Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Tiden går jammen fort altså! Nærmer det 7 uker med stormskritt og da er det ikke lenge igjen til de magiske 12 :)

Håper du har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

6+3 i dag og spotter litt.. :trist:

Håper det gir seg snart. Er visst vanlig å spotte, men for mange begynner SA på den måten.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda... skjønner at du blir urolig... :(

det er dessverre ikke annet en kan gjøre enn å vente og se... er jo vanlig å spotte litt i begynnelsen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

ahhh, alabama, hvordan går d?? nei nei...

D trenger ikke være et dårlig tegn. Mange har blødninger i 2 og 3 mnd :klemmer:

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene Alabama, det er nok helt sikkert ufarlig ;)

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Både samboer og jeg har fri idag, så har fått trøst og litt annet.. :lur: Og etter det kom det ikke noe mer! Kan maks ha vært en bloddråpe altså.. Veldig lyst brunt, såvidt litt farget utflod bare. Tenker det var helt ufarlig! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det nok - takk og pris. Kjente jeg ble kjempenervøs her. Må bare holde seg på plass nå altså de neste 30 ukene ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok helt ufarlig når det var så lite :) Men skjønner jo godt at du blir bekymret, hvem blir ikke det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Tror det er veldig vanlig å spotte litt, og særlig så lenge det er så lite og ikke friskt blod! Går nok helt fint :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg spottet flere ganger fra jeg var rundt 6 uker til 8-9 uker. Ikke noe mye, men nok til at jeg var helt sikker på at det kom til å gå galt hver gang - men det gjorde det jo ikke! ;)

Jeg er helt sikker på at det går fint, husk at alle slimhinnene dine er superskjøre akkurat nå, og det er sånn det skal være, da skal det så utrolig lite til før du får litt rosa/brun utflod. Så lenge det ikke blir mer, og du ikke har vondt går det som oftest helt fint :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

:klemmer: til alle sammen! Man blir jo håpløst bekymret når man oppdager sånt. Men er så lite at jeg nesten ikke vil kalle det spotting engang. Bare litt lys beige utflod.. :sjenert:

Har ikke vært mer bekymret i dag enn at jeg har vært på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til alle sammen! Man blir jo håpløst bekymret når man oppdager sånt. Men er så lite at jeg nesten ikke vil kalle det spotting engang. Bare litt lys beige utflod.. :sjenert:

Har ikke vært mer bekymret i dag enn at jeg har vært på trening.

Hvordan er det med spottingen i dag? Har den gitt seg ordentlig?

Som de andre sier over her så tror jeg ikke man trenger å bekymre seg så lenge det er lite og kun litt farget utflod. Jeg hadde også litt beige/brunlig utflod innimellom, bittelitt ;)

Flink du er som trener! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...