trøster meg med at puppene fortsatt er j.. vonde og kanskje er blitt en anelse større i løpet av helgen, at jeg fortsatt har mye luft i magen :sjenert: og at jeg er trøtt. Nå på morgenen kjennes jeg meg faktisk også litt småkvalm, men det spørs om ikke den alkoholfrie vinen fra igår bidrar til det.. :fnise:

Har klart å ikke bare bekymre meg i helgen da. Var på bursdagsfeiring i går og hadde det kjempegøy. Var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre med drikkingen, men fant ut at dersom jeg ikke drakk, så måtte jeg forklare meg for flere og tenkte at det sikkert blir slitsomt. Tok trikset med å kjøpe en alkoholfri vin i tillegg til en vanlig vin og tømme over innholdet. Funket bra. :jepp: Ingen som mistenkte noe! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingerne for at spottingen er helt uskyldig :pls: Høres jo ut som om du har nok av symptomer i allefall, så dette går nok fint :)

Lurt å bytte om innholdet i vinflasken da, greit å slippe unna å forklare for alle :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Krysser fingerne for at spottingen er helt uskyldig :pls: Høres jo ut som om du har nok av symptomer i allefall, så dette går nok fint :)

Lurt å bytte om innholdet i vinflasken da, greit å slippe unna å forklare for alle :)

:klemmer:

Ja, genialt med skrukort på vinflasker! :jepp:

Satser på at det er uskyldig. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...