Kjetil S. Skrevet 23. mars 2010 #1 Del Skrevet 23. mars 2010 Dersom man snakker online med andre som er single så er det helt utrolig hvor lite som skal til for å utelukke noen, eller selv å bli utelukket for noe... Hvorfor det?? Hvorfor tør man ikke å grave bare bittelittegranne dypere til dit hvor skattene faktisk eventuelt måtte kunne skjule seg, innen man trekker seg helt ut og tilbake i fra noen?? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Dersom man snakker online med andre som er single så er det helt utrolig hvor lite som skal til for å utelukke noen, eller selv å bli utelukket for noe... Hvorfor det?? Hvorfor tør man ikke å grave bare bittelittegranne dypere til dit hvor skattene faktisk eventuelt måtte kunne skjule seg, innen man trekker seg helt ut og tilbake i fra noen?? :-)) Klok av skade kanskje!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 23. mars 2010 #3 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Dersom man snakker online med andre som er single så er det helt utrolig hvor lite som skal til for å utelukke noen, eller selv å bli utelukket for noe... Hvorfor det?? Hvorfor tør man ikke å grave bare bittelittegranne dypere til dit hvor skattene faktisk eventuelt måtte kunne skjule seg, innen man trekker seg helt ut og tilbake i fra noen?? :-)) Tror det kan henge sammen med flere forhold, her er et par: 1.Nett gir anonymitet, noe som på den éne side bidrar til at det kan være lettere å åpne seg, fortelle om ting man ikke så lett ville fortalt om til en man traff på et party, på den annen side gir det anledning til å være krassere, mindre hensynsfull og i mange tilfeller mindre høflig. Så terskelen for å avvise noen eller la vær å svare er lavere på nett. I real life skal du være ganske uheldig om du snakker til noen og du ikke engang får noe svar. Mens på nett er det helt normalt og noe man må regne med. Dermed blir man også mindre hårsår på nett, nettdatingtjenestene favoriserer en ganske aggressiv multitasking, slik at mange har mange baller i luften på én gang. Det gjør noe med muligheten til å få den roen som skal til for å lære et nytt menneske å kjenne. Og det gjør noe med den sinnssteming du befinner deg i: Det er rett og slett vanskelig å forelske seg når man befinner seg i en så aktiv og forretningsmessig datingfase. 2.Etter hvert som man blir eldre får mange av oss vanskeligere for å la seg engasjere og rive med følelsesmessig. Man forelsker seg sjeldnere og er vanskeligere å imponere. Og en del av oss dyrker endog sine krav og sin særhet, det blir liksom sånn at når man først har ventet så lenge skal man saktens ikke ta til takke med hva som helst. (Selv om "hva som helst" i dette tilfelle gjerne kan være kvinner eller menn på ditt eget attraktivitetsnivå, og kanskje en jente eller gutt du kunne blitt forelsket i hadde du truffet henne eller ham for noen år tilbake.) Endret 23. mars 2010 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. mars 2010 #4 Del Skrevet 24. mars 2010 Dersom man snakker online med andre som er single så er det helt utrolig hvor lite som skal til for å utelukke noen, eller selv å bli utelukket for noe... Hvorfor det?? Hvorfor tør man ikke å grave bare bittelittegranne dypere til dit hvor skattene faktisk eventuelt måtte kunne skjule seg, innen man trekker seg helt ut og tilbake i fra noen?? :-)) Fordi mange er svært overfladiske, samt mangler evnen til å vurdere seg selv nogen lunde saklig. Uperfekte mennesker, som krever perfekte mennesker er vel et stikkord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #5 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva ligger du i utrolig lite? For min egen del er det uaktuelt å bli sammen med en som røyker. For en annen person er dette sannsynligvis ubetydelig. Folk er forskjellige. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 24. mars 2010 #6 Del Skrevet 24. mars 2010 For min del så "siler" jeg dem fort ut på måten de skriver/spør om ting på. Gidder liksom ikke å fortsette å "prate" med en på msn som skal fortelle om den store båten, leiligheten i utlandet, huset og alle pengene sine i de føste fem setningene. Dette bare for å prøve å skryte på seg noe. En annen ble også rimelig fort utelukket da han etter 3 min. spurte om jeg var glad i sex, og hva jeg liker å gjøre i senga. (kunne ha venta til det hadde gått 7 min. hvertfall ) Takk gud for at jeg har en egen msn konto for å samle opp disse før jeg får evaluert dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neshorn Skrevet 26. mars 2010 #7 Del Skrevet 26. mars 2010 Enig med Alladin, siler ut folk etterhvert som de viser seg å skrive "feil" ting. Hadde en her om dagen som skrev en melding. Jeg leste den, men rakk ikke svare pga skulle på jobb. Dagen etter hadde han skrevet ganske bittert at "Jeg ser du har lest den, men ikke svart osv". Rett i søpla med han! Gutter det lyser usikkerthet og desperasjon av er turn-of og på nett er det lett å kvitte seg med dem. Og dem som gnåler etter bilder og cam. Jeg har en haug med bilder på bloggen og hundrevis på face, føler de er ute etter nakenbilder e.l om de gnåler etter flere. Og cam har jeg sjeldent mulighet til pga må låne pc da, og det er ekstremt masete å måtte unnskylde det hele tiden. Disse guttene blokkeres raskt. Jeg dropper også svært mange, nærmere 80-90% pga utseende. På nett er jeg mye mer overfladisk enn IRL. Jeg vil ha det beste rett og slett og tillater ikke meg selv å nøye meg med noe mindre bra. Også har det skjedd maaange ganger at profilbildet har vært bra, jeg har vært interessert, men når jeg får Facebooken eller ser flere bilder andre steder mister jeg lysten totalt. Jeg er enig i at det er kynisk, slemt og selvgodt, men det er sannheten. Har dumpet mange på nett den siste tiden, men aldri fortalt at det er pga utseende så klart. Å ha reelt profilbilde er lurest, da liker de jentene som faktisk virker interessert DEG. Nettdating er et kynisk kjøttmarked og jeg syns faktisk synd på mange av guttene der (iom at jentene stiller sterkest) Det er altfor lett å droppe folk pga filleting fordi utvalget er så tilsynelatende stort. Man hopper bare videre til neste profil liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 27. mars 2010 #8 Del Skrevet 27. mars 2010 Enig med Alladin, siler ut folk etterhvert som de viser seg å skrive "feil" ting. Hadde en her om dagen som skrev en melding. Jeg leste den, men rakk ikke svare pga skulle på jobb. Dagen etter hadde han skrevet ganske bittert at "Jeg ser du har lest den, men ikke svart osv". Rett i søpla med han! Gutter det lyser usikkerthet og desperasjon av er turn-of og på nett er det lett å kvitte seg med dem. Og dem som gnåler etter bilder og cam. Jeg har en haug med bilder på bloggen og hundrevis på face, føler de er ute etter nakenbilder e.l om de gnåler etter flere. Og cam har jeg sjeldent mulighet til pga må låne pc da, og det er ekstremt masete å måtte unnskylde det hele tiden. Disse guttene blokkeres raskt. Jeg dropper også svært mange, nærmere 80-90% pga utseende. På nett er jeg mye mer overfladisk enn IRL. Jeg vil ha det beste rett og slett og tillater ikke meg selv å nøye meg med noe mindre bra. Også har det skjedd maaange ganger at profilbildet har vært bra, jeg har vært interessert, men når jeg får Facebooken eller ser flere bilder andre steder mister jeg lysten totalt. Jeg er enig i at det er kynisk, slemt og selvgodt, men det er sannheten. Har dumpet mange på nett den siste tiden, men aldri fortalt at det er pga utseende så klart. Å ha reelt profilbilde er lurest, da liker de jentene som faktisk virker interessert DEG. Nettdating er et kynisk kjøttmarked og jeg syns faktisk synd på mange av guttene der (iom at jentene stiller sterkest) Det er altfor lett å droppe folk pga filleting fordi utvalget er så tilsynelatende stort. Man hopper bare videre til neste profil liksom... Som jeg skulle skrevet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 28. mars 2010 #9 Del Skrevet 28. mars 2010 Som jeg skulle skrevet det selv. Du er jo snart 30, og burde vel dermed justere ned forventningene ganske kraftig, gamlemor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 28. mars 2010 #10 Del Skrevet 28. mars 2010 Dersom man snakker online med andre som er single så er det helt utrolig hvor lite som skal til for å utelukke noen, eller selv å bli utelukket for noe... Hvorfor det?? Hvorfor tør man ikke å grave bare bittelittegranne dypere til dit hvor skattene faktisk eventuelt måtte kunne skjule seg, innen man trekker seg helt ut og tilbake i fra noen?? :-)) Stort utvalg, lett å bare rope "next please!" med en gang man lukter at det ikke går veien. I tillegg så ville det krevd enormt mye tid og ressurser om man var oppsatt på å grave etter eventuelle skatter hos hver eneste som tok kontakt, man må ha en litt effektiv utsiling. Hadde jeg vært på sjekkern på nett så hadde jeg droppet folk bare de stilte spørsmål med to spørsmålstegn bak og lagde rare smileyer med nese og dobbel munn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 28. mars 2010 #11 Del Skrevet 28. mars 2010 Hadde jeg vært på sjekkern på nett så hadde jeg droppet folk bare de stilte spørsmål med to spørsmålstegn bak og lagde rare smileyer med nese og dobbel munn. Du er ikke alene om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #12 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har brent meg på en del mislykkede internettdater. Tror ikke man er så kresen første ganger man dater noen, men man lærer jo av siden feil, og blir dermed ekstra på vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mars 2010 #13 Del Skrevet 28. mars 2010 Nett sjekking var en opplevelse for meg i hvertfall. Taklet det ikke i det hele tatt, og i løpet året jeg prøvde fikk jeg aldri svar fra damer, annet enn... Du er for stygg, du er for hårete, etc etc, du tror du er etc. Nett universet er det mest overfladiske av det overfladiske, og det passet ikke meg i det hele tatt. Da er det bedre å gjøre det på gamlemåten gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. mars 2010 #14 Del Skrevet 28. mars 2010 Nett sjekking var en opplevelse for meg i hvertfall. Taklet det ikke i det hele tatt, og i løpet året jeg prøvde fikk jeg aldri svar fra damer, annet enn... Du er for stygg, du er for hårete, etc etc, du tror du er etc. Nett universet er det mest overfladiske av det overfladiske, og det passet ikke meg i det hele tatt. Da er det bedre å gjøre det på gamlemåten gitt. Uffda, har virkelig jenter sagt det?! Så utrolig slemt. Tydeligvis at de ikke var noe å samle på da. Er ikke alltid lett for oss jenter heller, jeg har datet noen jeg møtte på nettet og ikke hørt fra de igjen så gidder ikke det der noe mer. Mange feige menn! Og jenter selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. mars 2010 #15 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Enig med Alladin, siler ut folk etterhvert som de viser seg å skrive "feil" ting. Hadde en her om dagen som skrev en melding. Jeg leste den, men rakk ikke svare pga skulle på jobb. Dagen etter hadde han skrevet ganske bittert at "Jeg ser du har lest den, men ikke svart osv". Rett i søpla med han! Gutter det lyser usikkerthet og desperasjon av er turn-of og på nett er det lett å kvitte seg med dem. Og dem som gnåler etter bilder og cam. Jeg har en haug med bilder på bloggen og hundrevis på face, føler de er ute etter nakenbilder e.l om de gnåler etter flere. Og cam har jeg sjeldent mulighet til pga må låne pc da, og det er ekstremt masete å måtte unnskylde det hele tiden. Disse guttene blokkeres raskt. Jeg dropper også svært mange, nærmere 80-90% pga utseende. På nett er jeg mye mer overfladisk enn IRL. Jeg vil ha det beste rett og slett og tillater ikke meg selv å nøye meg med noe mindre bra. Også har det skjedd maaange ganger at profilbildet har vært bra, jeg har vært interessert, men når jeg får Facebooken eller ser flere bilder andre steder mister jeg lysten totalt. Jeg er enig i at det er kynisk, slemt og selvgodt, men det er sannheten. Har dumpet mange på nett den siste tiden, men aldri fortalt at det er pga utseende så klart. Å ha reelt profilbilde er lurest, da liker de jentene som faktisk virker interessert DEG. Nettdating er et kynisk kjøttmarked og jeg syns faktisk synd på mange av guttene der (iom at jentene stiller sterkest) Det er altfor lett å droppe folk pga filleting fordi utvalget er så tilsynelatende stort. Man hopper bare videre til neste profil liksom... Men hva for et mål har du med profilen din da? Er ønske å treffe en partner, å så siler du så hardt og overfladisk? Blir det noen gang noen igjen da? Håper for gudsskyld guttene gjør det samme da. Endret 28. mars 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 1. april 2010 #16 Del Skrevet 1. april 2010 Årsaker til at menn har falt gjennom: - intetsigende meldinger - spørsmål som er for intime - utseende - profilbilder som er tatt på fest - feil aldre - manglende korrektur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 1. april 2010 #17 Del Skrevet 1. april 2010 Kan si for min del iallefall, at jeg ikke "dumper" folk noe raskere på internett enn i virkeligheten. Om en person jeg ikke finner tiltrekkende prøver å sjekke meg opp, enten det er på nett eller IRL, så trekker jeg meg da unna så fort jeg kan (uten å være altfor uhøflig, selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå