Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #1 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvor stor sjanse er det for at man har kjemi i virkeligheten med en person man har kjemi med på nett? Ta hensyn til at man har - sett mange bilder - skrevet sms - skrevet mail - hatt lange samtaler på msn, med og uten webkamera - snakket i telefonen - hatt videosamtaler med både lyd og bilde Hvis alt stemmer veldig godt på alt over, er det da veldig sannsynlig for at man i første møtet blir avskrekket, at personen ikke var som man trodde i heletatt? Jeg skjønner at man ikke vet om man egner seg som kjærester før man har datet en stund, men jeg lurer altså på om det er sannsynlig at første date blir fiasko etter at "alt" stemmer på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petre Skrevet 19. mars 2010 #2 Del Skrevet 19. mars 2010 I og med at dere har snakket på tlf og cam tror jeg det er ganske stor sjanse Ellers hadde det vært 95% sjanse for at den ikke hadde vært der i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #3 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja jeg håper også sjansen er stor! Eller, vet ikke om jeg tør å håpe, for har jo vært *helt* sikker før og så stemte det ikke.. men da hadde vi kun hatt kontakt skriftlig, og sett bare stillbilder, så jeg ønsker at det skal være noe annet når man har kommunisert via mer virkelighetsnære kanaler.. Er det noen som har opplevd at personen ikke var som dere trodde på tross av cam og telefon, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 19. mars 2010 #4 Del Skrevet 19. mars 2010 Har aldri prøvd cam, men har opplevd et par-tre ganger at folk (eller mitt inntrykk av dem) er noe helt annet på telefon enn i virkeligheten. Men når du har sett bilder og cam, så har du nok fått et bedre inntrykk av hvordan han er i virkeligheten, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 19. mars 2010 #5 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg nettdatet en stund.. Og bruke både skype og cam - den ene personen jeg "satset" på var noe heeelt annet i virkeligheten enn han var på nettet (dvs ikke veldig negativt ment, men null kjemi). Ikke vent for lenge med å møte personen heller... Da kan man fort skape seg mange feil inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 19. mars 2010 #6 Del Skrevet 19. mars 2010 Man er nok rimelig sikker på om man vil like personen eller ikke, men den seksuelle tenningen/kjemien er litt vanskelig å garantere. Kanskje man bare ender opp som gode venner, men det kan jo være like greit det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WRorschachK Skrevet 21. mars 2010 #7 Del Skrevet 21. mars 2010 Av erfaring kan jeg si at sånt noe vet man aldri sikkert. Det kan slå alle veier. Det anbefales å ikke ha alt for store forventninger, men ha litt trua likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 21. mars 2010 #8 Del Skrevet 21. mars 2010 Som du selv sier, man vet ikke om man egner seg sammen før man har møttes i virkeligheten. Når man chatter over nett bygger man ofte opp veldig høye forventninger rundt en person, selv etter webcam- og telefonsamtaler, så om dere skal ut på date bør du prøve å legge de forventningene og forhåpningene du har rundt personen til side. Som Superior sier, ikke vent for lenge med å møte vedkommende ansikt til ansikt dersom du tror det har mulighet for å bli noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2010 #9 Del Skrevet 21. mars 2010 Pga alt du nevner der så er det veldig merkelig om ikke kjemien skulle stemme i RL også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2010 #10 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjæresten og jeg hadde god kjemi på nett, men snakket aldri sammen over f.eks webcam. Da vi endelig møttes irl var kjemien enda sterkere og jeg angrer ikke for at jeg turte å møte ham. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå