Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2011 #41 Skrevet 21. desember 2011 jeg gikk i 10. i fjor, og jeg greier å få femmere og seksere i de fleste fag selv om jeg aldri gjør lekser eller leser til prøver. De dårligste fagene mine var gym og matte hvor jeg "bare" fikk 4, noe som ikke brydde meg selv om jeg visste at hvis jeg gadd så kunne jeg fått en femmer i matte... selv om nå på vgs så får jeg femmer på matteprøve selv om jeg ikke hadde anelse om det var prøve den dagen haha. Jeg blandet ikke foreldrene mine inn lekser, prøver eller karakterer, og det virket ikke som om det gjorde dem så mye. Mamma stusset noen ganger på hvorfor hun aldri hadde sett meg med en skolebok på flere år, men hun kunne jo ikke tvinge meg til å gjøre lekser heller. Responsen jeg fikk når jeg fikk 6'ere var "Så bra for deg!", og ikke "her er 1000kr!!", og jeg fikk samme respons til firere og femmere også. Til og med da jeg fikk 2'er på muntlig eksamen i 10 (eneste toeren jeg noen gang har fått, har aldri fått en 3'er heller), ble de ikke sure, de sa bare "jaja, hva skal man gjøre ". Grunnen til den dårlige karakteren var at jeg var i en veldig dårlig periode psykisk som kom veldig brått, og på et dårlig tidspunkt, men det vet jo ikke de :)Jeg går nå på en av de skolene på med høyest snitt her jeg bor, og fikk faktisk det beste snittet mitt noen sinne det året jeg dreit mest i skolen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå