Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Alabama

Uff, det var trist :tristbla:

Hvilken PP er du egentlig inne i nå? :klø: Synes du har strevd her så alt for lenge :klemmer:

Uff, det synes jeg også. :sukk:

PP11 begynner på mandag, men egentlig kan jeg legge til de to vi hadde ifjor sommer også, og da er det plutselig 13. Hvis jeg har "lov" til å regne med de to, da har vi prøvd i et år tilsammen. Bestemte meg allerede før helgen at jeg skal bestille ny time hos fastlegen og få henvisning til gynekolog. :enig:

Du har vel også holdt på en stund nå? (Kommer over i din dagbok isteden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var så lenge ja :klem: Da er det bare å ta tak i ting og bestille time hos gynekolog. Om det faktisk bare er slik at dere er uheldige og ikke har fått klaff enda, så er det jo godt å vite det også. Og er det noe galt med en av dere, så slipper dere iallfall mer "bortkastet" prøving uten hjelp.

Jeg sluttet på pillen i august 2009, men prøvingen begynte vel mer aktivt først på denne tiden i fjor, så omtrent et år. Synes jeg har holdt på lenge jeg, men du har jo faktisk da slitt enda lengre :klemmer:

Snart sitter den for oss begge - det er jeg sikker på :Nikke: Vi får bare være tålmodige så lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Snart sitter den for oss begge - det er jeg sikker på :Nikke: Vi får bare være tålmodige så lenge :jepp:

Det tror jeg også! :enig:

Begynte forresten å prøve i januar. Fy søren så lenge det er siden.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ble det Pergo denne syklusen ja? Jeg er litt glemsk. :sjenert:

Kjipt at det ikke klaffet nå heller. :klemmer:

Jepp, pergo denne pp, pause pp som kommer. :klemmer:

Det skal snart klaffe!!! Så det så :nigo:

Ja, ikke sant!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Hva skjer med tempen? :klø: Har ikke sunket mer, men såvidt litt opp fra lørdag. Sikkert pergoen som gir litt forlenget lutealfase. Måtte ta en test i dag da, når tempen tuller sånn, men den var negativ. Håper ikke jeg blir nødt til å vente mange dager på mensen.. :filer:

http://www.fertilityfriend.com/home/28e31c

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det der skjedde i min første pergo-kur også. Inmari kjedelig, for man håper jo alltid når tanta ikke kommer.

Tror min lutealfase blir ca 2 dager lengre med pergo i kroppen. Nå er det litt vanskelig å uttale seg om, siden jeg sjelden kommer så langt som til noen lutealfase uten pergo i kroppen :lol:

Men selvom du tester negativt, så er ikke håpet ute før tanta kommer - noen tester sent positivt vet du :lur:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Tror min lutealfase blir ca 2 dager lengre med pergo i kroppen.

Men selvom du tester negativt, så er ikke håpet ute før tanta kommer - noen tester sent positivt vet du :lur:

Regner med at den dukker opp i løpet av morgendagen ihvertfall. Så tester jeg igjen på onsdag hvis den ikke dukker opp da heller. :enig:

Men må innrømme at jeg ikke trodde det skulle bli spennende sånn på tampen! Tenk om.. :rødme: Nei, uff, er ganske sikker på at jeg ikke er det! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...