Gå til innhold

Rumpelukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble anbefalt dette forumet av en bekjent. Mente at jeg kanskje kunne få noen ok svar her.

Litt vanskelig sak dette synes jeg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Har vært gift i ganske mange år, og kona og jeg har det veldig fint i lag. Oppturer og nedturer slik som det er for alle, men i det store og det hele vil jeg si at vi har det veldig bra. På det seksuelle plan har ting også fungert godt.

For noen dager siden så skjedde det noe som virkelig har satt sine spor hos meg. Jeg skulle ta henne bakfra da det plutselig steg en fryktelig lukt opp i nesen. Jeg snakker om skikkelig rumpelukt (besjelukt). Har aldri følt at noe ved min kone har vært motbydelig, men dette var akkurat det. Jeg hadde ikke mulighet til å fortsette. Ble helt satt ut.

Hun var godt tilfredsstilt så jeg kom meg unna situasjonen ganske greit.

Så opplevde jeg det samme igår kveld.

Hun har alltid vært så renslig og delikat, og dette har jeg aldri opplevd før.

Føler det slik at selv om jeg får tatt det opp med henne, og at hun ikke lar det skje en gang til så vet jeg ikke om jeg klarer å elske med henne igjen. Ser helt skrekkelig ut å skrive noe slikt, men det er slik jeg føler det.

Hva søren skal jeg gjøre for å komme over dette?

Klarer ikke tanken på å elske med henne i kveld, og har snev av panikk for hva jeg skal gjøre for å komme meg unna. Sånn kan det jo ikke fortsette å være!

Håper dere kan gi meg noen råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært gift mange år og dette er første gang det skjer?

Kan jo bare være at hun var litt dårlig i magen akkurat da, var litt løs eller har spist noe mystisk som gir sure avgasser, hehe. Selv om man er renslig som bare det, vasker utenpå og inni, så kan man ikke kontrollere hva som skjer litt lengre opp i tarmsystemet.

Helt ærlig så mener jeg det er en risiko du må ta når du stapper pikken inn der, spesielt hvis du gjør det i tide og utide. Jeg - og de fleste kvinner - vil foretrekke analsex når vi er fine i magen, har fått tømt oss helt en stund før og ikke er alkoholpåvirket osv. Men etter hvert som man blir trygg på en partner så slapper man mer av på det området, det er ikke så farlig lengre om "ulykken" skjer. Vi stoler på at dere er klar over risikoen og at dere ikke blir avtent eller mindre glad i oss om det skulle komme lukt eller bli skittent.

Jeg synes faktisk du er litt barnslig, jeg har også hatt et uhell to ganger (og begge gangene hadde jeg vasket godt først). Den ene gangen luktet jeg det til og med selv, og det var ganske så traumatisk for meg da det var første gang det hadde skjedd i mitt liv OG første gang jeg hadde analsex med han jeg var forelsket i. Men han tok det kjempefint, og det er det en mann skal gjøre. Om rumpelukt er såpass kvalmende og avtennede for deg så bør du kanskje revurdere å ha analsex i det hele tatt.

Skrevet

Kan jo bare være at hun var litt dårlig i magen akkurat da, var litt løs eller har spist noe mystisk som gir sure avgasser, hehe. Selv om man er renslig som bare det, vasker utenpå og inni, så kan man ikke kontrollere hva som skjer litt lengre opp i tarmsystemet.

Helt ærlig så mener jeg det er en risiko du må ta når du stapper pikken inn der, spesielt hvis du gjør det i tide og utide. Jeg - og de fleste kvinner - vil foretrekke analsex når vi er fine i magen, har fått tømt oss helt en stund før og ikke er alkoholpåvirket osv. Men etter hvert som man blir trygg på en partner så slapper man mer av på det området, det er ikke så farlig lengre om "ulykken" skjer. Vi stoler på at dere er klar over risikoen og at dere ikke blir avtent eller mindre glad i oss om det skulle komme lukt eller bli skittent.

