Gå til innhold

finne igjen en jeg danset med

Pokahonta

Anbefalte innlegg

Hei, jeg traff en fyr ute i Lillehammer ihelgen.. Hvis dere kjenner en fyr som sutret over at vi mistet hverandre rundt tre tiden, før vi fikk gitt hverandre nummeret.. Kan dere ikke gi lyd :)

Har prøvd google, fb og sånn, men kan bare fornavn. Gir ikke så mye å gå etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hei, jeg traff en fyr ute i Lillehammer ihelgen.. Hvis dere kjenner en fyr som sutret over at vi mistet hverandre rundt tre tiden, før vi fikk gitt hverandre nummeret.. Kan dere ikke gi lyd :)

Har prøvd google, fb og sånn, men kan bare fornavn. Gir ikke så mye å gå etter!

Hm! I lillehammer! da kan du bare dra ut igjen på byen til helga igjen - du treffer han garantert! med mindre han er student og reiser hjem til påsken!

Såfall, litt beskrivelse av duden og jeg kjenner han garantert:P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm! I lillehammer! da kan du bare dra ut igjen på byen til helga igjen - du treffer han garantert! med mindre han er student og reiser hjem til påsken!

Såfall, litt beskrivelse av duden og jeg kjenner han garantert:P hehe!

Det var du som var så snill og sendte meg pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg håper bare det ikke er min eks du dansa med *grøss* Han er ikke verdt å lete etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vil ikke ødelegge håpet for deg, men komme med litt realitet...

Det var Birken i helgen: Byen stappfull av menn (og kvinner også forsåvidt) som kun oppholder seg i den byen denne ene kvelden/natten i året...

Dersom han derimot var lillhamring, soldat eller døl så er håpet i allefall litt større... Bare prøve lykken neste helg da:-)

Var han lillhamring kan jo en annonse i byavisa evt GD være et alternativ.

(Ps; dersom han gikk Birken (så vil jeg tro at han kanskje fortalte dette) og du vet ca alder får du sette deg ned å lese resultatlistene for aktuelle klasser. Så er det bare å ta telefonen fatt å ringe alle med samme navn;-) )

Ellers oppholder det seg jo endel menn både på høgskolen og Jørstadmoen- et sted å begynne dersom han sa noe om hva han drev med...

Endret av Reveal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vil ikke ødelegge håpet for deg, men komme med litt realitet...

Det var Birken i helgen: Byen stappfull av menn (og kvinner også forsåvidt) som kun oppholder seg i den byen denne ene kvelden/natten i året...

Dersom han derimot var lillhamring, soldat eller døl så er håpet i allefall litt større... Bare prøve lykken neste helg da:-)

Var han lillhamring kan jo en annonse i byavisa evt GD være et alternativ.

(Ps; dersom han gikk Birken (så vil jeg tro at han kanskje fortalte dette) og du vet ca alder får du sette deg ned å lese resultatlistene for aktuelle klasser. Så er det bare å ta telefonen fatt å ringe alle med samme navn;-) )

Ellers oppholder det seg jo endel menn både på høgskolen og Jørstadmoen- et sted å begynne dersom han sa noe om hva han drev med...

Så fine dere er som prøver å hjelpe! Takk!

Det er ikke verdens undergang, bare var litt lei meg når jeg mistet han, for der var god kjemi, og slikt merker man raskt. Uansett, lost and gone..

Jeg har prøvd div fora, men fyren er ikke på verken gule sider eller fb. Jeg pleier å være flink til å spore opp slikt.. Han er innflytter til Lillehammer og jeg bor der ikke til vanlig (var der for birken) så det er litt skudd i blinde uansett :) Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...