Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Ikke bare etterpå, men mens man trener også.

I går begynte hjertet å slå! :rodmer:

Edit: Ifølge Lennert Nilsson. Ser på tickeren at det står "snart"...

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bare inn og se når jeg så tickeren din: Gratulerer så mye med at det endelig klaffet! :strix::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Du høres utrolig fornøyd ut, for en glede. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns fortsatt det er helt overveldende fantastisk at det har klaffet for deg :nigo:

Hvordan føles det nå - etter alt strevet du har vært igjennom? Det må da ha vært litt av en opplevelse å se testen bli positiv sånn plutselig? Hadde du i det hele tatt noen tro på, eller mistanke om at den skulle bli positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Måtte bare inn og se når jeg så tickeren din: Gratulerer så mye med at det endelig klaffet! :strix::duskedame:

Takk!! :rodmer:

Gratulerer så masse! Du høres utrolig fornøyd ut, for en glede. Lykke til!

Ja, er veldig glad! :sol: Håper det klaffer for deg snart også! :klem:

Jeg syns fortsatt det er helt overveldende fantastisk at det har klaffet for deg :nigo:

Hvordan føles det nå - etter alt strevet du har vært igjennom? Det må da ha vært litt av en opplevelse å se testen bli positiv sånn plutselig? Hadde du i det hele tatt noen tro på, eller mistanke om at den skulle bli positiv?

Det er utrolig! Vent litt... Puls på TV...

Edit: Nå er puls ferdig. Var om tidlig ultralyd og fosterdiagnostikk. Interessant!

Ja, Line, det føles helt rart. Vi hadde liksom igangsatt plan B og trodde ikke jeg kom til å være gravid før tidligst sensommer. La ferieplaner ut ifra dette også. :Nikke:

Men fantastisk gøy å bli oppleve å bli overraska over positiv test i pp17!!! :ler:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yvonne: JADDDDDA!!!!!!!!!

Gratulerer så masse da :yvonne:

Lenge siden jeg har lest her, så trykker jeg tilfeldigvis innom i dag, også er det denn nyheten! Fantastisk, og det må være så deilig at det endelig klaffet. Du får hyle ut hvis det er noe du lurer på da, og lykke til med lille spiren så vokser seg stor og sterk:)

Ha en fantastisk fin dag, veldig gla på dine vegne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

:yvonne: JADDDDDA!!!!!!!!!

Gratulerer så masse da :yvonne:

Lenge siden jeg har lest her, så trykker jeg tilfeldigvis innom i dag, også er det denn nyheten! Fantastisk, og det må være så deilig at det endelig klaffet. Du får hyle ut hvis det er noe du lurer på da, og lykke til med lille spiren så vokser seg stor og sterk:)

Ha en fantastisk fin dag, veldig gla på dine vegne :rodmer:

:klem: Kjempedeilig! Skal hyle ut hvis jeg trenger noe. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken til Nylander er fin - har den selv, og håper å kunne få noe ut av den snart!

Kos deg masse med boka - utrolig spennende å lese om utviklingen og alt som kommer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ja, det er vel "bibelen" for alle blivende mødre.. :fnise:

Veldig gøy å lese i den, selv om hun noen ganger uttaler seg litt underlig. Og så er jeg ikke enig i alt hun sier heller..

Zia, jeg tipper du får bruk for den en gang om ikke så lenge. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den som heter "mamma for første gang" :)

Får litt følelsen av å være på skolebenken når jeg leser i den.. :fnise: Kunne vært litt mer bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tenker at jeg kanskje kjøper den også. Får se hvor fornøyd jeg er med resten av boka.

Ellers har jeg irriterende lite symptomer om dagen. Puppene er fortsatt ømme, men litt mindre harde kanskje. I går kveld følte jeg meg litt småkvalm, men gikk så raskt over. Har sovet hver natt de siste nettene, og første uka sov jeg kjempedårlig hver natt. I tillegg synes jeg ikke at jeg tisser så ofte lenger. Kjenner jeg bekymrer meg litt.. :sukk: Prøver å trøste meg med at den gangen jeg var gravid og tok abort (i uke 8?), da var jeg heller ikke kvalm. Bare litt uggen i kroppen og voksende og harde pupper. Kan ikke huske at jeg var oftere på do f.eks..

Uke 6 i dag ihvertfall!! :pls:

Edit: Og ny tekst på tickeren!! :nigo:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke særlig mange symptomer i starten. Tipper alt er bra med riskornet ditt jeg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: uke 6 :hoppe:

Jeg hadde egentlig ingen symptomer i begynnelsen... Mannen merket det på puppene :fnise:

GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med uke 6.. Er uke 5 i dag så bi er jo nokså nær hehe. Å hadde en ok dag i går ellers sover jeg dårli er generelt trøtt, uggen og kvalm :) God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått Gro Nylanderboka i posten. Gleder meg til å lese i den. :jepp:

Jeg har 3 av hennes bøker, og angrer masse på at jeg ikke lsete mer i mamma for første gang når jeg var gravid, da hadde jeg ikke vært så uvitende, og engstelig, så les les les:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du har lite plagsomme symtomer :Nikke: Jeg begynte ikke å fly på do ofte før i 2.trimester jeg.. (da skal det liksom gi seg da :roll::fnise: )

Grattis med 6 uker + 1 dag! :bursdag::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:enig: Deilig å slippe unna kvalmen! Var supertrøtt i dag morges da. Hadde en ganske så fullstappet dag igår, med både jobb, familiebursdag og konsert. Heldigvis fri i dag. Skal ut å gå tur med ei vennninne.

Fikk vite igår at kusina mi også skal ha baby. :biggrin: Var visst ganske tidlig enda. Hun skal også føde i november! Veldig fristende å fortelle at da blir vi to, men tenker vi venter en stund til før slakta får vite noe.

Tickeren min forsvant plutselig! :klo: Men jeg har ikke glemt hvor langt jeg er kommet, altså..

6+2!! :hoppendeglad:

Tenker jeg skal kjøpe meg "mamma for første gang" etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...