Jeg synes faktisk du er litt barnslig, jeg har også hatt et uhell to ganger (og begge gangene hadde jeg vasket godt først). Den ene gangen luktet jeg det til og med selv, og det var ganske så traumatisk for meg da det var første gang det hadde skjedd i mitt liv OG første gang jeg hadde analsex med han jeg var forelsket i. Men han tok det kjempefint, og det er det en mann skal gjøre. Om rumpelukt er såpass kvalmende og avtennede for deg så bør du kanskje revurdere å ha analsex i det hele tatt.

Eg ser ikkje heilt kor han skreiv at det var snakk om analsex? eg fekk inntrykker at det bare var doggy....

har ikkje noen tips om korleis du kan ta det opp og kva du skal sei, men ikkje ta det opp i senga eller i ein seksuell setting!

Skrevet

Det stod vel ikke at det var under analsex?

Gjest KateW
Skrevet

Jeg tolket heller ikke som analsex, men som doggy. Du er helt sikker på at hun ikke prompet? En smyger kan tidvis lirke seg ut om man vil eller ikke, spesielt når man står i en litt utsatt posisjon....

Skrevet

Hei,

Det var ikke snakk om analsex.

Det å ta bakfra kan jo skje i ener'n også.

Greit om du synes at jeg er barnslig, men det hjelper liksom ikke meg i det hele tatt. Skjønner?

Jeg VIL ikke reagere som jeg gjør! Jeg ønsker å glemme det hele!

Vil at alt skal være som før.

Det er det ikke da. Samme hva jeg gjør så går ikke tanken på dette bort.

Jeg har ikke noen problemer i det hele tatt med vanlig, ren rumpelukt.

Det jeg forsøker å beskrive var noe helt annet. Kan best beskrives som bæsjelukt.

Jeg er helt sikker på at hun vil gjøre alt for at dette ikke skal skje igjen når/hvis jeg konfronterer henne med det.

Mitt problem er tanken tilbake på det jeg opplevde.

Sikkert ikke lett å gi noe godt svar til meg. Jeg forstår såpass.

Skrevet

Jeg leser ingenting om analsex, så jeg velger å tolke det slik at hun feis litt mens hun ble tatt bakfra/doggystyle.. Du skriver at dere har vært gift i mange år. En vanlig "bivirkning" av å eldes er jo at man blir slappere både her og der. Noen kan få vansker med inkontinens og ufrivillig luftutslipp som følge av slappere bekkenbunn. Hvor gammel er kona di? I overgangsalderen? Grøss og gru, jeg ville syntes dette ville være grusomt selv om det var med en mann jeg virkelig kjente og stolte på.. Og jeg ville også reagert viss det var en mann som var "uheldig" mens vi hadde sex.Det ville vært den ultimate turn off :sukk: Har ingen råd. Dritkjip problemstilling..

Skrevet

Hvis en alder av 35 medfører at vi er tilårskomne så er vi det, men vi føler oss rimelig unge enda :-)

Altså, det var ingen fis, bare for å ha det helt klart.

Må vel bare ta det opp, og så håpe på det beste. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal få tilbake lysten.

Skrevet

Tror du må forberede deg på at hun mister lysten på deg også.

Det var nok en fis, rett og slett. Verre ting har skjedd. Om det var noe mer burde du jo ha sett det, siden du tok henne bakfra og strengt tatt hadde klar utsikt.

Enig med hun over her. Om mannen min gjennom flere år ikke hadde tålt noe sånt og mistet all lyst på meg - så kunne det like gjerne vært det samme. Jeg hadde aldri kunne klart å slappe av og nyte sexen med en sånn kar uansett.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Hvis en alder av 35 medfører at vi er tilårskomne så er vi det, men vi føler oss rimelig unge enda :-)

35 år er ungt - både i sexlivet og i arbeidslivet og i generelle livet. Bare så det er klart.

Hvis det gjentar seg så må det tas opp med henne.

Skrevet

Ikke ta det opp før det viser seg å bli et vedvarende problem....dere har vært gift i flere år og dette har skjedd en gang...

Skrevet

2 ganger har det skjedd. Med en dags mellomrom.

Kanskje du har rett i at jeg bør avvente for å se om det skjer på nytt før jeg evt. tar det opp.

Nok en gang; en fis var det ikke! Jeg er oppegående nok til å kunne si det helt bestemt.

Tanken som slo meg var at her var det ikke gjort ordentlig rent. Samtidig så stemmer det ikke med slik hun er.

