badlih Skrevet 19. mars 2010 #1 Del Skrevet 19. mars 2010 En onkel og tante av meg er i Oslo noen dager, de bor på hotell Byporten ved Jernbanetorget. I ettermiddag har vi tenkt oss ut å spise med dem, men de er ikke så kjent i Oslo og vil at jeg skal finne et sted. De er litt trauste og er ikke typen til å gå på hippe steder. De vil ha vanlig middag med poteter! Kunne jo alltids bare tatt dem med på cafe Opus på Oslo s, men jeg har jo lyst til å ta dem med på et sted som er hakket koseligere... Jeg lette litt rundt på restaurantguider på nettet, men finner enten bare hippe eller dyre steder, eller italiensk, kinesisk, thai, kinesist, fransk osv... Finnes det ikke vanlig norsk mat? Noen som kan hjelpe? Altså er kriteriene: 1) må ikke være alt for stive priser (de vil spandere på oss, og da vil jeg ikke akkurat velge det dyreste stedet) 2) må være sntralt, ikke mer enn 15 min å gå fra hotellet på Byporten ved Jernbanetorget. 3) de må ha litt utvalg i middager med den tradisjonelle poteten. HJELP MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizette Skrevet 19. mars 2010 #2 Del Skrevet 19. mars 2010 En onkel og tante av meg er i Oslo noen dager, de bor på hotell Byporten ved Jernbanetorget. I ettermiddag har vi tenkt oss ut å spise med dem, men de er ikke så kjent i Oslo og vil at jeg skal finne et sted. De er litt trauste og er ikke typen til å gå på hippe steder. De vil ha vanlig middag med poteter! Kunne jo alltids bare tatt dem med på cafe Opus på Oslo s, men jeg har jo lyst til å ta dem med på et sted som er hakket koseligere... Jeg lette litt rundt på restaurantguider på nettet, men finner enten bare hippe eller dyre steder, eller italiensk, kinesisk, thai, kinesist, fransk osv... Finnes det ikke vanlig norsk mat? Noen som kan hjelpe? Altså er kriteriene: 1) må ikke være alt for stive priser (de vil spandere på oss, og da vil jeg ikke akkurat velge det dyreste stedet) 2) må være sntralt, ikke mer enn 15 min å gå fra hotellet på Byporten ved Jernbanetorget. 3) de må ha litt utvalg i middager med den tradisjonelle poteten. HJELP MEG! Hva med Kaffistova i Rosenkrantz' gate? Serverer tradisjonell norsk mat, kvaliteten er bra og prisene er forholdsvis lave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badlih Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva med Kaffistova i Rosenkrantz' gate? Serverer tradisjonell norsk mat, kvaliteten er bra og prisene er forholdsvis lave. <ja vi endte opp der, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå