Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

:klem: til alle!! Og god helg! Hyggelig at dere følger med :jepp:

Har ingenting spennende å melde mtp symptomer, litt mindre vonde pupper enn vanligvis på denne tiden, men det hadde jeg forrige måned også. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :sjenert:

Har fulgt med her en stund, og nå synes jeg det er på tide at det klaffer for dere! Sær følelse å bli SÅ engasjert på en fullstendig ukjents vegne! :ler:

i alle fall, masse, masse lykke til, skal se kåtheta lønner seg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:vinke: Hyggelig at du endelig gir lyd fra deg! :ler:

Bare sett deg i høstgravid-tråden tror jeg? Har ikke du nettopp blitt gravid?

Synes det er på tide at det er min tur nå, ihvertfall! Tar visst lengre tid enn jeg trodde.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hyggelig at du endelig gir lyd fra deg! :ler:

Bare sett deg i høstgravid-tråden tror jeg? Har ikke du nettopp blitt gravid?

Synes det er på tide at det er min tur nå, ihvertfall! Tar visst lengre tid enn jeg trodde.. :sur:

Jess, er nygravid og shitnervøs! :ler: Og alt som ellers hører med ...

Og ja, nå er det faktisk dere langtidsprøvere sin tur! Som sagt, det klaffer nok nå!

Har ikke vært superaktiv på KG. Det vil si, jeg er innsom ørten ganger om dagen og leser, men må nok bare innse at jeg aldri kommer til å bli den mest aktive brukeren her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jess, er nygravid og shitnervøs! :ler: Og alt som ellers hører med ...

Og ja, nå er det faktisk dere langtidsprøvere sin tur! Som sagt, det klaffer nok nå!

Har ikke vært superaktiv på KG. Det vil si, jeg er innsom ørten ganger om dagen og leser, men må nok bare innse at jeg aldri kommer til å bli den mest aktive brukeren her inne.

Gratulerer så mye!! :klem: Prøvde dere lenge eller?

Var ikke superaktiv på KG jeg heller, før jeg opprettet prøverdagboken. Smugleste på graviditetsforumet og prøverforumet i hvertfall et år før jeg selv ble prøver. :fnise:

Nå som prøvingen tar mye lengre tid enn jeg trodde, så er det greit å ha et sted å lufte tankene og prate med likesinnede. Har ingen venninner som prøver, så er ganske alene om dette. Ingen av dem som har fått barn prøvde særlig lenge heller, så de har ingen forståelse for hvordan det er. Heldigvis har de fleste sluttet å si at jeg må "stresse" med det! :roll:

Helt enig! :opplyser:

:klem:

:klem:

Jeg har også tro på oktoberbølge på KG :klemmer:

:klem:

Fint med så mange som heier!! :tommelsmil:

Lykke til til deg også, ser du bare har to dager igjen til IKM!! :jepp:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :klem: Prøvde dere lenge eller?

Var ikke superaktiv på KG jeg heller, før jeg opprettet prøverdagboken. Smugleste på graviditetsforumet og prøverforumet i hvertfall et år før jeg selv ble prøver. :fnise:

Nå som prøvingen tar mye lengre tid enn jeg trodde, så er det greit å ha et sted å lufte tankene og prate med likesinnede. Har ingen venninner som prøver, så er ganske alene om dette. Ingen av dem som har fått barn prøvde særlig lenge heller, så de har ingen forståelse for hvordan det er. Heldigvis har de fleste sluttet å si at jeg må "stresse" med det! :roll:

Tusen takk! :klemmer:

Nei, vi prøvde på ingen måte lenge. Faktisk skulle vi egentlig ikke begynne prøvinga før nå i Oktober, men så fant vi ut at vi like gjerne bare kunne droppe kondomene i September også, siden det jo heelt sikkert kom til å ta laang tid ... :ler: Også satt'n, gitt! :)

Jeg har også vært snikleser på graviditetsforumet lenge, må vel innrømme at det er mannen som har holdt igjen her i gården. Og jeg var også overbevist om at vi kom til å bruke lang tid før spira satt, har "alltid" hatt en følelse av det, så har nok stresset litt mer enn nødvendig med å bearbeide mannen.

Etterpåklokskap og sånn ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden man hører om jenter som har holdt igjen på prøvingen :klø: Men de finnes vel de også kanskje, bare at de neppe er så ivrige at de har behov for å tømme hodet sitt her inn :fnise:

Håper virkelig dere lykkes snart Alabama - unner ingen å gå over i kategorien langtidsprøver :klem:

Blir spennende å se hva resultatet av denne syklusen blir da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et vennepar hvor det er mannen som maser! Han har så kjempelyst, men hun vil vente et par år.. Men det er nok ikke så vanlig den veien nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det sambo som tok det opp, på fest med en del alkohol innabords riktignok :fnise:

Jeg var på det tidspunktet klar som et egg, men siden jeg fremdeles gikk på skole og det hadde vært mer logisk å vente til jeg var ute i jobb hadde jeg ikke tatt det opp. Men siden vi ikke vet hvor lang tid det tar var det ikke noe å vente på :jepp:

Så innen ett par uker var p-pillene kastet :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Også satt'n, gitt! :)

Jeg har også vært snikleser på graviditetsforumet lenge, må vel innrømme at det er mannen som har holdt igjen her i gården.

:fnise:

Ja, det var mannen som holdt igjen her også! Så hvis jeg legger sammen prøvetiden og ventetiden, så har jeg venta på et barn i over to år!! :dåne:

Håper virkelig dere lykkes snart Alabama - unner ingen å gå over i kategorien langtidsprøver :klem:

Blir spennende å se hva resultatet av denne syklusen blir da :lur:

Når kan man kalle seg langtidsprøver egentlig? Når man runder et år? :klø:

Håper også vi lykkes nå! Og du også! :tommelsmil:

Jeg har et vennepar hvor det er mannen som maser! Han har så kjempelyst, men hun vil vente et par år.. Men det er nok ikke så vanlig den veien nei :)

Har ei venninne som ble overbevist om å prøve av mannen, men det skal sies at han var 10 år eldre enn henne..

Her var det sambo som tok det opp, på fest med en del alkohol innabords riktignok :fnise:

Jeg var på det tidspunktet klar som et egg, men siden jeg fremdeles gikk på skole og det hadde vært mer logisk å vente til jeg var ute i jobb hadde jeg ikke tatt det opp.

Samboer brukte skole som argument mot at vi skulle vente. Ble ferdig med studier ifjor, men ville gjerne ha jobbet litt først.

Håper virkelig oktober blir din måned Alabama :klemmer:

:jepp::klem:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Yes, me too! :nigo:

Har du noen symtomer - virkelige eller innbildte? :sjenert:

Litt såre brystvorter, men det er helt vanlig på denne tiden. Ellers kicka jeg på pølse igår, bare måtte ha en Narvesenpølse.. :fnise: Og så har jeg vært veldig sulten i dag!!

Lurer på om det er kroppen som forbereder seg på at det snart er vinter. :ler: Men håper jo at det kan bety noe annet :lur:

Nei, har lite tro på at det har gått, men skal ikke gi opp håpet enda. Er en uke igjen til mensen. Virker bare litt usannsynlig.. Uff, ikke meninga å ødelegge stemninga her inne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske vi bare kunne hoppe over den ventinga :ler: Enten er vi gravide eller ikke. Er vi ikke det, nei, da er det bare å sette i gang igjen.. I stedet for den dødtiden før IKM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Kunne ønske vi bare kunne hoppe over den ventinga :ler: Enten er vi gravide eller ikke. Er vi ikke det, nei, da er det bare å sette i gang igjen.. I stedet for den dødtiden før IKM!!

Enig!! Så kjipt, særlig når tempen synker et par dager før IKM, for da vet jeg at mensen kommer! Da er det grusomt å gå og vente..

Og så var jeg igang med testinga.. :sjenert: Men tar det ikke så seriøst, er jo bare 8 dpo i dag, og testa nå i kveld, så sannsynligheten for at den skulle være positiv var uansett null. :fnise: Tenker jeg venter til torsdag før jeg tester igjen. Da er jeg 10 dpo. Eller.. Kanskje vente til helga? Synes det virker så kjipt å teste positivt, og så dra rett på jobb! :ler:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...