Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig han klarere seg ganske bra, alt tatt i betraktning. Ikke helt Anders Ekborg-nivå, men det er de færreste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg elsker den filme, Ikke minst fordi det er noe så sjeldent som en Hollywoodfilm hvor den sære, lubne jenta får drømmeprinsen på bakgrunn av hvem hun er uten å måtte gjennomgå en makeover.

Ja, den er fin og det er alt for lenge siden jeg så den. 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg synes egentlig han klarere seg ganske bra, alt tatt i betraktning. Ikke helt Anders Ekborg-nivå, men det er de færreste...

Han tok seg opp. Det startet litt rart syntes jeg, men avsluttet bra. 

Skrevet

Man ser jo at hun har drevet litt med dette før...

Skrevet

Thomas "føler med raringene og utskuddene"... *biter meg i leppa*

Skrevet

-Hvorfor valgte du Knut Erik som duettpartner?

-Har du sett det håret...?!

:hoho:

Skrevet

Og så griner Mona litt igjen... :rolleyes: Å velge en låt som i utgangspunktet ikke er en duett, med to nokså like stemmer, blir jo egentlig aldri så spennende...

Skrevet

Knut Erik Østgård synger Bed of Roses - også kalt dobbel overdose av vake minner ca 1992 :fnise: 

Skrevet

Det må jo bli Ole og Ulrikke i finalen?

Skrevet

Forøvrig synes jeg poenget med å ha duett-tema blir litt borte når ingen av dem egentlig velger duetter - å synge sammen og å synge en duett er ikke nødvendigvis det samme...

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Det må jo bli Ole og Ulrikke i finalen?

Jeg håper det. 

Skrevet

Og så vinner Ulrikke til slutt - vi må jo opprettholde Knut Eriks gode duett-statistikk :ler: 

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Og så vinner Ulrikke til slutt - vi må jo opprettholde Knut Eriks gode duett-statistikk :ler: 

:ler: Ja, det vil være ufint å ødelegge statistikken. 

Skrevet

Adam Douglas er vel den som har nådd lengst etter Stjernekamp. I hvert fall i mine øyne - ettersom han var så totalt ukjent og nå er overalt. 

Skrevet

Han hadde vel mest å vinne også sånn sett, ja. Silya fikk vel også et ganske greit karriereboost etterpå, de andre var mer etablerte. Maria Haukaas Mittet fikk vel baby på en litt ugunstig tidspunkt med tanke på å få maksimalt utbytte av seieren...

Skrevet

Han er vel den mest ukjente, men det var vel ei ung jente også for noen år siden. Og hun har ikke dukket opp i så stor grad. 

Skrevet

Det sier vel det meste at jeg nå måtte ty til wikipedia for å se hvem du snakket om (Nora Foss Al-Jabri)- jeg hadde glemt hennes deltakelse så fullstendig... :fnise: Jeg hører jo om henne av og til, men at hun hadde vunnet Stjernekamp hadde jeg fortrengt...

Skrevet

Da blir det ren damefinale igjen - hun har nok en ganske stor fanbase...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Det sier vel det meste at jeg nå måtte ty til wikipedia for å se hvem du snakket om (Nora Foss Al-Jabri)- jeg hadde glemt hennes deltakelse så fullstendig... :fnise: Jeg hører jo om henne av og til, men at hun hadde vunnet Stjernekamp hadde jeg fortrengt...

Det var det året Reidun Sæther skulle vunnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...