Gå til innhold

Når jeg blir gravid, tar jeg keisersnitt - pronto!

Snasen

Anbefalte innlegg

Apropo genetikk. Når du sier det kommer an på det:

Min mor har født to, min tante har født to. Tante er sylslank, mamma er slank.

I følge din definisjon da, så vil jeg bli slank (genetikk, remember?).

Du sier i mot deg selv i avsnittet under, da du plutselig mener man ikke kan vite hvordan kroppen kan bli etter fødsel. :klø:

Hva skjedde med genetikken?

Din tante på farssiden eller morssiden? Genetikken kan ofte spille deg et puss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din tante på farssiden eller morssiden? Genetikken kan ofte spille deg et puss.

Farssiden selvsagt, :)

Så for min del veier det på to sider. jammen meg er jeg født under en lykkestjerne. :smilbla:

Jøss.. kan gentikken spille meg (og sikkert BARE meg) et puss?

Si det rett ut din slemme heks, du vil og tror jeg blir feit du!!! :cry3:

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Apropo genetikk. Når du sier det kommer an på det:

Min mor har født to, min tante har født to. Tante er sylslank, mamma er slank.

I følge din definisjon da, så vil jeg bli slank (genetikk, remember?).

Du sier i mot deg selv i avsnittet under, da du plutselig mener man ikke kan vite hvordan kroppen kan bli etter fødsel. :klø:

Hva skjedde med genetikken?

Joda, den er der den. Mamma har super kropp, men derimot tante...hadde jo håpet det skulle gå i min favør, men gjorde da ikke det da jeg arvet tantes gener på det området. Ltent hos min mor, utslag hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg trodde da folk hadde antenner nok til å "ta den"... Jeeesus...

Men hvorfor spøke med at du skal lure jordmor/leger med at du har angst angående hjerteproblemer, når du senere i tråden påstår hardnakket at angsten er reel?

Tror du skjønner at du ikke har så mye å stille opp med. I startinnlegget understreker du til og med at hovedgrunnen til at du vil ha KS er frykten for ødelagt underliv.. Jeg føler ikke at fødselsangsten du snakker om kommer så godt fram..

Endret av Bestee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farssiden selvsagt, :)

Så for min del veier det på to sider. jammen meg er jeg født under en lykkestjerne. :smilbla:

Jøss.. kan gentikken spille meg (og sikkert BARE meg) et puss?

Si det rett ut din slemme heks, du vil og tror jeg blir feit du!!! :cry3:

Neida, jeg regner med du er slank, og oddsene dine for å kunne komme i form igjen etter fødsel er bra. Om du har, og akter å opprettholde, et aktivt og sunt liv etter at barnet har kommet, har du nok lite å bekymre deg for. Selv har jeg født fire barn, og det synes knapt.

Helt OT; Mulig du synes det er kjempemoro å klappe KG-brukerne mothårs, men du fremstår som en oppkjeftig og umoden liten fjortis i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg håper virkelig at du aldri får barn....du er så umoden som det går an å være....fjortis!

Hadde vært morsomt at ditt underliv ble slarkete alikevel av all den sexen du tydelig får......men husk prevensjon ;)

Kanskje du burde flytte deg til hollywood å være en av de norske hollywood fruene.....for når dem blir "slarkete" fikser dem det med botox eller kirurgisk angrep :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor spøke med at du skal lure jordmor/leger med at du har angst angående hjerteproblemer, når du senere i tråden påstår hardnakket at angsten er reel?

Tror du skjønner at du ikke har så mye å stille opp med. I startinnlegget understreker du til og med at hovedgrunnen til at du vil ha KS er frykten for ødelagt underliv.. Jeg føler ikke at fødselsangsten du snakker om kommer så godt fram..

Altså, du er tvilsomt den som skal behandle min søknad om keisersnitt, når den tid kommer, så hvorfor skal jeg bruke så mye tid på å forsvare noe jeg vet stemmer? :klø:

Jeg føler at både angst for å føde, og for å få et herpet underliv er relativt like ille for meg. At det ikke ahr kommet tydelig nok frem for deg, vel... det er meget, meget synd. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OT; Mulig du synes det er kjempemoro å klappe KG-brukerne mothårs, men du fremstår som en oppkjeftig og umoden liten fjortis i samme slengen.

Jaja... Det får nå så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at du aldri får barn....du er så umoden som det går an å være....fjortis!

Hadde vært morsomt at ditt underliv ble slarkete alikevel av all den sexen du tydelig får......men husk prevensjon ;)

Kanskje du burde flytte deg til hollywood å være en av de norske hollywood fruene.....for når dem blir "slarkete" fikser dem det med botox eller kirurgisk angrep :skratte:

TAKK! Jeg mener det. :) Jeg tar det som et stooort kompliment å bli kalt fjortiss. Det betyr for meg at jeg bevarer barnet i meg, i motsetning til en god del skrukketroll i denne tråden her.

Og jeg syns virkelig ikke det er så veldig eksemplarisk og prøve å mobbe en bruker, kalle opp en bruker, et cetera, og virkelig tro at man hadde vært en så innmari mye bedre mor selv.

Rart at folk ikke evner å se seg selv oppi det hele... Trist. Skikkelig trist, men jeg er ikke messias, og skal heller ikke redde verden (i dette tilfellet enkelte KG-brukere).

Og ps: Gidd, og evn å lese gjennom den slitte hollywood kommentaren andre har dratt før deg. Den er så oppbrukt. Når det er sagt har jeg absolutt kapital til å gjøre slikt, men om det skjer vil tiden vise. Botox vil neppe være nødvendig vennen (trolig ikke noe annet heller - hvis ikke du mente at man skal ha botox i magen da). :sexy:

Endret av Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjennar eg blir litt provosert no. Å føde er ein naturleg ting som me er skapt for å gjere. Eg har fødd to born vaginalt, og angrar ikkje på det. Til trots eit slakkare underliv.

Som fleir skriv. Lukke til vidare med å få det innvilga på det grunnlaget då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til det vet jeg selv at jeg er redd for å føde, men allikevel vil jeg poengtere at jeg i hovedsak tar keisersnitt pga underlivet mitt.

Jeg er ikke kvalifisert til å behandle din søknad nei, men med utsagn som det du har kommet med over her sier det seg vel egentlig selv at du ikke vil få innvilget KS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Der sa du det jenta mi... :)

Ja, det gjorde eg. Men det er berre sånn det er. Du skriv at fleir born fødast keiserleg kvar dag. Det du ikkje tenker på er at keisersnitt er eit kirirgisk inngrep, og det er sjølvklart større mogligheit for at det går galen. Det beste for bornet er sjøvklart ein naturleg fødsel. Du klarer ikkje å sjå det, og då håpar eg det er leng til du blir gravid. Umodenheit, vil eg kalla det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang. alle disse mødrene du kjenner som har trent masse under graviditeten, spist sunt og alt det der...

Vær forberedt på at kroppen din ikke nødvendigvis er så medgjørlig som du forventer.

Om du er aldri så sprek, og har aldri så godt kosthold på forhånd, så kan du fortsatt få plager som gjør at du ikke KAN trene/bevege deg.

Og du kan få avsmak mot, og lyster på mat du aldri så for deg.

Og plutselig, så så kroppen din helt annerledes ut, og du har en jobb å starte på etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og SPESIELT etter KS kan det gå laaaaang tid før du kan trene igjen! Husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Du er ikke særlig lur om du tror du får KS på dette grunnlaget. Det er veldig strenge regler rundt KS. Dessuten skjer KS som oftest for ungen sin del- IKKE morens.

Men du, OM du fikk vite før du ble gravid, at du ikke kom til å få KS (på dine grunnlag) -ville du alikevel blitt gravid? Tenk på det slik du, hva er viktigst, å få unge, eller å slippe bli slarkete?

Endret av Duracella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kjære TS: jeg var i eksakt samme situasjon som deg da jeg gikk gravid med min første. Jeg var livredd for å revne og å få et ødelagt sexliv, men det er svært, svært tabu å snakke om slikt. Med mindre man har blitt voldtatt eller misbrukt er det "forbudt" å ønske seg KS.

Nå fikk jeg KS til slutt, av andre grunner (for smalt bekken, viste det seg), og det gikk fint. Selvfølgelig ingen "walk in the park", men absolutt overkommelig med rett innstilling.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...