Egentlig så er det heller ikke det som er problemet.

Problemet er å bli kvitt følelsen jeg fikk, og det den resulterte i.

Det er dette som rir meg som en mare, og ødelegger en masse!

Jeg vil ikke at det skal være slik, og har ikke høye tanker om meg selv som har et problem med dette. Men hva hjelper det??

Gjest Marlo
Skrevet

Det kan ikke väre en slik...hva heter det...er helt blank jeg, men en slik tilstand om jeg kan kalle det for det som gjör at det lekker ut tarmgass på en måte.

irriterer meg over at jeg ikke husker hva det heter, da jeg har lest om det flere ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du må bare la dette ligge for en stund og fokusere på andre ting enn sex. Du kan jo vente noen dager eller en uke før dere har sex igjen. Og innen den tid er det kanskje delvis glemt.

Det kan jo hende hun har gjort forandringer i rengjøringsrutinene sine, hvem vet? Dersom lukten fortsetter å være der, bør du ta det opp med henne. Påpek at du bestandig har syntes hun har luktet rent og deilig, men ikke like godt de siste par gangene, og lurer på om det er noe som ikke er helt i orden.

Skrevet (endret)

Uff, jeg kan virkelig ikke se for meg å bli satt i en situasjon hvor min mann over flere år sier at han ikke kan elske med meg mer på grunn av en lukt bakfra... Hvordan hadde du følt det hvis det var hun som sa det om deg? Ville du ikke følt det litt håpløst?

Det kunne jo vært så utrolig mye verre! Kan du ikke bare tenke på det? Kanskje følelsen går over da?

:)

Endret av ¤Pernille¤
Skrevet

Altså, det var ingen fis, bare for å ha det helt klart.

Må vel bare ta det opp, og så håpe på det beste. Skjønner bare ikke hvordan jeg skal få tilbake lysten.

He he, ok. Du har hvertfall min forståelse. Jeg har selv erfart at lysten ikke er like lett å kontrollere med fornuftige tanker, så overse "skjerp deg" innleggene. Du har nå pga opplevelsene de siste dagene fått et problem med at lysten forsvant. Og det er et reelt problem. Vil bare si at jeg har opplevd noe lignende. Var sammen med en fyr som luktet grusomt fra penis. Jeg forstod det skyldtes trang forhud, og tok det opp med han, noe som resulterte i at han skulle få fikse problemet kirurgisk. Men for meg var lysten død. Klarte ikke å tenke på sex med han uten at vemmelsesfølelsen trengte seg på. Jeg kan da tilføye at han ikke respekterte at jeg ikke ønsket sex i påvente av operasjonen, men han trengte seg på med den illeluktende penisen. Trenger jeg si det ble slutt rimelig kjapt? Håper det ordner seg for dere. Og alle dere som tilfeldigvis skulle lese dette: ALDRI ta for lett på hygienen!

Skrevet

Bare litt nysgjerrig, siden TS er så bestemt på at det ikke var en fis. Hvis du tar henne bakfra ser du jo om det er noe synlig der bak. Om du ikke ser noe, men det lukter, og det ikke er en fis, hva er det da?? Hva er lukt som kommer fra rompa om det ikke er fis? :klø:

Skrevet

Veldig enig... Fiser kan være helt lydløse, og man trenger jo ikke "føle" dem heller.

Skrevet

Bare litt nysgjerrig, siden TS er så bestemt på at det ikke var en fis. Hvis du tar henne bakfra ser du jo om det er noe synlig der bak. Om du ikke ser noe, men det lukter, og det ikke er en fis, hva er det da?? Hva er lukt som kommer fra rompa om det ikke er fis? :klø:

Svaret på akkurat det er vel rimelig enkelt; det var "bremsespor" etter forrige toalettbesøk.

Altså ikke en fis. Jeg splittet ikke baken for å se hva som var der.

Nå er det mange som henger seg totalt opp i hva dette kan ha vært. Vel, det er egentlig ikke det som er problemet for meg. Det er ikke det jeg spør etter råd for.

Mitt problem er at jeg har opplevd dette med min kjære, og jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt disse tankene som fører til at jeg har mistet lysten på sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...