Thess84 Skrevet 21. mars 2010 #1 Del Skrevet 21. mars 2010 Har sittet her å tenkt en del på disse profilene.. Har profil på noen sider, men abonnerer bare på en.. Men allikevel så virker det helt håpløst. Noen tips til hva man skal skrive? Jeg har vel faktisk kun kommet i kontakt med 3 stk som jeg virkelig har likt over ca 2 år. men jeg har alltid endt opp som nr 2.. Han siste likte jeg faktisk alt for godt men jaja vi fikk da snakket ut til slutt.. jeg har bilder og føler da ikke at jeg ser ut som et troll heller, jeg gidder ikke sitte å vente på at folk kontakter meg så jeg har skrevet til noen som 90% av tiden aldri svarer. Men jeg svarer alle som skriver til meg.. Det har vært så dødt de siste mnd at jeg lurer virkelig hva skriver man på sånne profiler? hvordan biler? Det finnes vel ingen fasit svar, men kunne tenke meg noen synspunker fra både gutter og jenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 21. mars 2010 #2 Del Skrevet 21. mars 2010 Hei, og god aften! Har ikke brukt nettsider som dette noe særlig, men var aktiv i en kort periode. De jentene som fanget min interesse og som jeg brukte tid på var rett og slett de jeg kunne identifisere meg med, og det var en kombinasjon av profiltekst, bilder og kommunikasjon på mail. Helt dagligdagse bilder fungerer helt fint for min del, om det blir bilder tatt i speilet, lettkledd med trutmunn blir det for dumt. Konkret og tydelig profiltekst er også viktig. Skriv om hvem du er, hva du liker, hva du er ute etter, hva du liker ved menn osv. De som skrev som tenåringer bladde jeg lett forbi, uansett hvor søte og pene de var, samme med de som hadde hundre bilder fra forskjellige verdensdeler og fjelltopper, og de som så ut som de skulle inn i Paradise Hotel. De som absolutt ville møtes etter en dag eller to med litt chat orket jeg heller ikke bruke mer tid på, det blir for desp. Masse farger og smilefjes er heller ikke min stil, men er sikkert de som liker det også. Om du vil så kan du sende meg en melding med en side du har profil på så kan jeg gi deg noen konkrete tilbakemeldinger fra mitt sittested. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå