Magenta Skrevet 21. mars 2010 #1 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvilket ord kan man bruke for å si til en gutt at man liker utseende hans? Er jo ikke så macho å få høre at man er "søt" f.eks. Dette avhenger jo sikkert litt av dialekten, men hva sier du? Altså til en gutt, ikke om en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 Man kan vel helt fint si til en gutt at han er søt. Jeg liker søte gutter, det er dem jeg har falt for. Ellers så kan de være pene, kjekke, stilige(gjerne en kombinasjon av utseende og klesstil), veltrente, slanke, ha en lekker bakende, et flott ansikt, fint hår, pene øyne... Sier liksom det som faller meg inn jeg og det har alltid fungert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2010 #3 Del Skrevet 21. mars 2010 Tja, enig med det Strix sier. Kjekk er et ord man kan bruke når man skal gi et kompliment til en gutt. Eller kul og stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 21. mars 2010 #4 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Kommer veldig an på typen og alderen deres. Jeg liker å høre at jeg er kjekk, barsk, mandig - ikke så mye søt, pen og lignende, men det er vel fordi jeg selv mener jeg har et slikt utseende. Så om du skal si det til en slik jentete metro/homolightseksuell fyr så kanskje pen, søt er like greit. Kan bøye meg til å like nydelig også, forresten. Endret 21. mars 2010 av Facepainter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer veldig an på typen og alderen deres. Jeg liker å høre at jeg er kjekk, barsk, mandig - ikke så mye søt, pen og lignende, men det er vel fordi jeg selv mener jeg har et slikt utseende. Så om du skal si det til en slik jentete metro/homolightseksuell fyr så kanskje pen, søt er like greit. Kan bøye meg til å like nydelig også, forresten. Ja, gutter hva liker dere å høre? Jeg har fått høre "ikke kall meg søt, jeg er ikke jente" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 21. mars 2010 #6 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, gutter hva liker dere å høre? Jeg har fått høre "ikke kall meg søt, jeg er ikke jente" Søt er da et fint kompliment. Og ord som kjekk, barsk, tøff, fin, kul, digg er også fine ord. Men om noen sier til meg at jeg er kjekk, så tenker jeg at de mener personligheten min, av en eller annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 22. mars 2010 #7 Del Skrevet 22. mars 2010 Å bli kalt "pen" synes jeg er best. Det er jo helt nøytralt, og pen er pen, rett og slett. "Barsk", "mandig" osv. blir litt mer en morsom ting med mindre man er sinnsykt barsk og mandig. Tenker også på personlighet når noen sier "kjekk" sånn som han over her sier. Man sier det lite i nord-norge og jeg tenker med en gang sørlandet "Det va jo en kjekkE gutt/jente det der" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 22. mars 2010 #8 Del Skrevet 22. mars 2010 Blir glad om eg får komplimanger på utseendet uansett hvordan dere sier det Det eneste komplimentet eg ikkje er så glad i å høre er: Du er så snill. Da tenker eg friendzone på meg , med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 22. mars 2010 #9 Del Skrevet 22. mars 2010 Pleier å kalle han jeg styrer med for sexy, digg, dritdeilig, snop osv.. Kan liksom ikke kalle ham søt, pen passer nok bedre. Men søt er for nusselig for ham føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 22. mars 2010 #10 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan man si "fin"? *undre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 22. mars 2010 #11 Del Skrevet 22. mars 2010 Kan man si "fin"? *undre* Går vel greit det Tenker på personlighet though, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngeliqueW Skrevet 22. mars 2010 #12 Del Skrevet 22. mars 2010 Går vel greit det Tenker på personlighet though, av en eller annen grunn. Skjønner det, men vi jentene pleier å bruke det om utseendet til gutter også; "Å, han er såååå fin". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå