Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #581 Del Skrevet 23. oktober 2010 tilbake til begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. oktober 2010 #582 Del Skrevet 23. oktober 2010 Huff, det er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 23. oktober 2010 #583 Del Skrevet 23. oktober 2010 Huff så kjedelig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 23. oktober 2010 #584 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kjipt! Sender over en go helg iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #585 Del Skrevet 23. oktober 2010 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. oktober 2010 #586 Del Skrevet 23. oktober 2010 Uff, det var trist Hvilken PP er du egentlig inne i nå? :klø: Synes du har strevd her så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #587 Del Skrevet 23. oktober 2010 Uff, det var trist Hvilken PP er du egentlig inne i nå? :klø: Synes du har strevd her så alt for lenge Uff, det synes jeg også. PP11 begynner på mandag, men egentlig kan jeg legge til de to vi hadde ifjor sommer også, og da er det plutselig 13. Hvis jeg har "lov" til å regne med de to, da har vi prøvd i et år tilsammen. Bestemte meg allerede før helgen at jeg skal bestille ny time hos fastlegen og få henvisning til gynekolog. Du har vel også holdt på en stund nå? (Kommer over i din dagbok isteden..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. oktober 2010 #588 Del Skrevet 23. oktober 2010 Uff, det var så lenge ja Da er det bare å ta tak i ting og bestille time hos gynekolog. Om det faktisk bare er slik at dere er uheldige og ikke har fått klaff enda, så er det jo godt å vite det også. Og er det noe galt med en av dere, så slipper dere iallfall mer "bortkastet" prøving uten hjelp. Jeg sluttet på pillen i august 2009, men prøvingen begynte vel mer aktivt først på denne tiden i fjor, så omtrent et år. Synes jeg har holdt på lenge jeg, men du har jo faktisk da slitt enda lengre Snart sitter den for oss begge - det er jeg sikker på Vi får bare være tålmodige så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #589 Del Skrevet 23. oktober 2010 Snart sitter den for oss begge - det er jeg sikker på Vi får bare være tålmodige så lenge Det tror jeg også! Begynte forresten å prøve i januar. Fy søren så lenge det er siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. oktober 2010 #590 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ble det Pergo denne syklusen ja? Jeg er litt glemsk. Kjipt at det ikke klaffet nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #591 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det skal snart klaffe!!! Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. oktober 2010 #592 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ble det Pergo denne syklusen ja? Jeg er litt glemsk. Kjipt at det ikke klaffet nå heller. Jepp, pergo denne pp, pause pp som kommer. Det skal snart klaffe!!! Så det så Ja, ikke sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. oktober 2010 #593 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. oktober 2010 #594 Del Skrevet 24. oktober 2010 huff, dette var trist.. sender masse varme klemmer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. oktober 2010 #595 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hva skjer med tempen? :klø: Har ikke sunket mer, men såvidt litt opp fra lørdag. Sikkert pergoen som gir litt forlenget lutealfase. Måtte ta en test i dag da, når tempen tuller sånn, men den var negativ. Håper ikke jeg blir nødt til å vente mange dager på mensen.. http://www.fertilityfriend.com/home/28e31c Endret 25. oktober 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. oktober 2010 #596 Del Skrevet 25. oktober 2010 Uff, det der skjedde i min første pergo-kur også. Inmari kjedelig, for man håper jo alltid når tanta ikke kommer. Tror min lutealfase blir ca 2 dager lengre med pergo i kroppen. Nå er det litt vanskelig å uttale seg om, siden jeg sjelden kommer så langt som til noen lutealfase uten pergo i kroppen Men selvom du tester negativt, så er ikke håpet ute før tanta kommer - noen tester sent positivt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. oktober 2010 #597 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror min lutealfase blir ca 2 dager lengre med pergo i kroppen. Men selvom du tester negativt, så er ikke håpet ute før tanta kommer - noen tester sent positivt vet du Regner med at den dukker opp i løpet av morgendagen ihvertfall. Så tester jeg igjen på onsdag hvis den ikke dukker opp da heller. Men må innrømme at jeg ikke trodde det skulle bli spennende sånn på tampen! Tenk om.. :rødme: Nei, uff, er ganske sikker på at jeg ikke er det! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. oktober 2010 #598 Del Skrevet 25. oktober 2010 ah.. kjenner til det der når håpet blusser opp igjen. :dåne: Håper du får en avklaring ganske raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. oktober 2010 #599 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #600 Del Skrevet 26. oktober 2010 Fortsatt ingen avklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå