Gå til innhold

Nuith skal bli sexy!

Nuith

Anbefalte innlegg

Heihei, jeg har ikke vært et spesielt aktivt kg-medlem så om du ikke kjenner igjen meg så er det helt forståelig, om du ønsker å følge med i trenings/slankedagboken min her så må du gjerne gjøre det uansett, all tilbakemelding er flott og dersom noen vil være med og "konkurrere" om vekttap eller treningstimer eller hva som helst, hadde det vært flott!

Litt om meg; jeg er 27 år, for øyeblikket arbeidsledig, med samboer og en nydelig katt. Har "alltid" vært overvektig, da jeg var baby måtte jeg ha spesial-bleier fordi lårene mine var for tykke til vanlige bleier, og hele oppveksten veide jeg 10-20% mer enn mine jevnaldrende. Må dessverre skylde på oppdragelsen der, med cola til hverdags og potetgull/sjokolade 3-4 ganger i uka.

På det meste var jeg oppe i 74 kg for en 6-7 år siden, noe som er rimelig mye med tanke på at jeg er 156cm høy... For øyeblikket veier jeg 59kg og har såvidt bikket ned på en normalvektig BMI, men målet er 50-52kg.

Trener en form for kampsport (lite miljø, så vil ikke spesifisere hvilken) 2-3 ganger i uka, samt prøver å være aktiv også ellers, men det kan være vanskelig til tider... så en dagbok så MÅ føres kan kanskje hjelpe på motivasjonen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til Nuith! Jeg har også startet en treningsdagbok her i dag :)

Kampsport er gøy, jeg drev også med det før. Mange år siden nå, har litt lyst til å begynne igjen men vet ikke om jeg tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, første innlegg! Forrige helg var en utskeielse av det (heldigvis) relativt uvanlige slaget, da samboeren min skulle ha gutta over på besøk og selvfølgelig måtte de oppvartes skikkelig... så hjemmelagd pizza, potetgull og en diger sjokoladekake. Vekten min har vært fullstendig stillestående i flere måneder og selv ikke dette kalaset klarte å gi negativt utslag, tror jeg trenger en skikkelig kick-start for å få til noe vektnedgang igjen. Dessverre, for normalt spiser vi relativt sunt og trener jevnlig, skulle ønske det var nok til å nå drømmevekten :/

Startdag:

Mandag 22.03.2010

Trent: 1 time kampsport.

Frokost: 1 kaffekopp müsli.

Lunch: pizza-rester fra søndagen.

Kveldsmat: 2 skiver ristet grovt brød, 2 egg, ca 1 ts smør.

Mellommåltider: 2 appelsiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Nuith! Jeg har også startet en treningsdagbok her i dag :)

Kampsport er gøy, jeg drev også med det før. Mange år siden nå, har litt lyst til å begynne igjen men vet ikke om jeg tør...

Takktakk Marshmallow (fristende navn!) og lykke til til deg også! :D

Ser ut som om vi har omtrent samme mål (-10 kg) så tror jeg skal holde et øye med dagboken din så jeg har noen å "konkurrere" med ;)

Har aldri drevet med kampsport før, begynte nå i år, men så langt er det utrolig morsomt (og veldig tungt for beinmusklene)! Vil absolutt anbefale deg å starte igjen hvis du er glad i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag:

Trent: nei (støl etter mandagen + hadde eksamen)

Frokost: et pizzastykke (ehm)

Lunch: spansk rett bestående av chorizopølse, løk, egg, masse erter og ristet grovbrød

Kveldsmat: 1 brødskive med eggerøre, litt stekte erter og en skive kokt skinke

Mellommåltider: 2 kopper müsli og en appelsin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag:

Trent: 1 time kampsport + gått til/fra jobbintervju, tilsammen 90 min

Frokost: Lettyoghurt med müsli

Lunch: Hjemmelagd fiskesuppe

Kveldsmat: Litt mer fiskesuppe

Mellommåltider: en appelsin og en kopp müsli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...