¤Pernille¤ Skrevet 24. mars 2010 #21 Skrevet 24. mars 2010 Jeg spør likevel, hvordan vet du at det var bremsespor? Var det såpass tydelig? Hvis du ser etter har du fått flere svar på hva du kan gjøre
Anjah Skrevet 24. mars 2010 #22 Skrevet 24. mars 2010 Det er sikkert ikke verre enn at hun har vært litt dårlig i magen. Og kanskje det ligger igjen litt kjipe rester rett på innsiden av endetarmsåpningen hennes. Du skrev jo at du hadde hatt sex med henne 2 kvelder på rappen. Vent noen dager ekstra før du forsøker igjen. Hvis det fremdeles lukter, så er det vel bare å si i fra? Ta en humoristisk vri, men legg litt vekt på at det var turn-off for deg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #23 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er en über-renslig jente som dusjer minst en gang om dagen, hater vonde lukter, alltid har rene klær, bruker gode kremer, er veldig feminin... Har opplevd å kjenne vond lukt fra meg selv, og fått nærmest "sjokk". I ettertid har jeg skjønt at det har sammenheng med sopp (veldig vanlig - de fleste kvinner har hatt det en gang eller fler gjennom livet) og sårhet. Hard mage, sykdom/nedsatt immunforsvar osv kan gjøre slimhinnene såre. Nærmest gjøre området der bak litt betent. Stusselig, men shit happens. Sannsynligvis går dette over. Klarer du å tenke fornuftig og klinisk rundt dette, så forsvinner kanskje opphengtheten i denne luktopplevelsen. tenk litt humoristisk på det; du lukter vel ikke til enhver tid blomster og fioler du heller. Og betennelse eller virus/ plager osv kan vi alle oppleve Håper det ærner sæ! ;-) Også vakre, feminine, godluktende jenter opplever kjipe ting på underlivsfronten. Såh!!
Gjest -Taxidriver- Skrevet 24. mars 2010 #25 Skrevet 24. mars 2010 Har opplevd det samme. Det du bør gjøre er å vaske analen godt med edikkvann. Det pleier å hjelpe på dårlig lukt. Hvis ikke kan du ta kina-trikset, ta litt tigerbalsam under nesen. Det pleier å være god knall!!
Tor Divel Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #26 Skrevet 24. mars 2010 Jeg spør likevel, hvordan vet du at det var bremsespor? Var det såpass tydelig? Hvis du ser etter har du fått flere svar på hva du kan gjøre I den grad man kan være 100% sikker på noe så er jeg det på at dette var duft av bremsespor. I min nese er der stor forskjell på fiselukt og lukt av bæsj! Mere direkte kan det vel ikke sies? :-) Uansett; jeg er ikke så opptatt av akkurat dette. Jo, der har kommet noen råd, og jeg skal forsøke å klamre meg til noen av dem. Det går seg vel til etterhvert. Jeg elsker jo denne jenta over alt i verden, og vil ikke at noe slikt skal ødelegge noe som helst. Av og til rår man bare ikke med slike ting samme pokker! Det sitter mellom ørene.
Siiw Skrevet 24. mars 2010 #27 Skrevet 24. mars 2010 Hmm - Du kan jo åpne vinduet på soverommet om du har mulighet?? - sånn at du merker at det lukter 'friskt' så om noe sånt skulle skje igjen så kanskje demper litt? . Og dere kan jo ta neste akt i dusjen, om det hjelper vet jeg ikke:p . Ellers får du bare prate med henne om det
Gjest gjest - kvinne Skrevet 25. mars 2010 #28 Skrevet 25. mars 2010 Ta en dusj sammen, hjelper det ikke så si ifra til henne. Snakk om deg og prøv å se det komiske i det. Litt bæsje lukt har ikke tatt liv av noen...jeg kan tenke på en hel del som ville vært værre... :-) Turn off er det, men du vil nok glemme det snart.
Gjest gjest - mann Skrevet 25. mars 2010 #29 Skrevet 25. mars 2010 TS - dette problemet er jo egentlig ditt, altså det sitter mellom øra dine. Du har opplevd din kvinne som turn-off to ganger på rad og er redd du ikke skal ha lyst på henne igjen. Tror du må jobbe med deg selv (forutsatt at problemet med vond lukt ikke vedvarer). Dersom du er nødt til å si nei til henne en periode nå, er jo det beste at du er ærlig om hvorfor, hvis ikke vil jo hun tenke sitt om din unormale oppførsel. Når det gjelder hennes luktproblem kan jo det som noen er sa skyldes feks sopp, og da er det joe fint for henne om hun får vite det? Er det ellers noe som har skjedd i hennes(deres liv det siste som kunne ha medført en annen oppførsel fra hennes side, f.eks. at hun evt. har sluttet å vaske seg?
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2010 #30 Skrevet 25. mars 2010 Bremsespor er spor etter bæsj i trusa. Rumpelukt fra rumpa skyldes enten dårlig mage eller promp. Rett og slett.
Tor Divel Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #31 Skrevet 25. mars 2010 Bremsespor er spor etter bæsj i trusa. Rumpelukt fra rumpa skyldes enten dårlig mage eller promp. Rett og slett. Eller; rester etter forrige toalettbesøk, som jeg, kanskje helt feilaktig, kalte for bremsespor. Du har helt rett; "Bremsespor er spor etter bæsj i trusa". Så har vi avklart det. Kanskje vi kan være enige om at dette må ha vært det som forårsaker bremsespor i trusa? Det har ikke vært noen spesielle hendelser eller problemer, som jeg har kjennskap til, og som kan ha avstedkommet dårligere renhold der bak hos henne. Det er ikke lett å gi noe råd, og det forstår jeg. Må vel bare jobbe med å få dette ut av hodet rett og slett.
Becka Skrevet 26. mars 2010 #32 Skrevet 26. mars 2010 Godt å vite at man ikke burde bli tatt bakfra når man nettopp har vært på 2`ern. Men rart du aldri har merket noe til dette før da, det skal sies. Men alt må jo ha en første gang. Vet du, jeg forstår deg veldig godt. Det er fælt, og jeg føler stor sympati for din kone. Jeg har hadde følt meg fryktelig skamfull om min mann/kjæreste hadde tenkt og plagdes av noe slikt, uten at jeg visste no om det. På en annen side, hvordan forteller man slike ting? Uff, nei jeg forstår deg. Også fordi jeg er ekstrem på lukt selv. Jeg får turn off bare av svette lukt, ( ikke for evig og alltid da, men der og da ), så jeg kan bare tenke meg hvordan jeg hadde reagert på dette. Men, vi er alle mennesker. Det kan skje den beste. Jeg tror kanskje det beste er å snakke med henne. Da kan dere kanskje bagatellisere det i sammen, og hvem vet, til slutt le av det. Hun vil nok føle seg forlegen med en gang, kanskje bli sint/trist, det kommer an på hvilken person hun er, men dere er mann og kone, jeg er sikker på at det ordner seg. Du trenger kanskje ikke plumpe ut med det, men kanskje begynne å snakke litt om sex, og etterhvert komme inn på lukter.. Du kan for.eks spørre om hun noen gang har opplevd noe med deg som hun fant ekkelt e.l. Om hun har det, så er det jo perfekt! Hehe... Lykke til uansett. Håper du får tilbake sexlysten før eller siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå