Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Kjempeflott kjole :jepp: Håper du kan finne samme eller en lignende et annet sted da :)

Er jo greit å være godt i gang med planleggingen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Gøy med bryllupsplanlegging altså!! Og håper jeg finner en lignende kjole. Har ikke tenkt til å ruinere meg for å få den perfekte kjolen, men har veldig lyst til å finne en fin vingtagekjole. Får ta en tur rundt i Oslo også. Er vel flere vintagebutikker som selger brudekjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig kjole! Veldig fin stil :Nikke: Du finner nok den helt perfekte kjolen som skriker til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Annonse

Gjest Alabama

:overrasket: Jeg er gravid! :hoppendeglad:

Tok en test igår morges og jammen var den ikke positiv!

Har kjent at puppene har vært ømme denne uka, mer enn forrige måned, men ikke noe mindre enn det var vært andre måneder. Men jeg tenkte at det var rart at det kunne variere fra måned til måned hvor ømme puppene var. Har liksom ikke kjent så mye symptomer det siste halve året med prøingen i forhold til begynnelsen.

I tillegg reagerte jeg på at samboer lukta så svette da han kom fra jobb en dag.

Kjente murringer på onsdag og tenkte at jeg fikk mensen på torsdag, men så kom den ikke. Så heller ikke antydning til at den skulle komme.

Natt til fredag sov jeg dårlig og både frøs og svettet, akkurat som før mensen, så tok tempen bare for å sjekke at tempen var lav som jeg trodde den skulle være, men dengang ei. Den var fortsatt høy! :overrasket:

Har i tillegg hatt endel utflod den siste uka, så mye at jeg har tatt en soppkur.. :sjenert:

Så da fikk vi det til, da! Og unnfangelsen skjedde under VM, 10 timer etter at samboer leverte fra seg en sædtest med elendig kvalitet! Gjett hvem som er stolt nå!! :nigo:

Ringer til gynekologen på mandag og avbestiller timen vi har. Samboer vil utsette bryllupet, så han kan fri og vi kan gifte oss på samme dag som bryllupsfesten. Så da blir det nok ingen gifting på en stund.

Sånn var det. Sitter her med sjokkblandet fryd. Helt utrolig glad nå. Gått rundt og smilt i et døgn allerede.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, det var uventa og utrolig koselige nyheter!! Gratulerer!!! :hoppendeglad:

Utrolig glad på deres vegne! Skjønner godt at du bare går rundt og smiler..! :rodmer::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Neimen, det var uventa og utrolig koselige nyheter!! Gratulerer!!! :hoppendeglad:

Utrolig glad på deres vegne! Skjønner godt at du bare går rundt og smiler..! :rodmer::strix:

Hehehe, ja. Takk! Føles helt absurd. Trodde ikke det skulle gå før med prøverør!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow!!! Det er helt utrolig! Og jeg blir så glad når sånne mirakler skjer :rodmer: Gratulerer så mye!!!

Jeg er så treg i avtrekkeren i dag at jeg ikke engang reagerte da jeg så tickeren din, jeg hadde fokuset på kjolelinkene...hjelpes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det jeg leser Alabama?!

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE!!! :hoppe::danser::hoppe::danser:

Tenk at dere fikk det lille mirakelet deres endelig :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Wow!!! Det er helt utrolig! Og jeg blir så glad når sånne mirakler skjer :rodmer: Gratulerer så mye!!!

Jeg er så treg i avtrekkeren i dag at jeg ikke engang reagerte da jeg så tickeren din, jeg hadde fokuset på kjolelinkene...hjelpes

:fnise:

Ja, det føles som et mirakel!! :klemmer:

Kjøpte meg faktisk kjole på onsdag, så den må byttes! Den passer forhåpentlig ikke om et halvt år.

Nå er det å krysse fingre og tær for et mirakel for alle dere andre også. :klemmer:

Hva er det jeg leser Alabama?!

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE!!! :hoppe::danser::hoppe::danser:

Tenk at dere fikk det lille mirakelet deres endelig :hjerte:

:klemmer:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva??? Så FANTASTISK!!!! :hoppe::strix: :strix:

Gratulerer så uendelig mye, dette var gøy!!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! :daane:

:hoppendeglad: Dette er jo fantastisk og litt av et mirakel! Og så overraskende! Gud hjelpes altså, så utrolig :nigo: Jeg er sååååå glad på dine vegne og endelig liksom!! Og på en måte etter at alt håp var ute og alt. Jeg får helt tårer i øynene jeg :grine::rodmer:

Næ, guri - nå ble jeg veldig veldig glad! :klemmer:

:strix: :strix: :strix:

FAntastisk, virkelig... :nigo:

Du er gravid! :gravid:

*løper og forteller kjære det også at endelig er alabama gravid*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...