Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mars 2010 #1 Skrevet 22. mars 2010 Hei:) Jeg er ikke gravid heller ikke planer om å bli det nå men lurer litt på hvordan magen min blir etter fødsel engang i framtiden. Ryggen min er smal og går mye inn i midja. Magen er defor rimelig flat og liten. Har hørt at på jenter med liten milje går gravidmagen mer utover i kuleform og kulemager ikke blir særlig fine etterpå (mer løs hud osv.) Det høres kanskje overfladisk ut men har ikke lyst å ha mye løs hud liggende rundt milja som sikkert er umulig å stramme opp. Bare for å ha det sagt så kommer jeg helt sikkert ikke til å føle når jeg først har fått et kjært barn, men man er jo merka for all framtid..
Bestee Skrevet 22. mars 2010 #2 Skrevet 22. mars 2010 Jeg har aldri hørt at det er noen sammenheng mellom kroppsfasong og hvordan man blir seende ut etter et svangerskap. Det har nok heller med huden og musklene sin individuelle evne til trekke seg sammen igjen. Magen vil uasett bli litt slappere på de fleste, men ingen kan vite akkurat hvordan man vil bli seende ut. Hard trening vil nok rette på en god del uansett..
Lykkelitenen Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Har aldri hørt det om kroppsfasonger, men jeg ser at man blir litt bekymra over egen hud og kropp etterpå. Jada, fødsel er naturlig og de fleste kvinner vil endre seg, men jeg skjønner frykten din Når du en gang blir gravid, så sørg for å smøre huden godt, finnes et veldig stort utvalg i kremer og oljer som skal holde huden myk, smidig og hjelpe mot dannelsen av strekkmerker (mama mio har egne serier for dette, skin doctor har også en oppstrammende krem som jeg vet mange gravide har skytt over, l'occitane har også gode kremer og oljer til hud som kan egne seg.) Og så klart, å trene hjelper også. Her sier det seg selv at de fleste må legge om trenningsrutinenen når de blir gravide, men man bør ikke kutte trening helt. Litt er bra for både mor og barn Kos deg gjennom graviditeten og kos deg med den nyfødte og ikke stress. ta tiden til hjelp, så skal du se at din smekre kropp holder seg smekker, når den tid kommer
addict Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er veldig bred over ryggen og har ikke sånn kjempemarkert midje. Likevel har jeg ordentlig kulemage nå i uke 27. Den er helt rund, og vises godt. Ligger litt over gjennomsnittet på symfyse-målene, fordi livmora ligger lengre opp enn "vanlig". Har derimot ikke et eneste strekkmerke enda. Mulig det kommer, men hittil så har det gått bra! Det er viktig å drikke masse masse vann for å "smøre" kroppen innvendig. Mye vann = mer elastikk i huden, og den vil bli flinkere til å tilpasse seg
Gjest Catwoman Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg kan komme tilbake å fortelle deg om noen måneder Jeg har til vanlig veldig smal midje og har ingen mage - selv om jeg ikke er spedbygd sånn ellers, det er bare ingenting som samler seg i midjen og på magen. Er nå gravid i uke 30 og kan fortsatt glatt skjule at jeg er gravid hvis jeg ikke vil at noen skal se det. Jeg har fått litt ekstra stort sett alle andre steder på kroppen, men magen er ganske liten. Og jeg ligger midt på gjennomsnittet på symfyse-målet. Og jeg kjenner andre med smal midje som har fine stramme mager etter å ha født barn, selv synes de sikkert ikke magen dems er akkurat slik den var, men det er ihvertfall ikke masse løs hud
Gjest imli Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Eg har og veldig smal midje og svai rygg, flat mage. Er ikkje særleg spinkel altså, fettet mitt likar seg berre betre på rumpe og lår Uansett - etter to svangerskap har eg like flat mage som før, og null "laushud".
Arielle Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Det har ingen sammenheng. Snakker for både meg selv og andre venninner som er smale i overkroppen. Jeg er smal i overkroppen (bruker str XS i jumpre) har veldig markert midje (nesten litt for mye av det gode), og den var lik etter fødsel. Hadde veldig kulemage under graviditet. Signerer Imli: fettet liker seg på rompe og lår her også
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Det var betryggende å lese. Takk Krysser fingrene for å få beholde magen og mijda når den tid kommer..
Bing Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Jeg er også smal, høy og tynn. Magen er flat også etter svangerskapet, men kan dessverre ikke skryte på meg noe vaskebrett lenger Så noe slappere mage må du nok regne med, i hvert fall de første månedene etter fødsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå