Gjest dolla Skrevet 11. september 2003 #1 Del Skrevet 11. september 2003 Hei!Er det noen her som er student og har barn. Hvordan får dere tid til å lese? Trenger råd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. september 2003 #2 Del Skrevet 11. september 2003 Lese? Er det meningen at man skal lese?? :o Etter sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. september 2003 #3 Del Skrevet 13. september 2003 Hun er hos dagmamma til halv fire. Forelesningene vi har varer bare 2-4 timer. Leser da når vi ikke har forelesning, før jeg henter lillegull. Men nå skal jeg i praksis, full arbeidsdag 4 dager i uken. Skal skrive oppgave OG lese pensum. Hvordan jeg skal få tid til dette vet jeg ikke helt... Må nok bli etter hun har lagt seg + den ene studiedagen i uken. Blir nok travelt. Og går vel også ut over mine yndlingsserier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. september 2003 #4 Del Skrevet 14. september 2003 Leser når jeg får tid. Når barna er på skolen, og jeg ikke er på skolen, når barna er ute med venner, når barna har lagt seg ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #5 Del Skrevet 14. september 2003 det plager meg veldig dette med lesing faktisk, skulle så inderlig hatt mer tid til det.. er sinnsykt sliten etter leggetid og lite overskudd da.. har en mann som iallefall et par dager i mnd, lørd el sønd tar ungene med seg ut noen timer så jeg får lese helt i fred.. åsså blir det dette med å lese når forelsningene er slutt og barna fremdeles er i barnehagen da.. er skikkelig missunnelig jeg på de som er studenter uten familieforpliktelser.. ikke det at jeg tror de leser mer, men de har iallefall muligheten.. men men, det var mitt valg å få barn først, så da får jeg vel fint bare ta konsekvensene av det!! går forresten 1 året på sykepl, veldig travelt studie syns jeg!! hvor mange timer bruker dere andre på å lese i uken bortsett fra skoletimene!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. september 2003 #6 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg tar skippertak før eksamen jeg. Har lært meg å luke ut av pensum det som er relevant og pugger dette. Neglisjerer mann, barn og venner i en ukes tid før eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 14. september 2003 #7 Del Skrevet 14. september 2003 åsså blir det dette med å lese når forelsningene er slutt og barna fremdeles er i barnehagen da.. er skikkelig missunnelig jeg på de som er studenter uten familieforpliktelser.. ikke det at jeg tror de leser mer, men de har iallefall muligheten.. Hadde jeg visst at det å bli mor skulle gjøre meg til en mer strukturert student skulle jeg blitt mor for lenge siden To år som barnløs på barnevernpedagogutdanningen, forelesninger i bare 2-4 timer om dagen. Lite ble lest i forhold til hva som kunne blitt lest, det kan jeg love deg! Nå har jeg tatt fatt på tredje og siste året som student, med en 15 mnd gammel jente. Har aldri lest så mye i begynnelsen av et skoleår før! Og tiden fra forelesningene er slutt til jeg henter gullet går bare til lesing + pauser. Jeg planlegger å bruke minst 10 timer til lesing i uken frem til jul. Jeg skal i praksis og skal ha 30 timers arbeidsuke, i tillegg skal gullet ha sin tid med meg, og samboer og. Men 10 timer må jeg da få klart å legge inn? I løpet av 10 timer skal jeg klare å lese 150 - 250 sider, mer enn nok til å klare all pensum innen slutten av mars da vi har eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. september 2003 #8 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg tar skippertak før eksamen jeg. Har lært meg å luke ut av pensum det som er relevant og pugger dette. Neglisjerer mann, barn og venner i en ukes tid før eksamen. Bruker kanskje 2-3 uker jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2003 #9 Del Skrevet 16. september 2003 skippertak er vel ikke å anbefale!?!?! tenk om du er så uheldig å få syke barn de 2 siste ukene før eksamen og ikke har anledning til å sprenglese.. er vel litt smartere å bruke 2 - 3 kvelder i uka sånn over det jevne!?!? Jeg prøver, men får lest alt for lite, har jo trossalt en del annet som skal gjøres og!! gruer meg noe sinnsykt til eksamen iallefall,, men men, den tid den sorg. ønsker deg og alle andre studenter lykke til med skolen og lesinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå