Gå til innhold

karakterer ungdomsskole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags karakterer er dere fornøyd når deres barn får ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lærer i ungdomsskolen, og har inntrykk av at den praksisen der er utrolig forskjellig... Jeg har vært borti foreldre som betaler ungene for seksere, foreldre som er fornøyd hvis ungen unngår toere og foreldre som setter grensa ved karakter 4. Det kommer vel alt an på elevens forutsetninger? I foreldregruppa mi nå har jeg et par foreldre som har lovet sine unger 1000 kroner pr. sekser på vitnemålet.

Det verste jeg har vært med på, er en elev som hadde store lærevansker, og foreldrene hans ville betale ham for hver sekser han greide. Ungen hadde jo ikke forutsetninger for det i det hele tatt, og greide det aldri. Han prøvde og prøvde og prøvde, men ble skuffet gang på gang...

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lærer i ungdomsskolen, og har inntrykk av at den praksisen der er utrolig forskjellig... Jeg har vært borti foreldre som betaler ungene for seksere, foreldre som er fornøyd hvis ungen unngår toere og foreldre som setter grensa ved karakter 4. Det kommer vel alt an på elevens forutsetninger? I foreldregruppa mi nå har jeg et par foreldre som har lovet sine unger 1000 kroner pr. sekser på vitnemålet.

Det verste jeg har vært med på, er en elev som hadde store lærevansker, og foreldrene hans ville betale ham for hver sekser han greide. Ungen hadde jo ikke forutsetninger for det i det hele tatt, og greide det aldri. Han prøvde og prøvde og prøvde, men ble skuffet gang på gang...

hehe ja min datter har også prøvd seg på det der med betaling for seksere . Hun har fått grei beskjed om at de karakterene hun får er til hennes egen del , hun får ikke karakterer for min skyld .

Men en overaskelse dersom de er veldig bra har det ofte blitt . men ikke som betaling og ikke noe hun kan forvente .

• Liker 1
Skrevet (endret)