daisy_dee Skrevet 18. mars 2010 #1 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har omsider fått øynene opp for all den deilige tapasmaten som finnes, men har enda ikke spist dette på noen restauranter i Oslo. - kan noen tipse meg om hvor jeg og kjæresten bør gå for å kose oss imorgen kveld? Vi er studenter begge to, så det trenger ikke være noen überfancy og dyr plass vi spiser på. Det vikitgste er god mat, hyggelig betjening og en ålreit atmosfære! Kommer man seg greit frem til fots fra en t-bane er det et stort pluss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 18. mars 2010 #2 Del Skrevet 18. mars 2010 Delicatessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katchina Skrevet 18. mars 2010 #3 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har omsider fått øynene opp for all den deilige tapasmaten som finnes, men har enda ikke spist dette på noen restauranter i Oslo. - kan noen tipse meg om hvor jeg og kjæresten bør gå for å kose oss imorgen kveld? Vi er studenter begge to, så det trenger ikke være noen überfancy og dyr plass vi spiser på. Det vikitgste er god mat, hyggelig betjening og en ålreit atmosfære! Kommer man seg greit frem til fots fra en t-bane er det et stort pluss! "Litt på si" er en koselig liten, uformell, tapasrestaurant i rådhusgata 28. Veldig koselig lokaler med dempet belysning og peis og veldig god tapas. "San Leandro" er også et sted med god tapas, men synes de har litt stive priser og vi var ikke fornøyd med servicen da vi var på den i Vika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har da sjekket info om både "Delicatessen" og "Litt på Si" rundt om på nettet, og "Delicatessen" har jammen fått mye positive tilbakemeldinger! synd det med manglende bordreservasjon da .. Men for å unngå timer med venting i baren, når bør vi dukke opp der ikveld? Tenkte kanskje sånn rundt kl 18 - 19..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. mars 2010 #5 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, for har kun vært på Delictessen på dagtid på sommeren og da har det aldri vært noe problem å få bord. Men tviler på at det er så veldig mye venting om dere drar dit tidlig på kvelden. Og da kan dere jo bare ta et glass i baren. Maten på Delicatessen er helt klart verdt å vente på. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars 2010 Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, for har kun vært på Delictessen på dagtid på sommeren og da har det aldri vært noe problem å få bord. Men tviler på at det er så veldig mye venting om dere drar dit tidlig på kvelden. Og da kan dere jo bare ta et glass i baren. Maten på Delicatessen er helt klart verdt å vente på. Kos dere! Tenker vi tropper opp der rundt kl. 18 - 18.30 jeg, og et par glass i baren kan jo bare gjøre stemningen bedre^^ Gleder meg veldig kjenner jeg!! - ha en flott fredag, folkens, og takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2010 #7 Del Skrevet 19. mars 2010 Kommer dere etter seks på en fredag må dere regne med å vente ganske lenge. Bare et tips. Men ja, verdt å vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mars 2010 Kommer dere etter seks på en fredag må dere regne med å vente ganske lenge. Bare et tips. Men ja, verdt å vente på Du, det fant vi ut ganske fort ...vi endte opp med å gå feil et sted på Grünerløkka og takket være et par sneller som sendte oss i feil retning, havnet vi på Delicatessen først rundt kl 19 *sukk* Det ble altså ikke tapas på fredag ... men vi kommer sterkere og TIDLIGERE tilbake neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lune Skrevet 22. mars 2010 #9 Del Skrevet 22. mars 2010 Elsker Delicatessen, beste tapas i Norge. Er der titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 23. mars 2010 #10 Del Skrevet 23. mars 2010 Dersom du ikke ønsker å vente på bord på Delicatessen, er Barcelona litt lenger opp i Markveien et godt alternativ. Billigere, mindre folk, og god tapas! Men Delicatessen er og blir nummer en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Del Skrevet 23. mars 2010 Delicatessen er virkelig knallbra! Dersom du ikke ønsker å vente på bord på Delicatessen, er Barcelona litt lenger opp i Markveien et godt alternativ. Billigere, mindre folk, og god tapas! Men Delicatessen er og blir nummer en! Ja, hvis du ønsker å spise på en restaurant der de ansatte røyker inne på lageret og lar råvarene stå ute i bakgården ubevoktet før de etter en god stund settes inn på lageret, er Barcelona plassen å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 23. mars 2010 #12 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøv San Leandro:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 23. mars 2010 #13 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ja, hvis du ønsker å spise på en restaurant der de ansatte røyker inne på lageret og lar råvarene stå ute i bakgården ubevoktet før de etter en god stund settes inn på lageret, er Barcelona plassen å spise. Endret 23. mars 2010 av Satsuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daisy_dee Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, hvis du ønsker å spise på en restaurant der de ansatte røyker inne på lageret og lar råvarene stå ute i bakgården ubevoktet før de etter en god stund settes inn på lageret, er Barcelona plassen å spise. Er enig i at dette er udelikat, men skjer dessverre ofte ting som er langt værre enn de du nevner her. Har jobbet på mange restauranter i min tid, og de ansatte (inkludert kokkene) har røyket på mye værre plasser enn på lageret. Så hvis man skal begynne å tenke sånn bør man egentlig ikke spise ute i det hele tatt. Iallefall velge restaurantene med voldsom omhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Satsuma Skrevet 24. mars 2010 #15 Del Skrevet 24. mars 2010 Er enig i at dette er udelikat, men skjer dessverre ofte ting som er langt værre enn de du nevner her. Har jobbet på mange restauranter i min tid, og de ansatte (inkludert kokkene) har røyket på mye værre plasser enn på lageret. Så hvis man skal begynne å tenke sånn bør man egentlig ikke spise ute i det hele tatt. Iallefall velge restaurantene med voldsom omhu. usj .. vi glemmer at dette er tilfellet da .. liker å spise ute :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå