Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Testet igjen i dag også, jeg... :sjenert: Og den er fortsatt negativ. Men, men.. Nå skal jeg vente til lørdagen!

Størst sannsynlighet for å få positiv test om morgenen når det fortsatt er så lenge til IKM, så derfor jeg tenker at det er grait å vente.. Ellers er jeg jo 10dpo i morra, kan jo være den hadde slått ut på ettermiddagen da? Men... Ok.. Venter til fredag ettermiddag da!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er spennende nå altså :jepp: Jeg har bestemt meg for å vente til mandag hvis det ikke har skjedd noe innen den tid.. Så får vi se om jeg klarer det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Offameg, ja den testingen kan vel gå hvem so helst på nervene! Men av erfaring så kan du likesågodt teste positivt om kvelden, det gjorde jeg og mange andre. Men ikke pin deg selv til å ikke teste, det er faktisk verre.....min mening da:)

Håper så virkelig at det klaffer altså :klemmer:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alabama da, din testetøs :fnise:

Håper uansett all testingen din snart resulterer i en hyggelig overraskelse :nigo: Satser på at du tester positiv før side 30 i boka di :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Offameg, ja den testingen kan vel gå hvem so helst på nervene! Men av erfaring så kan du likesågodt teste positivt om kvelden, det gjorde jeg og mange andre. Men ikke pin deg selv til å ikke teste, det er faktisk verre.....min mening da:)

Håper så virkelig at det klaffer altså :klemmer:

Ikke helt enig her, men det vet du jo Alabama ;)

Men håper absolutt det klaffer for deg, det er på tide det nå :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Uff, er det virkelig tid for å teste igjen i morra? Testa igår etter jobb, og den var negativ. Sånn first response test, som skal slå ut tidlig. Har en til, men lurer på å vente litt med den, heller ta en ny billigtest. :enig:

Men gidder ikke teste i morra hvis tempen har sunket, for da vet jeg at mensen kommer.

Ingen symptomer bortsett fra såre brystvorter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! Kjipt at du har mista troa på denne syklusen, men håpet er jo uansett ikke helt ute før TR kommer. Legger igjen mange :klemmer: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...