Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Det kan jo hende det ikke er noe som helst i veien med dere. Det "bare" tar tid. Blir spennende med svømmeprøve. Det viktigste er at dere får svar. Når du har såpass stabile sykluser, så går det nok til slutt, selv om dere evt måtte trenge litt hjelp- Skjønner kjempegodt at du ikke blir glad på andres vegne. Husker jeg hadde en sykdomsperiode for endel år tilbake. Da hadde jeg ikke medfølelse med andre mennesker, uansett. Hadde mer enn nok med meg selv. Kan egentlig sammenliknes litt med det du går igjennom nå. Men, det bør legges til at jeg har masse medfølelse med andre mennesker når de er syke nå, så du kommmer og til å glede deg over nygravide i fremtiden :jepp: . Forhåpentligvis så blir det ikke så lenge til :lur:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært hos fastlegen i dag. Hun mente at samboer burde testes aller først. Så fikk jeg henvisning til gyn. Blir spennende å komme igang, men skulle jo aller helst ønske vi ikke trengte å få hjelp.. :sukk:

HØres ut som en oppegående fastlege. Så langt har jo alt vist normale forhold hos deg så er det jo helt greit å starte med å sende mannen på prøve. Jeg vet det er skummelt, i tilfelle den skulle komme dårlig ut - men antagelig så er han helt normal.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som leser! Er ikke så veldig flink til å skrive tilbake bestandig.. :sjenert:

Idag er samboer hos fastlegen for å få henvisning til sædtest. Han må ha verdens mest effektive fastlege. Ringte på mandag og fikk time i dag!! :hakeslepp:

Ellers jobber vi på som før. :lur: Vet fortsatt ikke om jeg har hatt eller når jeg får EL, men er nok i disse dager. Litt spennende å ikke vite også! :jepp: Vi har jo uansett sex ofte nok til at det skal gå. Hver annen til tredje dag.

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at det skjer noe med mannen også :Nikke: Mannen her i huset skal avlevere svømmeprøve på mandag - vi fikk henvisning i juni :roll: Effektive ja :sjenert: Kommer til å slå meg selv HARDT i hodet om prøven viser at mannens svømmere er defekte :sjenert:

Håper dere får svar på prøven kjapt :jepp:

Og forøvrig har jeg og Ruccola hatt EL nylig, så vi har en date for terminklubb 9 måneder frem i tid - er du med? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at det skjer noe med mannen også :Nikke: Mannen her i huset skal avlevere svømmeprøve på mandag - vi fikk henvisning i juni :roll: Effektive ja :sjenert: Kommer til å slå meg selv HARDT i hodet om prøven viser at mannens svømmere er defekte :sjenert:

Håper dere får svar på prøven kjapt :jepp:

Og forøvrig har jeg og Ruccola hatt EL nylig, så vi har en date for terminklubb 9 måneder frem i tid - er du med? :nigo:

Det tok jammen tid.. :jepp::fnise:

Håper jeg får joine dere i terminklubben! :lur:

Når får dere svar på sædprøven?

Har ikke fått levert den enda, må spare på kruttet siden jeg har EL i disse dager.. :ler:

Men jeg har fått time til gynekolog!! 30. november! Herregud, så effektive alle er for tiden! Eller så må hun være en ekstremt upopulær gynekolog :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult at ting skjer fort da :jepp::)

Er det vanlig gynokolog, eller gynokolog på Ullevål -utredning?

Håper du får en nydelig, avslappende, deilig helg! :nigo:

håper også at jeg får være med i terminklubben, men... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at ting skjer fort da :jepp::)

Er det vanlig gynokolog, eller gynokolog på Ullevål -utredning?

Håper du får en nydelig, avslappende, deilig helg! :nigo:

håper også at jeg får være med i terminklubben, men... :sjenert:

Gratulerer Line! :rødme:

Er vanlig gynekolog som har avtaler med IVF-klinikker. Sikkert riksen og ullevål også.

Helgen er bra så langt! :lur:

Her går det unna i svingene! Bra at ting skjer da, så dere slipper å gå rundt og vente. :)

Ja, utrolig deilig. :jepp: Så for meg at dette skulle ta uendelig lang tid.

Samboer er ute på byen. Jeg orka ikke. Isteden sitter jeg her og svarer på tråder så godt jeg bare kan. Er jo en hel haug med ubesvarte tråder!! :ler: Lørdagsunderholdning på sitt beste.. :fnise:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her egentlig?

Du er nemlig observert rundt om i andre tråder, men ikke din egen :lur::ler:

Jeg er veldig spent på prøven til mannen din. Om den viser seg at den er normal og ingenting har skjedd så vil mitt beste tips være at du får henvisning til LAP :jepp: Det funker :ler:

Krysser fingrene først for denne PP'en da :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Her går det bare bra. Samboer skal levere lovejuicen sin neste uke. Vet ikke egentlig hva jeg håper at det vil vise.. Hvis det viser at det er lite liv, så må vi sikkert gjennom mye slit, men hvis det viser at alt bare er bra, da skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke får det til. Og så må vi sikkert gjennom like mye slit!

Har egentlig ikke lyst til å ta lap, men kanskje det er lurt. Men skjønner ikke hvorfor de skulle blitt tette på fem år? Har aldri hatt infeksjon heller.

Jaja, tiden vil vise. Hadde vært digg å bi gravide på egen hånd. Har ikke så mye forhåpninger denne mnd heller, men er ikke like stressa med det som jeg pleier. Nå er det ihvertfall noe som skjer!

Håper mest av alt at jeg følger etter deg, Line, så slipper jeg alt dette styret med utredning.. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper uansett du kan få noen svar. Er det noe galt, kan dere sikkert får hjelp, og da slipper du lure. For det er slitsomt.. Krysser fingre og tær for deg Alabama!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....og det kommer til å ende bra - det lover jeg!

:pls: Er så ekstremt utålmodig!!

Håper uansett du kan få noen svar. Er det noe galt, kan dere sikkert får hjelp, og da slipper du lure. For det er slitsomt.. Krysser fingre og tær for deg Alabama!! :duskedame:

Takktakk!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovejuice ja :fnise:

Mannen leverte sin på mandag, og prøveresultatene er sendt gynekologen min i dag - venter i spenning :hoppe:

Kjenner meg godt igjen i det du skriver, om at du ikke helt vet hva du vil resultatet skal bli. På en måte er det deilig å få et konkret svar på hvorfor det ikke klaffer, men på den andre siden mister man jo da håpet om at man skal få det til naturlig.

Og det er vel ikke til å legge skjul på at det er hakket mer romantisk å få det til på egen hånd (og ikke minst mer smertefritt for smertepyser som meg :lol:).

Satser på at du følger etter Line om noen få dager :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...