Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo gode nyheter tross alt da :jepp:

Spennende med kommende frieri og giftemål, vi kan starte klubb etterhvert ;):strix:

Ser veldig den med at du har stått ansvarlig for de store tingene til nå, og at det nå er hans tur :jepp: Var omvendt hos oss :)

Legen hørtes jo absolutt ikke så verst ut, og håper at sprøyten du fikk kan sette fart på ting :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte legen, det er viktig. Jeg har ofte opplevd at jeg liker de andre misliker og omvendt, det handler jo i bunn og grunn om personlig kjemi.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det er jo gode nyheter tross alt da :jepp:

Spennende med kommende frieri og giftemål, vi kan starte klubb etterhvert ;):strix:

Ser veldig den med at du har stått ansvarlig for de store tingene til nå, og at det nå er hans tur :jepp: Var omvendt hos oss :)

Legen hørtes jo absolutt ikke så verst ut, og håper at sprøyten du fikk kan sette fart på ting :lur:

Ja, man får jo dele litt på det! :fnise:

Den sprøyta var kanskje litt bortkasta, for jeg vet jo at jeg slipper eggene hver mnd uansett, men litt gøy likevel, ofr både gyn og vi ble litt mer entusiastiske!! :jepp:

Så bra at du likte legen, det er viktig. Jeg har ofte opplevd at jeg liker de andre misliker og omvendt, det handler jo i bunn og grunn om personlig kjemi.

:klemmer:

Ja, viktig at man har litt kjemi. Men sikkert mange som venter å få mer sympati av legen, og hun var kanskje ikke supersympatisk. Men hallo, det trenger hun heller ikke være! Det har jeg samboer og venner til! :enig:

Føler meg forresten sånn for tida: :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det var å lese her! Blir spennende her fremover, det er helt sikkert! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det skjedd litt :)

Kjedelig med dårlig kvalitet på svømmerene, men samtidig godt å vite hvorfor det ikke går. Mange lykkes med prøverør, særlig når alt er i orden med den ene parten og kvaliteten ikke er alt for dårlig. Det er også lettere å heller fokusere litt lengre frem i tid i stedet for å telle dagene hver syklus når man har fått en slik beskjed. Man innstiller seg på at det blir løsningen. Og mange blir gravide rett før de skal i gang med prøverør av en eller annen grunn ;)

Og som legen sier, det kan fort klaffe av seg selv i ventetiden, mange har opplevd det før. Litt mer håpløst her i huset der vi er avhengig av at akkurat den gangen en av hans dårlige svømmere finner veien frem må det passe med at kroppen min faktisk klarer å slippe et egg etter pergokur :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars mannen din da... men tenker du fikk trøstet han litt :)

da har du et romantisk frieri i vente!! spennende :popcorn:

og må si det var tak i hun gynekologen!! bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så koselig det var å lese her! Blir spennende her fremover, det er helt sikkert! :rødme:

:jepp:

Kan jo håpe det beste og forvente det verste? :)

Ja, viktig å beholde troen. Går det ikke, så er det alltids en mulighet med adopsjon. :skravle:

Og mange blir gravide rett før de skal i gang med prøverør av en eller annen grunn ;)

Litt mer håpløst her i huset der vi er avhengig av at akkurat den gangen en av hans dårlige svømmere finner veien frem må det passe med at kroppen min faktisk klarer å slippe et egg etter pergokur :klaske:

Har hørt om det selv, men har kanskje med den laaaange ventetiden å gjøre!? :fnise: De fleste blir jo gravide hvis de bare venter lenge nok. Snåsamannen brukte 15 år. Samboer minner meg på det hele tida.. :ler:

stakkars mannen din da... men tenker du fikk trøstet han litt :)

da har du et romantisk frieri i vente!! spennende :popcorn:

og må si det var tak i hun gynekologen!! bra!!

Han får trøst i bøtter og spann. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får "trøste" ham litt ekstra på den hyggelige måten som det kan barn av da vettu :lur: . Da får manndommen hans et boost vettu ;)

Mange gode nyheter her :jepp: . Så koselig at han gikk med frieriplaner :rødme: . Bare vent, nå er det ikek lenge før du sitter der med mann, barn, stasjonsvogn og bikkje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Du får "trøste" ham litt ekstra på den hyggelige måten som det kan barn av da vettu.

Du, det kan nesten bli for mye av det gode i disse EL-tider.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det kan nesten bli for mye av det gode i disse EL-tider.. :fnise:

Husker jeg og synes det. Nå savner jeg det, skikkelig. Men det blir vel som når babyen kommer. Da savner man tiden man hadde alene. Vi lengter alltid etter det vi ikke har :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir jo gravide hvis de bare venter lenge nok. Snåsamannen brukte 15 år. Samboer minner meg på det hele tida.. :ler:

:hoho: Så lenge enden er god er allting godt! :ler:

Så hyggelig å lese inne her nå. Høres ut som du har fått ny giv og er positivt innstilt :) Og dere skal gifte dere!!! :hoppe::hjerte: Så koselig! :rødme:

Hvor skal dere på reise? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello u!

Ja, her er det spennende! Ja, nå skal dere gifte dere, aaaaah så fantastisk!

2011 kunne vel ikke begynt bedre sånt sett.. Stakkars mannen din da, han må jo være litt lei seg ja.. :klemmer:

Men du skal se at nå blir det andre tider, jeg er så sikker på at dette er året deres! Masse lykke til i disse EL tider :jepp: !!

God helg :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Vi lengter alltid etter det vi ikke har :dåne:

Kommer kanskje til å lengte etter sexen, men virkelig ikke etter resten av dette med prøvingen :gjeiper: . Er noe herk, uansett hvordan man vrir og vender på det. Men nytter ikke å grave seg helt ned!

:hoho: Så lenge enden er god er allting godt! :ler:

Så hyggelig å lese inne her nå. Høres ut som du har fått ny giv og er positivt innstilt :) Og dere skal gifte dere!!! :hoppe::hjerte: Så koselig! :rødme:

Hvor skal dere på reise? :filer:

Tror jeg satser på litt kortere ventetid enn 15 år..

Vi må gifte oss, men bare dersom det ikke skjer et mirakel denne pp.. :fnise::jepp: Skummelt altså!!

Sender deg en pm..

Hello u!

Ja, her er det spennende! Ja, nå skal dere gifte dere, aaaaah så fantastisk!

2011 kunne vel ikke begynt bedre sånt sett.. Stakkars mannen din da, han må jo være litt lei seg ja.. :klemmer:

Men du skal se at nå blir det andre tider, jeg er så sikker på at dette er året deres! Masse lykke til i disse EL tider :jepp: !!

God helg :yvonne:

:jepp: Så deilig med alle positive kommentarer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Så godt at det ikke var noe på deg, da. Har du tatt blodprøver også eller kun UL? Så bra at det er gode sjanger? mannen min har også nedsatt sædkvalitet, som sagt. Vi ble fortalt at vi hadde gode sjanger i å med at jeg var ung:) Så vi tvi, for oss :klemmer:

Gratulerer med *snart gift* :yvonne: Håper jeg følgeri dine fotspor etterhvert, maser på mannen, men ser ut til at jeg må ta det første skrittet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende med forhåpentligvis nært forestående frieri :hoppe:

Selv om mannen har late svømmere, virker det som om dere allikevel har gode muligheter til å få barn, dere har jo mye i deres favør som f.eks ung alder. Kjenner på meg at det kommer til å bli spennende lesning her inne fremover :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så godt at det ikke var noe på deg, da. Har du tatt blodprøver også eller kun UL? Så bra at det er gode sjanger? mannen min har også nedsatt sædkvalitet, som sagt. Vi ble fortalt at vi hadde gode sjanger i å med at jeg var ung:) Så vi tvi, for oss :klemmer:

Gratulerer med *snart gift* :yvonne: Håper jeg følgeri dine fotspor etterhvert, maser på mannen, men ser ut til at jeg må ta det første skrittet...

Tatt blodprøver og skal tilbake for å ta nye om en mnd ca. Blir spennende å høre hva hun sier da.

Tror du ikke det blir frieri når magen og babyen dukker opp? :jepp:

Så spennende med forhåpentligvis nært forestående frieri :hoppe:

Selv om mannen har late svømmere, virker det som om dere allikevel har gode muligheter til å få barn, dere har jo mye i deres favør som f.eks ung alder. Kjenner på meg at det kommer til å bli spennende lesning her inne fremover :lur:

Håper det! Hadde vært veldig gøy om vi klarte det helt uten hjelp, men det spiller virkelig ingen rolle. Så lenge vi får et barn (eller fem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...