Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen


Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Trodde jeg skulle få masse bivirkninger, men har vært veldig heldig! :enig:

Trillinger, ja... Det hadde vært noe. :fnise:

Men vi har faktisk prata om at det ikke er noen krise å få tvillinger. Sikkert utmattende og forferdelig første året, men er jo sikkert mye glede også!?

Har faktisk litt mer tro på at det skal gå denne gangen!:blush:

Håper ihvertfall at det er mange av oss som får det til nå, for nå hoper det seg opp av prøvere her inne! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Kom forresten på en "bivirkning". Har hatt høyere temp etter jeg starta med den. Har hatt 36,5 om morgenen, mot vanligvis mellom 36,2 og 36,3 før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på deg Alabama! :klemmer:

Og sender litt babystøv for ekstra trilling-effekt :Hehe:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig stor heiagjeng rundt omkring her nå :ler::nigo:

Syns det gir veldig god stemning :) - når er El?? bruker du el-tester denne måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det er en veldig stor heiagjeng rundt omkring her nå :ler::nigo:

Syns det gir veldig god stemning :) - når er El?? bruker du el-tester denne måneden?

Temper siden jeg tar pergoen. Synes det er mest sikkert! Regner med at den er i løpet av helgen :enig:

Enig i at det er god stemning i dagbøkene, tror det lover godt.. :fnise: Vi er mange som har EL i disse dager, blir spennende om noen uker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje jeg fikk litt høyere temp av pergoen også, og muligens et par dager lengre lutealfase. Siste har jeg hørt at er ganske vanlig faktisk. Blir spennende å se når du kommer så langt :popcorn: Det kan jo gjøre det hele fryktelig spennende i såfall :dåne: :fnise:

Jeg slenger meg forøvrig på heiagjengen her inne :duskedame: :duskedame: :duskedame: Og blir gjerne med på Oktoberbølgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:jepp:

Jeg blir så glad av all positiviteten denne måneden!! Og når jeg er glad, så blir jeg kåt! :fnise:

Det MÅÅÅ jo bare gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp:

Jeg blir så glad av all positiviteten denne måneden!! Og når jeg er glad, så blir jeg kåt! :fnise:

Det MÅÅÅ jo bare gå!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...