Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Lite oppløftende nytt idag. Mannens nyeste prøve var kjempedårlig, det var omtrent det første gynekologen sa da vi kom inn døra igår.. Så alt håp om å klare dette på egenhånd ble knust. :tristbla:

Vi må vente på noen flere blodprøvesvar før vi kan søke IVF, og så må vi faktisk gifte oss også før søknaden kan sendes. :murvegg: Fikk ny time om to måneder! Og det føles som en evighet. :daane:

Etter timen igår hadde jeg mest lyst til å reise hjem og grine masse, men isteden gikk vi på kafe og koste oss. På hjemveien titta vi innom en skobutikk og så fant jeg noen fine støvler. Så ble jeg litt mindre trist ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Trøster meg videre i dag med et par Hunterstøvler til 640 kr og gratis frakt!!! Med 160 kr i moms blir det bare 800 kr, mot 1599 som de koster i norske nettbutikker.:hakeslepp:

Føler meg akkurat passe overfladisk når jeg sier at det hjelper på humøret. Ihvertfall for en liten stund. :ler:

Edit: en ting som er hyggelig på ekte; jeg har fått meg forlover!!! :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlover! :klemmer:

Hvor raskt skal dere prøve å få giftet dere?

Trist med nedslående nyheter. Ikke noe artig når man virkelig kjenner at man må begynne å gi slipp på håpet om å få det til selv :klem:

Håper ventetiden til deres ivf-sykehus ikke er så lang da iallfall, så dere slipper enda mer venting når blodprøver og giftemål er i boks :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelige nyheter å få.. :tristbla: Godt du finner gleder i hverdagen likevel, overfladiske eller ei! ;) Har dere satt dato for bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Skal få sendt inn papirer i løpet av noen dager, og så tror jeg det tar noen uker å få prøvingsattesten. Så er det bare å vise den på tinghuset og be om å få en dato. Kanskje det kan gå på en måned hvis vi er heldige?

Blir hemmelig bryllup, fest i høst eller en gang neste år. Bare forlovere og oss som vet om det.

Håper ventetiden ikke er altfor lang, men kanskje jeg kan håpe på at vi er igang innen 6 mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har funnet deg forlover! :)

Prøvepapirene pleier ikke å ta lang tid iallfall. Det tok mye lengre tid med vielsesattesten for vår del, men det kommer selvsagt an på hvor mange papirer de har til behandling akkurat nå.

Krysser fingrene for at dere slipper unna lange ventetider :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlover!! :hoppe:

Å være gift kan absolutt anbefales! :tommelopp:

Jeg angrer iallefall ikke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlover :hoppe:

Jeg håper også at behandlingen av papirene ikke tar så lang tid slik at vi har de om ikke så lenge slik at de kan bli sendt til Portugal :)

Vil tro at når dere har fått prøvingsattesten ikke går så altfor lang tid før dere får dere en dato, slik at det kan bli en fortgang i alt dette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hihi, ja, jeg gleder meg skikkelig allerede!

Og har begynt å titte etter lokaler, skrevet gjesteliste og lett etter cateringfirma til bryllupsfesten.. :sjenert: Allerede funnet det perfekte stedet som ligger kanskje 5 min unna leiligheten..

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Du har masse å glede deg til! Vi koste oss ihvertfall veldig med bryllupsplanlegginga! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, koselig med bryllupsplanlegging og det hele :rodmer:

Og nye sko har du i alle fall fortjent :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med bryllupsplanlegging :hjerte: Savner det litt og skulle av og til ønske man kunne hatt flere bryllup siden det er en så fantastisk dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest boobla

Så gøy med giftemål og bryllupsfest. :yvonne: Jeg er så gifteklar som det går ann å bli... Må nok vente til dette prøverivaset er over, for vår del..

Gratulerer med forlover! D blir spennende tider med både bryllup g prøverør her fremover :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt at dere fikk triste nyheter, men alt håp er jo ikke ute av den grunn.

Kan skrive under på at shopping faktisk funker når man er trist og lei og jeg synes ikke at du skal føle deg overfladisk av den grunn, shop i vei Alabama! :shoppe:

Kos deg videre med bryllupsplanlegging :klemmer:

Nydelig kjole forresten!!!

Endret av Coriander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at litt vellykket shopping gjør susen for enhver pikes humør :ler:

Det er deg vel undt midt i motgangen. Dere kommer nok i mål skal du se :)

Kos deg med bryllupsforberedelser - kjolen som var utsolgt var kjempefin :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...