HD_berta Skrevet 11. mai 2010 #41 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg strikker og hekler - for tiden mest strikking. Akkurat nå har det vært endel sokker, strikker i de tynne garntypene, gjerne med selvmønstrende garn. Har to babysett jeg skal strikke - de tenkte jeg å srikke i julegave, så det er greit å komme igang. Jeg har noen langtidsprosjekter gående, f.eks et heklet sengeteppe. Det tar jeg frem når jeg ikke har noe annet å gjøre. Det kommer nok til å ta flere år før det er ferdig :-) Jeg er forresten strax 35 år Endret 11. mai 2010 av HD_berta
Lise.. Skrevet 20. mai 2010 #42 Skrevet 20. mai 2010 Hei.. Jeg er 21 og har strikket masse sokker, votter lue, skjerf etc.. Har nå begynt på en barne-strikkejakke. Skal nå begynne på fellingen til ermhull. Er det noen som kan hjelpe meg, det står slik i oppskriften: Når arb måler 19-20-23 (27-30) cm felles det i hver side til ermhull. Fell på hver 2.p: 3 m 1 gang, 2 m 1-1-2 (2-2) ganger og 1 m 3-4-3 (3-3) ganger. Skjønner bare ikke helt hvordan man får til denne fellingen. Håper det er noen her som kan hjelpe meg Mvh Lise..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå